Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 66-440 Skwierzyna, ul. Przemysłowa 42
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-95 7170431 , fax. 0-95 7170431
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Przemysłowa 42 42
66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie
tel. 0-95 7170431, fax. 0-95 7170431
REGON: 21044162900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.dps4.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i dostawa obiadów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przygotowanie i codzienna dostawa 47 obiadów z zachowaniem obowiązujących norm i standardów w zakresie zbiorowego żywienia do siedziby zamawiającego w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158942003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu art. 22, ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia w/w warunków na podstawie treści złożonych przez oferenta oświadczeń i dokumentów. Metoda: spełnia/nie spełnia. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę /spełnia/ natomiast oferta nie spełniająca wymogów otrzyma ocenę /nie spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji i niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.dps4.bip.net.pl/?c=204
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NA DOŻYWANIE DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ ORAZ PODOPIECZNYCH ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W GMINIE WITNICA
Dodano: 2013-12-13 - Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i codzienna dostawa 47 obiadów do siedziby zamawiającego z zachowaniem obowiązujących norm i standardów w zakresie zbiorowego żywienia.
Dodano: 2012-11-22 - Przygotowanie i codzienna dostawa 47 obiadów do siedziby zamawiającego z zachowaniem obowiązujących norm i standardów w zakresie zbiorowego żywienia.
Dodano: 2011-11-16 - Przygotowanie i codzienna dostawa 47 obiadów z zachowaniem obowiązujących norm i standardów w zakresie zbiorowego żywienia do Domu Pomocy Społecznej w Skwierzynie ul. Przemysłowa 42
Dodano: 2010-12-13