Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
- Data zamieszczenia: 2012-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
ul. Oczapowskiego 2 2
10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
REGON: 51088420500010 - Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie cyklu rekomendowanych szkoleń przygotowujących do międzynarodowej certyfikacji IPMA dla pracowników Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie cyklu rekomendowanych szkoleń przygotowujących do międzynarodowej certyfikacji IPMA dla pracowników Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, a w szczególności: 1. Wykonawca zobowiązany jest przygotować, zorganizować oraz przeprowadzić 13-dniowy cykl szkoleń przygotowujących do międzynarodowej certyfikacji IPMA (International Project Management Association) - poziom D, rekomendowanego przez Stowarzyszenie International Project Management Association. 2. Liczba uczestników - 16 osób. 3. Termin: wrzesień - grudzień 2012 r. 4. Wykonawca musi posiadać status członkowski w organizacji IPMA, czyli International Project Management Association. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, po zawarciu umowy, przedstawienia dokumentu potwierdzającego ten status. 5. Zamawiający zapewni salę szkoleniową z odpowiednim wyposażeniem na terenie Olsztyna. 6. Szkolenia muszą składać się z elementów teoretycznych i praktycznych. Każdy moduł szkoleniowy musi rozpocząć się wprowadzeniem i zakończyć podsumowaniem. 7. Zakres przedmiotowy szkoleń: 7.1. Metodyka Project Management - 3 dni, w tym min.: a) Cykl życia projektu b) Zarządzanie wymaganiami c) Kontekst projektu d) Planowanie e) Łańcuch krytyczny f) Zarządzanie zmianami g) Realizacja i zakończenie projektu 7.2. Aspekty finansowe projektu - 2 dni, w tym min.: a) Finanse w przedsiębiorstwach b) Organizacja c) Controlling d) Rachunek zarządczy e) Budżetowanie f) Wartość uzyskana g) Analiza rentowności 7.3. Komunikacja i praca zespołowa w projekcie - 2 dni, w tym min.: a) Komunikacja w projekcie b) Przekaz informacji c) Rozbieżność interesów d) Pozyskiwanie ludzi do realizacji celów 7.4. Zarządzanie ryzykiem w projekcie - 2 dni, w tym min.: a) Planowanie zarządzania ryzykiem b) Identyfikacja ryzyka c) Analiza jakościowa i ilościowa ryzyka d) Reakcja na ryzyko e) Monitorowanie i kontrola ryzyka 7.5. Aspekty prawne projektu - 2 dni, w tym min.: a) Definicje i podstawowe instytucje prawa cywilnego b) Elementy prawa Unii Europejskiej c) Pojęcie, rodzaje i zasady reprezentacji przedsiębiorstw d) Pełnomocnictwo i prokura e) Rodzaje umów i formy ich zawierania f) Podstawowe elementy umowy prawne aspekty złożenia oferty i negocjacje kontraktu g) Dodatkowe zastrzeżenia umowne h) Formy zabezpieczenia umów i) Odpowiedzialność z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy j) Kary umowne k) Gwarancja i rękojmia l) Dodatkowe klauzule umowne m) Rozstrzyganie sporów 7.6.Przygotowanie do certyfikacji - 2 dni, w tym min.: a) Mapa projektu b) Przegląd najważniejszych metod i narzędzi zarządzania projektami c) Testy wiedzy - wymagania, przykłady zadań d) Testy umiejętności - wymagania, przykłady zadań. 8. Wykonawca zobowiązany jest: 8.1. zapewnić dostęp do internetowej bazy testów pomocnych w przygotowaniu do egzaminu certyfikującego, 8.2. zapewnić możliwość przeprowadzenia w Olsztynie egzaminu certyfikującego na poziomie D przez oficjalną jednostkę reprezentującą IPMA, czyli International Project Management Assocition, w ciągu 2 miesięcy od daty ostatniego dnia szkoleniowego, 8.3. zapewnić możliwość konsultacji z trenerem prowadzącym szkolenie przez okres 30 dni od daty ukończenia ostatniego dnia szkoleniowego dla wszystkich chętnych uczestników. 9. Dodatkowe informacje: 9.1. Szkolenia muszą być realizowane w dni robocze tzn. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, 9.2. Dzień szkoleniowy będzie trwał maksymalnie 9 godzin zegarowych i będzie rozpoczynał się o godzinie 8.00, 9.3. Bezpośrednio w dniu rozpoczęcia każdego modułu szkolenia Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia komplet bezzwrotnych materiałów szkoleniowych. 9.4. Po zakończeniu każdego szkolenia Wykonawca wystawi i rozda uczestnikom zaświadczenia potwierdzające ukończenie przez nich szkolenia. 9.5. Szczegółowy harmonogram i program poszczególnych szkoleń, treść i forma materiałów szkoleniowych oraz wzór zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu zostanie przedstawiony przez Wykonawcę Zamawiającemu w terminie do 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych od dnia przekazania propozycji dokona zleceń lub zgłosi ewentualne uwagi. 9.6. Wykonawca uwzględni uwagi Zamawiającego i przekaże program do ponownego zatwierdzenia przez Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych. 9.7. Koszty pobytu trenerów (zakwaterowanie i wyżywienie) pokrywa Wykonawca. 9.8. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia sali szkoleniowej z odpowiednim wyposażeniem na terenie Olsztyna - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: uwm.edu.pl/zamowienia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie zajęć warsztatowych dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2014
Dodano: 2014-04-30 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Integracja społeczno-zawodowa drogą do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Dodano: 2014-03-18 - Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Otwieramy Drzwi w Przyszłość
Dodano: 2014-01-16 - Realizacja w 2014 r. kompleksowej usługi szkoleniowej dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Kompleksowy program aktywizacji społecznej i zawodowej osób i rodzin dotkniętych wykluczeniem społecznym na terenie Gminy i Miasta Susz
Dodano: 2013-11-26 - Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym, grupowych i indywidualnych warsztatów z psychologiem, grupowych treningów kompetencji społecznych oraz grupowych warsztatów planowania domowego budżetu dla 7 uczestników projektu systemowego Aktywizacja zawodowa i społeczna w gminie Lelkowo realizowanego w 2013 r.
Dodano: 2013-09-11 - Przeprowadzenie zajęć warsztatowych dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2013 w zakresie obsługi komputera i poruszania się po Internecie
Dodano: 2013-08-30 - Przeprowadzenie zajęć warsztatowych dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2013
Dodano: 2013-08-30 - Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym, grupowych i indywidualnych warsztatów z psychologiem, grupowych treningów kompetencji społecznych oraz grupowych warsztatów planowania domowego budżetu dla 7 uczestników projektu systemowego Aktywizacja zawodowa i społeczna w gminie Lelkowo realizowanego w 2013 r.
Dodano: 2013-08-08 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Aktywna Rodzina - Aktywna Gmina współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Dodano: 2013-07-11 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Integracja społeczno-zawodowa drogą do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Dodano: 2013-07-09