Przetargi.pl
Przygotowanie i dostawę gorących posiłków do szkół: w Płonce Kościelne i Łupiance Starej na terenie gminy Łapy w roku szkolnym 2015/2016.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łapach ogłasza przetarg

  • Adres: 18-100 Łapy, ul. Główna 50
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 715 25 50, 715 27 18 , fax. 85 715 25 50
  • Data zamieszczenia: 2015-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łapach
    ul. Główna 50 50
    18-100 Łapy, woj. podlaskie
    tel. 85 715 25 50, 715 27 18, fax. 85 715 25 50
    REGON: 05025929400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopslapy.pl, www.bip.lapy.podlasie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna gminy Łapy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i dostawę gorących posiłków do szkół: w Płonce Kościelne i Łupiance Starej na terenie gminy Łapy w roku szkolnym 2015/2016.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie i dostawę gorących posiłków do szkół: w Płonce Kościelne i Łupiance Starej na terenie gminy Łapy w roku szkolnym 2015/2016. Od dn.: 02.09.2015 - 23.06.2016 r. do: Zespół Szkół w Płonce Kościelnej 100 obiadów dziennie. Płonka Kościelna 47 18-100 Łapy Szkoła Podstawowa w Łupiance Starej 30 obiadów dziennie. Łupianka Stara 18-100 Łapy Gorący posiłek winien składać się z: I dania (zupa) gramatura nie mniej niż 500 ml i kaloryczność nie mniej niż 200 kcal, II dania gramatura nie mniej niż 500 gram i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal w tym: ziemniaki, kasza, ryż - nie więcej niż 200 g, mięso-ryba nie mniej niż 200g, surówka nie mniej niż 100g-150g kompotu gramatura nie mniej niż 250 ml. Zamawiający planuje, że: - dziennie należy dostarczyć 130 obiadów, - w roku szkolnym 2015 - 2016 (od września do czerwca) należy dostarczyć około 22620 obiadów, tj. 130 obiadów x 174 dni. Do Zespołu Szkół w Płonce Kościelnej należy dostarczyć 100 szt. posiłków dziennie. Do Szkoły Podstawowej w Łupiance Starej należy dostarczyć 30 szt. posiłków dziennie. (W przypadku, gdy łączna dostawa obiadów będzie mniejsza niż planowane 22620 szt. przez zamawiającego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu) Odchylenie od wskazanej ilości posiłków, w trakcie trwania umowy może wahać się na poziomie +/- 30% ilości sztuk całego zamówienia, Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów danego dnia według frekwencji uczniów. Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów upoważniony pracownik szkoły zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 9: 00 danego dnia. Dostawa obiadów będzie odbywać się począwszy od dnia 02 września 2015 r. do 23 czerwca 2016 r. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki. Posiłki należy dostarczać w określonym harmonogramie do Szkoły w Płonce Kościelnej o godzinie 09:20 - pierwsze danie (zupa); o godz. 11:30 drugie danie z kompotem, zaś do Szkoły Podstawowej w Łupiance Starej cały dwudaniowy posiłek o godz.: 11:00. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, dostawa obiadu odbędzie się o innej godzinie - po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wsad do kotła
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopslapy.pl www.bip.lapy.podlasie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach