Przetargi.pl
Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjum objętych dożywianiem oraz do przedszkoli w Gminie Siepraw w roku szkolnym 2009/2010

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 32-447 Siepraw, Siepraw 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2746299 , fax. 012 3721806
  • Data zamieszczenia: 2009-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Siepraw 1 1
    32-447 Siepraw, woj. małopolskie
    tel. 012 2746299, fax. 012 3721806
    REGON: 00054752000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjum objętych dożywianiem oraz do przedszkoli w Gminie Siepraw w roku szkolnym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się: a) Przygotowanie posiłków dla: - Dzieci uczęszczających do Przedszkola w Sieprawiu i oddziałów Przedszkolnych w Łyczance. - Uczniów objętych dożywianiem przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieprawiu, uczęszczających do Szkół Podstawowych: w Sieprawiu, Czechówce i Łyczance oraz do Gimnazjum w Sieprawiu. b) Podanie posiłków dla dzieci Przedszkola w Sieprawiu i uczniów: Szkoły Podstawowej w Sieprawiu oraz Gimnazjum w Sieprawiu w stołówce szkolnej (posiłki na miejscu). c) Dowóz w termosach przygotowanych posiłków do Szkoły Podstawowej w Łyczance, Oddziałów Przedszkolnych w Łyczance i Szkoły Podstawowej w Czechówce. Odległość od Zespołu Placówek Oświatowych w Sieprawiu do Szkoły Podstawowej w Łyczance wynosi około 3,6 km (Odziały Przedszkolne w Łyczance znajdują się w tym samym budynku, co Szkoła Podstawowa w Łyczance). Odległość od Zespołu Placówek Oświatowych w Sieprawiu do Szkoły Podstawowej w Czechówce wynosi około 4,8 km. Odległość pomiędzy Szkołą Podstawową w Łyczance, a Szkołą Podstawową w Czechówce wynosi około 4,4 km. 2. Liczba i rodzaj posiłków. 2.1. Dla dzieci Przedszkola w Sieprawiu i Oddziałów Przedszkolnych w Łyczance należy przygotowywać dwa lub trzy posiłki dziennie, w tym: a) Dwa posiłki obejmują śniadanie i obiad dwudaniowy, dla 45 dzieci, w tym dla 21 podane na miejscu i dla 24 dowiezione do oddziałów Przedszkolnych w Łyczance. b) Trzy posiłki obejmują śniadanie, obiad dwudaniowy i podwieczorek dla 50 dzieci, w tym dla 24 podane na miejscu i dla 26 dowiezione do oddziałów Przedszkolnych w Łyczance. 2.2. Dla 50 uczniów objętych dożywianiem przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieprawiu należy przygotować dziennie jeden gorący posiłek dwudaniowy w tym: dla 36 uczniów podany na miejscu oraz dla 14 dowieziony do Szkół Podstawowych w Łyczance 7 i Czechówce 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) dysponują potencjałem technicznym do prawidłowej realizacji zamówienia, tj. 1 sprzętem do transportu żywności spełniającym wymogi określone Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 roku (Dz. U. Nr 171, poz. 1225 z 2006r. z późn. zm.) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego potencjału technicznego. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. Należy dołączyć decyzję Państwowego Inspektoratu Sanitarnego dopuszczającego środki transportu do przewozu żywności. b) dysponują osobami zdolnymi do prawidłowej realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Dla każdej z wymienionych osób należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj. posiadają aktualne na dzień składania ofert (sanepidowskie) książeczki zdrowia do pracy przy żywności. c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali jako główny wykonawca, co najmniej jedno zamówienie w zakresie usług przygotowania posiłków dla dzieci i uczniów, o wartości, co najmniej 70.000,00 brutto w PLN na rok szkolny. Zamówienie musi być rozpoczęte i zakończone w podanym powyżej przedziale czasowym. - wykazane zamówienie musi być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostało wykonane z należytą starannością wraz z opisem, podaniem ich zakresu, wartości, oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o analizę dokumentów dołączonych do oferty, sprawdzając kompletność, spełnienie warunków dopuszczających oraz jakość złożonych dokumentów. Brak wykazania spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów do oferty musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki w postępowaniu. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ Wymagana forma - oryginał. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, należy złożyć wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu powinno wynikać, kto jest upoważniony do podpisywania ofert (zaciągania zobowiązań). Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: 2.1. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia środków do transportu żywności, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca zgodnie z warunkiem określonym w punkcie V ppkt. 2a SIWZ, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć decyzję Państwowego Inspektoratu Sanitarnego dopuszczającego środki transportu do przewozu żywności. Wymagana forma - oryginał. 2.1.1. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.1 (załącznik nr 3 do siwz) wykonawca wskazał środki transportu, którymi będzie dysponował. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.2. Wykazu osób niezbędnych zdolnymi do prawidłowej realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Dla każdej z wymienionych osób należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj. posiadają aktualne na dzień składania ofert sanepidowskie książeczki zdrowia do pracy przy żywności. Wymagana forma - oryginał. 2.2.1. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia osób, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.2 (załącznik nr 4 do siwz) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.3. Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowanych zamówień dowożenia dzieci zgodnie z warunkiem określonym w punkcie V ppkt. 2C SIWZ, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2.3.1.Wykazane zamówienia muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością wraz z opisem, podaniem ich zakresu, wartości, oraz daty i miejsca wykonania. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny. W tym celu dokumenty określone w pkt. 2.1 ÷ 2.3 ma obowiązek złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich Wykonawców będą spełniać warunki udziału określone w punkcie V ppkt 2 SIWZ. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku konsorcjum) winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 4.1. Wszelka korespondencja, oświadczenia, wnioski adresowane będą do Pełnomocnika ze skutkiem wobec wszystkich Wykonawców. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI 1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5 muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5 zastępuje się je dokumentem zwierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis zawarty w pkt. 6 stosuje się odpowiednio. Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy do oferty nie załączyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienia przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego lub nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie - chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siepraw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach