Przetargi.pl
przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej Miasta Łodzi poprzez nowouruchomione połączenie Łódź-Dortmund skierowanej do Polonii mieszkającej na obszarze Zagłębia Ruhry

Miasto Łódź - Urząd Miasta Łodzi, Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6384700, 6384520 , fax. 0-42 6384485
  • Data zamieszczenia: 2010-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Urząd Miasta Łodzi, Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy
    ul. Piotrkowska 104 104
    90-926 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6384700, 6384520, fax. 0-42 6384485
    REGON: 00051418200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz.pl/index.php?str=156
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej Miasta Łodzi poprzez nowouruchomione połączenie Łódź-Dortmund skierowanej do Polonii mieszkającej na obszarze Zagłębia Ruhry
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej Miasta Łodzi poprzez nowouruchomione połączenie Łódź-Dortmund skierowanej do Polonii mieszkającej na obszarze Zagłębia Ruhry. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca przyjmuje do wykonania w szczególności: a) wydrukowanie min. 170 egzemplarzy w pełnym kolorze, na papierze billboardowym typu Blue Back Side 120 g/m? lub równoważnym, na podstawie projektu graficznego przekazanego przez Zamawiającego, w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy, b) wynajęcie min. 170 nośników reklamowych typu billboard o powierzchni ok. 9 m2 w miastach: Dortmund, Essen, Bochum, Dusseldorf, Duisburg oraz ekspozycji reklamy opracowanej wg projektu graficznego przekazanego przez Zamawiającego, na okres 2 tygodni, w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy, z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień, c) wykupienia powierzchni reklamowej wielkości 1 strony w dwumiesięczniku gospodarczym, adresowanym do przedsiębiorców polonijnych w Niemczech, typu: Wiadomości gospodarcze wydawanym przez Polsko - Niemiecką Izbę Gospodarczą i umieszczenia reklamy opracowanej wg projektu graficznego przekazanego przez Zamawiającego, w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy, d) wykupienia powierzchni reklamowej i umieszczenia banerów w formacie billboard, double-billboard, box lub równoważnych, reklamujących Miasto Łódź poprzez połączenie Łódź - Dortmund, opracowanych wg projektu graficznego zaakceptowanego przez Zamawiającego, na głównych stronach co najmniej 2 portali internetowych odwiedzanych przez przedstawicieli polonii w Niemczech - czas ekspozycji banerów powinien wynieść nie mniej niż jeden miesiąc, liczba odsłon banerów nie powinna być mniejsza niż 1 500 000, w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy, e) wykupienia powierzchni reklamowej i umieszczenia reklamy, opracowanej wg projektu graficznego zaakceptowanego przez Zamawiającego, wielkości 1/2 strony w tygodniku adresowanym do polonii w Niemczech, o nakładzie nie mniejszym niż 15 000 egzemplarzy, w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy, f) wysłanie e-maili wg projektu graficznego zaakceptowanego przez Zamawiającego do grupy min. 200 000 odbiorców pochodzenia polskiego lub posiadających więzi (rodzinne/biznesowe/często podróżują) z Polską, mieszkających na terenie Zagłębia Ruhry z informacją dotyczącą Łodzi oraz nowego połączenia lotniczego z/do Łodzi, w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl/index.php?str=156
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach