Gmina Podgórzyn ogłasza przetarg
- Adres: 58-562 Podgórzyn, ul. Żołnierska 14
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7621093 , fax. 075 7621358
- Data zamieszczenia: 2011-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Podgórzyn
ul. Żołnierska 14 14
58-562 Podgórzyn, woj. dolnośląskie
tel. 075 7621093, fax. 075 7621358
REGON: 23082171800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podgorzyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej -Aktywnie w górach- w mediach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej Aktywnie w górach w mediach. Kampania ta jest jednym z elementów związanych z realizacją projektu Kampania promocyjna na terenie Gminy Podgórzyn Aktywnie w górach. Przeprowadzona kampania promocyjna ma dotrzeć do grupy docelowej, którą stanowią turyści w każdym wieku, młodzież, osoby starsze jak i rodziny z dziećmi, bez względu na płeć, narodowość, wyznanie czy wykształcenie, turyści z regionu, jak i z kraju i zagranicy, mieszkańcy gminy, jak również każdy odwiedzający, który pragnie aktywnie spędzić wolny czas. Celem ogólnym kampanii jest promocja aktywnej formy wypoczynku oraz wzmocnienie atrakcyjności turystycznej Gminy Podgórzyn będącej sercem Karkonoszy poprzez kampanię promocyjną Aktywnie w górach. Cele szczegółowe: - Wprowadzenie marki gminy do świadomości osób, które nie słyszały o gminie i jej walorach; - Utrwalenie marki w świadomości turystów, którzy już ją znają; - Skojarzenie marki z ciszą, spokojem, gościnnością oraz aktywną formą spędzania czasu; - Wprowadzenie nowego wizerunku i ekspozycja nowego logo na terenie Karkonoszy; - Budowa pozytywnego wizerunku Gminy Podgórzyn jako miejsca do aktywnego wypoczynku. Zamówienie obejmuje: a) Program reklamowy w TV Przygotowanie szczegółowego scenariusza programu reklamowego, produkcja i postprodukcja (montaż, udźwiękowienie, napisy, loga, opcjonalne dodanie lektora) oraz emisja programu w TV o zasięgu ogólnokrajowym o czasie trwania 15 minut. b) Spot reklamowy w radio o zasięgu ogólnokrajowym. Produkcja i emisja spotu reklamowego (min. 24 spoty) 20-30 sekundowego w radio o zasięgu ogólnokrajowym, dla którego zasięg techniczny na falach UKF wynosi min. 60 procent powierzchni kraju. c) Artykuł w gazecie o zasięgu ogólnokrajowym Aktywnie w górach Opracowanie tekstu wraz ze zdjęciami, przygotowanie do druku zgodnie z wymogami technicznymi wydawcy, nadzór nad drukiem i publikacja. Zamawiający dopuszcza możliwość publikacji artykułu w magazynie branżowym o tematyce podróżniczo-turystycznej i zasięgu ogólnokrajowym. Artykuł z tekstem i zdjęciami powinien stanowić nie mniej niż ? powierzchni strony wydawnictwa w pełnym kolorze. Nakład min. 30 000 egzemplarzy. d) Spot reklamowy Aktywnie w górach w Internecie Przygotowanie spotu reklamowego typu billboard o minimalnym rozmiarze 750 x 100 pixeli, adaptacja projektu układu graficznego przygotowanego przez Wykonawcę do wymogów technicznych nośników oraz wykonanie koniecznych animacji, przygotowanie nośników do emisji zgodnie z wymogami technicznymi portalu/wydawcy, nadzór nad prawidłową emisją. Czas emisji min. 30 dni. Billboard będzie przekierowywał na stronę internetową www.podgorzyn.pl 2. Wykonawca współpracuje, konsultuje oraz dokonuje korekt na każdym etapie przygotowania materiału promocyjnego określonego w punkcie 1. z Referatem Rozwoju Gminy Podgórzyn. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zamieszczenia informacji o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską wraz z logami (spot reklamowy w radio ogranicza się do informacji głosowej) we wszystkich ukazujących się materiałach promocyjnych dotyczących kampanii promocyjnej w mediach (określonych w punkcie 1.). Wymagane loga muszą być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów, znajdującymi się na stronie internetowej www.rpo.dolnyslask.pl 4. Umiejscowienie loga UE, programu, loga gminy oraz napisów w mających ukazać się materiałach promocyjnych (określonych w punkcie 1.) wymaga uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego. 5. We wszystkich ukazujących się materiałach promocyjnych dotyczących kampanii promocyjnej w mediach (określonych w punkcie 1.) musi znajdować się hasło kampanii Aktywnie w górach oraz logo promocyjne Gminy Podgórzyn (spot reklamowy w radio ogranicza się do informacji głosowej). Materiały te będą promować aktywne formy spędzania czasu w górach. 6. Zamawiający udostępni Wykonawcy logo promocyjne Gminy Podgórzyn w formie elektronicznej. 7. Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu do akceptacji scenariusz, teksty, zdjęcia i projekty materiału promocyjnego przygotowanego dla programu reklamowego w TV, spotu reklamowego w radio i Internecie, artykułu w gazecie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich uwag Zamawiającego. 8. Powstałe materiały promocyjne dotyczące kampanii promocyjnej w mediach (określone w punkcie 1.) winny być zgodne z Systemem Identyfikacji Wizualnej stanowiącej załącznik do Strategii promocyjnej Gminy Podgórzyn na lata 2008-2015 (Zamawiający udostępni Wykonawcy powyższy dokument). 9. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zaakceptowanych przez Niego scenariuszy, tekstów, zdjęć i projektów materiałów promocyjnych powstałych dla programu reklamowego w TV, spotu reklamowego w radio i Internecie, artykułu w gazecie, w wersji elektronicznej otwartej wraz z prawami autorskimi do wielokrotnego powielania. 10. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w oparciu o zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram dla kampanii promocyjnej Aktywnie w górach w mediach. 11. Po zakończeniu realizacji zamówienia obejmującego przeprowadzenie kampanii promocyjnej Aktywnie w górach w mediach Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację wyemitowanego opublikowanego materiału promocyjnego (program reklamowy w TV, spot reklamowy w radio i Internecie, artykuł w gazecie) oraz powstałe materiały promocyjne w wersji elektronicznej otwartej wraz z prawami autorskimi do wielokrotnego powielania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dobór mediów i propozycje mediaplanów
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://podgorzyn.signform.pl/podgorzyn/browse.php?catprz=540
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kampanii promocyjnej dla projektu Singing Europa na nośnikach reklamy zewnętrznej typu busback, przeprowadzona we Wrocławiu w terminie od 16.06.2016 do 30.06.2016 roku
Dodano: 2016-06-01 - Kampania promocyjna pod hasłem Rowerowy maj zachęcająca do używania rowerów wśród uczniów wrocławskich szkół podstawowych.
Dodano: 2016-04-07 - Wykonanie materiałów informacyjno - promocyjnych o projekcie, w ramach realizacji projektu: Zapobieganie chorobie nowotworowej płuc poprzez poprawę dostępności do specjalistycznych badań medycznych oraz wielopoziomową edukację zdrowotną w powiecie polkowickim , finansowanego ze środków funduszy norweskich oraz budżetu państwa
Dodano: 2016-03-21 - Promocja Powiatu Lubińskiego poprzez sport podczas współzawodnictwa na najwyższym poziomie sportowym
Dodano: 2016-03-01 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promującej Wystawę Przebaczenie i Pojednanie - Kardynał Kominek, nieznany ojciec Europy w Berlinie
Dodano: 2016-02-18 - Promocja gminy Polkowice poprzez sport w ramach rozgrywek ekstraklasy koszykówki kobiet w pierwszym kwartale 2016 roku
Dodano: 2016-01-13 - PRODUKCJA I EMISJA AUDYCJI TELEWIZYJNYCH I ICH REKLAM INFORMUJĄCYCH O EFEKTACH REALIZACJI PROJEKTÓW Z PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO.
Dodano: 2015-09-15 - Przygotowanie i wdrożenie działań informacyjnych i promocyjnych w Projekcie pn. Zintegrowany System Transportu Szynowego w Aglomeracji i we Wrocławiu - Etap II dofinansowanym ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Działanie 7.3 - Transport miejski w obszarach metropolitalnych (Projekt nr POIS.07.03.00-00-047/15-00)
Dodano: 2015-08-19 - Przygotowanie i wdrożenie działań informacyjnych i promocyjnych w Projekcie pn. Zintegrowany System Transportu Szynowego w Aglomeracji i we Wrocławiu - Etap II dofinansowanym ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Działanie 7.3 - Transport miejski w obszarach metropolitalnych (Projekt nr POIS.07.03.00-00-047/15-00)
Dodano: 2015-08-05 - Promocja projektu dla zadania pn.: Rekultywacja składowisk odpadów komunalnych na cele przyrodnicze w Środkowosudeckim Regionie Gospodarki Odpadami
Dodano: 2015-05-26