Miasto Łódź - Urząd Miasta Łodzi, Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 6384700, 6384520 , fax. 0-42 6384485
- Data zamieszczenia: 2010-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Urząd Miasta Łodzi, Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy
ul. Piotrkowska 104 104
90-926 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0-42 6384700, 6384520, fax. 0-42 6384485
REGON: 00051418200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz.pl/index.php?str=156
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej Miasta Łodzi poprzez nowouruchomione połączenie Łódź-Dortmund skierowanej do Polonii mieszkającej na obszarze Zagłębia Ruhry - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej Miasta Łodzi poprzez nowouruchomione połączenie Łódź-Dortmund skierowanej do Polonii mieszkającej na obszarze Zagłębia Ruhry. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca przyjmuje do wykonania w szczególności: a) wydrukowanie min. 170 egzemplarzy w pełnym kolorze, na papierze billboardowym typu Blue Back Side 120 g/m? lub równoważnym, na podstawie projektu graficznego przekazanego przez Zamawiającego, w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy, b) wynajęcie min. 170 nośników reklamowych typu billboard o powierzchni ok. 9 m2 w miastach: Dortmund, Essen, Bochum, Dusseldorf, Duisburg oraz ekspozycji reklamy opracowanej wg projektu graficznego przekazanego przez Zamawiającego, na okres 2 tygodni, w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy, z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień, c) wykupienia powierzchni reklamowej wielkości 1 strony w dwumiesięczniku gospodarczym, adresowanym do przedsiębiorców polonijnych w Niemczech, typu: Wiadomości gospodarcze wydawanym przez Polsko - Niemiecką Izbę Gospodarczą i umieszczenia reklamy opracowanej wg projektu graficznego przekazanego przez Zamawiającego, w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy, d) wykupienia powierzchni reklamowej i umieszczenia banerów w formacie billboard, double-billboard, box lub równoważnych, reklamujących Miasto Łódź poprzez połączenie Łódź - Dortmund, opracowanych wg projektu graficznego zaakceptowanego przez Zamawiającego, na głównych stronach co najmniej 2 portali internetowych odwiedzanych przez przedstawicieli polonii w Niemczech - czas ekspozycji banerów powinien wynieść nie mniej niż jeden miesiąc, liczba odsłon banerów nie powinna być mniejsza niż 1 500 000, w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy, e) wykupienia powierzchni reklamowej i umieszczenia reklamy, opracowanej wg projektu graficznego zaakceptowanego przez Zamawiającego, wielkości 1/2 strony w tygodniku adresowanym do polonii w Niemczech, o nakładzie nie mniejszym niż 15 000 egzemplarzy, w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy, f) wysłanie e-maili wg projektu graficznego zaakceptowanego przez Zamawiającego do grupy min. 200 000 odbiorców pochodzenia polskiego lub posiadających więzi (rodzinne/biznesowe/często podróżują) z Polską, mieszkających na terenie Zagłębia Ruhry z informacją dotyczącą Łodzi oraz nowego połączenia lotniczego z/do Łodzi, w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl/index.php?str=156
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa promocyjna dla Miasta Bełchatowa podczas meczów piłki siatkowej w ramach PlusLigi zorganizowanych przez Profesjonalną Ligę Siatkówki lub w ramach rozgrywek organizowanych przez Polski Związek Piłki Siatkowej.
Dodano: 2016-04-11 - Usługa promocyjna dla Miasta Bełchatowa podczas meczów piłkarskich organizowanych przez Ekstraklasę lub Polski Związek Piłki Nożnej.
Dodano: 2016-04-11 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Modelu Zrównoważonego Transportu Zbiorowego
Dodano: 2016-03-21 - Obsługa nośników BTL należących do Miasta
Dodano: 2016-01-28 - Przedmiotem zamówienia jest realizacja Kampanii informacyjno - promocyjnej, promującej możliwości podróżowania z/do Łodzi z wykorzystaniem połączeń lotniczych do portu przesiadkowego. Nr ref.: DOA-ZP-VIII.271.68.2015
Dodano: 2016-01-12 - Działania informacyjne i promocyjne dla projektów dofinansowywanych ze środków UE
Dodano: 2015-09-22 - Przygotowanie merytoryczne i graficzne reklamy Łodzi jako atrakcyjnej destynacji dla turystyki biznesowej oraz powiązanego tematycznie z reklamą artykułu wraz z emisją w płatnym krajowym wydawnictwie branżowym. Nr ref.: DOA-ZP-VIII.271.20.2015
Dodano: 2015-08-27 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej pn. Promocja selektywnej zbiórki odpadów-program edukacji ekologicznej dla mieszkańców miasta Łodzi
Dodano: 2015-08-13 - Kompleksowa realizacja działań promocyjnych w ramach zadania nr 2 pt. Kutno - miasto znaczone różami i zadania nr 3 pt. Kutno - miasto witające różami, w ramach realizacji projektu pn. Kutno - miasto róż o numerze WND-RPLD.03.02.00-00-017/13 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013, III Oś Priorytetowa: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, Działanie III.2 Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw
Dodano: 2015-07-24 - Kompleksowa realizacja działań promocyjnych w ramach zadania nr 2 pt. Kutno - miasto znaczone różami i zadania nr 3 pt. Kutno - miasto witające różami, w ramach realizacji projektu pn. Kutno - miasto róż o numerze WND-RPLD.03.02.00-00-017/13 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013, III Oś Priorytetowa: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, Działanie III.2 Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw
Dodano: 2015-07-09