Przetargi.pl
Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych i szkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance w roku szkolnym 2022/2023 z prawem opcji

Szkoła Podstawowa w Łyczance ogłasza przetarg

  • Adres: 32-447 Łyczanka, Dworska, 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 274 60 92
  • Data zamieszczenia: 2022-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Łyczance
    Dworska, 1
    32-447 Łyczanka, woj. małopolskie
    tel. 12 274 60 92
    REGON: 357242761
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych i szkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance w roku szkolnym 2022/2023 z prawem opcji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych i szkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance w roku szkolnym 2022/2023.2. Na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się;1) przygotowanie posiłków dla dzieci uczęszczających do:a) oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance zwanymi dalej oddziałami przedszkolnymi, według jadłospisów stanowiących Załącznik Nr 2 Umowy,b) oddziałów szkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance zwanymi dalej oddziałami szkolnymi, według jadłospisów stanowiących Załącznik Nr 3 Umowy,2) dowóz w termosach przygotowanych posiłków do oddziałów przedszkolnych oraz oddziałów szkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance, ul. Dworska 1, 32-447 Siepraw na zasadach i warunkach określonych w Umowie.3. Warunki realizacji zamówienia zawarte w tym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia są w postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1C do swz (zwane są dalej wzorem umowy).4. Wykonawca w ramach zamówienia podstawowego przygotuje posiłki w ilościach podawanych przez Zamawiającego, zgodnie z gramaturą podaną w jadłospisach, na zasadach i w terminach wynikających z Umowy dla łącznie 95 dzieci w tym:1) dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych, gdzie zgodnie z treścią Umowy oraz dokumentacją stanowiącą do niej załączniki, Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania dwóch lub trzech posiłków dziennie (w zależności od zgłoszonego przez Zamawiającego zapotrzebowania), w tym:a) dwa posiłki obejmujące śniadanie i obiad dwudaniowy – dla maksymalnie 23 dzieci,b) trzy posiłki obejmujące śniadanie, obiad dwudaniowy i podwieczorek – dla maksymalnie 52 dzieci,2) dla dzieci uczęszczających do oddziałów szkolnych, gdzie zgodnie z treścią Umowy oraz dokumentacją stanowiącą do niej załączniki, Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania jednego gorącego posiłku dziennie – obiad dwudaniowy (w zależności od zgłoszonego przez Zamawiającego zapotrzebowania) – dla maksymalnie 20 dzieci. 5. Przyjmuje się następującą maksymalną liczbę osobodni w okresie realizacji zamówienia podstawowego:1) Dla dziecka korzystającego z dwóch posiłków w oddziałach przedszkolnych (śniadanie + obiad dwudaniowy): 5 290;2) Dla dziecka korzystającego z trzech posiłków w oddziałach przedszkolnych (śniadanie + obiad dwudaniowy+ podwieczorek): 11 960;3) Dla dziecka korzystającego z jednego gorącego posiłku – obiad dwudaniowy w oddziałach szkolnych (obiad): 3 560.6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zwiększenia o:1) maksymalnie 22 dzieci dla których mają być przygotowywane posiłki zgodnie z zapisami § 1 ust. 4 pkt 1) lit a) umowy. Przyjmuje się że maksymalna liczba osobodni w okresie realizacji zamówienia w ramach prawa opcji dla dziecka korzystającego z dwóch posiłków – śniadanie i obiad dwudaniowy w oddziałach Przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance to: 5 060,2) maksymalnie 23 dzieci dla których mają być przygotowywane posiłki zgodnie z zapisami § 1 ust. 4 pkt 1) lit b) umowy. Przyjmuje się że maksymalna liczba osobodni w okresie realizacji zamówienia w ramach prawa opcji dla dziecka korzystającego z trzech posiłków – śniadanie, obiad dwudaniowy i podwieczorek w oddziałach Przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance to: 5 290,3) maksymalnie 20 dzieci dla których mają być przygotowywane posiłki zgodnie z zapisami § 1 ust. 4 pkt 2) umowy. Przyjmuje się że maksymalna liczba osobodni w okresie realizacji zamówienia w ramach prawa opcji dla dziecka korzystającego z jednego gorącego posiłku – obiad dwudaniowy w oddziałach Szkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance to: 3 560.7. Przedmiot umowy w ramach opcji będzie realizowany przez okres wskazany przez Zamawiającego jednak nie dłużej niż w terminie określonym w § 8 umowy, w takiej samej cenie i na warunkach takich samych jak przewidziane w niniejszej umowie dla zamówienia podstawowego.8. Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać składając pisemne oświadczenie Wykonawcy w terminie 10 dni przed skorzystaniem z opcji.9. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.10. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę i podwykonawców:1) Zamawiający wymaga, aby następujące czynności w ramach niniejszego zamówienia, tj.: czynności polegające na przygotowywaniu posiłków (kucharz, pomoc kuchenna), transportu posiłków były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2020. 2207 t.j. z dnia 2020.12.10).2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1C do swz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach