Przetargi.pl
Przygotowanie i podanie posiłków dla osób dorosłych, podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej z zachowaniem obowiązujących norm żywnościowych (jakościowych i ilościowych) w formie: Zadanie nr 1: obiadu dwudaniowego - abonamentowanego Zadanie nr 2: śniadania i obiadu dwudaniowego

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Limanowskiego 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5921122 w. 244 , fax. 062 5921216
  • Data zamieszczenia: 2011-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Limanowskiego 17 17
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5921122 w. 244, fax. 062 5921216
    REGON: 00334073600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i podanie posiłków dla osób dorosłych, podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej z zachowaniem obowiązujących norm żywnościowych (jakościowych i ilościowych) w formie: Zadanie nr 1: obiadu dwudaniowego - abonamentowanego Zadanie nr 2: śniadania i obiadu dwudaniowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowanie i podanie posiłków dla osób dorosłych, podopiecznych Ośrodka z zachowaniem obowiązujących norm żywnościowych ( jakościowych i ilościowych ) w formie: Zadanie Nr 1: Przygotowanie i podanie we własnym lokalu znajdującym się w centrum Miasta Ostrowa Wielkopolskiego i z własnych produktów posiłków w formie obiadu dwudaniowego (obiad dwudaniowy - licząc jako jedno świadczenie) - abonamentowanego dla osób dorosłych, podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim z zachowaniem obowiązujących norm żywnościowych ( jakościowych i ilościowych) w ilości do 33.758 świadczeń w okresie trwania umowy (jeden raz w miesiącu jedna porcja: kasza 250g, ryż 250g, makaron 300g, kluski kopytka 300g, pyzy 3 szt, naleśniki 3 szt w pozostałe dni ziemniaki 250g, codziennie zupa ok. 500 g, potrawy mięsne: trzy razy w tygodniu sztuka mięsa 150- g, jeden raz w tygodniu drób filet, noga, skrzydełka 2 szt., jeden raz w tygodniu ryba 150g, jarzyny, warzywa gotowane i surowe ok.150g, sok do picia). Zadanie nr 2: przygotowanie z własnych produktów śniadania i obiadu dwudaniowego ( śniadanie i obiad dwudaniowy - licząc jako jedno świadczenie) oraz dostarczenie go własnym środkiem transportu do Domu Dziennego Pobytu w Ostrowie Wielkopolskim ul. Limanowskiego 17 na I piętro ( do miejsca wydawania posiłków ).Przewidywana ilość świadczeń do 6598 z zachowaniem punktualności w dostarczaniu posiłków. Śniadania codziennie porcja ( pieczywo 120 g, smarowanie 25g, codziennie jedno z: wędlina 50g, parówka 1 szt, pasztet, metka 50g, nabiał codziennie jedno z ; ser twardy 40 g, twaróg biały 50 g, biały twarożek 60g, serek topiony 1 szt, jajko 1 szt, dżem 20 g, zupa mleczna 3 razy w tygodniu , kawa zbożowa z mlekiem 2 razy w tygodniu, herbata codziennie, warzywa sezonowe pomidor, ogórek, sałata). Obiad: (jeden raz w miesiącu jedna porcja: kasza 250g, ryż 250g, makaron 300g, kluski kopytka 300g, pyzy 3 szt, naleśniki 3 szt w pozostałe dni ziemniaki 250g, codziennie zupa ok. 500 g, potrawy mięsne: trzy razy w tygodniu sztuka mięsa 150- g, jeden raz w tygodniu drób filet, noga, skrzydełka 2 szt., jeden raz w tygodniu ryba 150g, jarzyny, warzywa gotowane i surowe ok.150g, sok do picia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach