Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 66-440 Skwierzyna, ul. Przemysłowa 42
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 7170431 , fax. 95 7170431
- Data zamieszczenia: 2012-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Przemysłowa 42 42
66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie
tel. 95 7170431, fax. 95 7170431
REGON: 21044162900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i codzienna dostawa 47 obiadów do siedziby zamawiającego z zachowaniem obowiązujących norm i standardów w zakresie zbiorowego żywienia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Przygotowanie i dostawa gorących obiadów dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Skwierzynie ul. Przemysłowa 42 w okresie od 01.01.2013r do 31.12.2013r. - Transport posiłków do DPS (w termosach i innych szczelnie zamkniętych pojemnikach zakupionych przez Wykonawcę); - dostarczenie posiłków do stołówki DPS i odbiór termosów; - mycie poza siedzibą Zamawiającego termosów i pojemników. - Zamówienie obejmuje przygotowanie i dostarczenie 47 obiadów. - Struktura diety: kaloryczność posiłku - nie niższa od 1200 kcal dziennie (w zależności od rodzaju diety). Wyżywienie musi odpowiadać normom żywieniowym zgodnie z obowiązującymi przepisami pod względem ilościowym i jakościowym, a w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U . Nr 171 poz. 1225). - Zamawiający wymaga aby codzienne obiady składały się z dwóch dań, tj. zupy i dania głównego oraz z napoju. - Zamawiający wymaga aby przynajmniej 4 razy w tygodniu było serwowane główne danie obiadowe mięsne oraz raz w tygodniu danie rybne. - Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości posiłków. O dokładnej ilości zamawianych obiadów Zamawiający powiadomi Wykonawcę najpóźniej do godz. 9.00 w dniu, którego zamówienie dotyczy, z podaniem informacji o ilości obiadów. - Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia, w ramach ilości posiłków zapotrzebowanych na dany dzień, posiłków dla osób z dietą cukrzycową. O dokładnej ilości obiadów dla osób z dietą cukrzycową Zamawiający powiadomi Wykonawcę najpóźniej do godz. 9.00 w dniu, którego zamówienie dotyczy. - Zamawiający nie wymaga porcjowania posiłków. Rozdziału posiłków na porcje Zamawiający dokona we własnym zakresie korzystając z posiadanej zastawy stołowej. - Obiady muszą być dostarczane do siedziby Zamawiającego w poniedziałek, wtorek, środę czwartek i piątek od godz. 13:00 do 14:00; w sobotę, niedziele i święta o godz.12.30. - Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia próbki każdej składowej części potrawy, które pobierane będą po porcjowaniu i przechowywane u Zamawiającego na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego (Dz. U. Nr 80, poz. 545). - Wartość próbek żywności Wykonawca ma obowiązek wkalkulować w cenę obiadu . - Jadłospis powinien być przygotowany przez dietetyka Wykonawcy w cyklu 15-sto dniowym z podaniem gramatury i przedstawiony do zaakceptowania pracownikowi kulinarnemu lub osoby przez nią upoważnionej Zamawiającego na 7 dni przed wprowadzeniem do realizacji. - Zamawiający nie dopuszcza wykonywania posiłków z półproduktów. - W sytuacjach nagłych niemożliwych do przewidzenia wcześniej odpowiedzialność za ciągłość żywienia ponosi Wykonawca. - Ilość zamawianych posiłków będzie zmienna z zależności od ilości mieszkańców. - Zamawiający będzie miał prawo do przeprowadzenia kontroli żywienia mieszkańców pod względem gramatury, jakości, sposobu i warunków przyrządzania posiłków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158942003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.dps4.bip.net.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NA DOŻYWANIE DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ ORAZ PODOPIECZNYCH ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W GMINIE WITNICA
Dodano: 2013-12-13 - Przygotowanie i codzienna dostawa 47 obiadów do siedziby zamawiającego z zachowaniem obowiązujących norm i standardów w zakresie zbiorowego żywienia.
Dodano: 2011-11-16 - Przygotowanie i codzienna dostawa 47 obiadów z zachowaniem obowiązujących norm i standardów w zakresie zbiorowego żywienia do Domu Pomocy Społecznej w Skwierzynie ul. Przemysłowa 42
Dodano: 2010-12-13 - Przygotowanie i dostawa obiadów
Dodano: 2009-11-23