Szkoła Podstawowa Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi ogłasza przetarg
- Adres: 65-119 Zielona Góra, ul. Spawaczy 3D
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-68 451 89 51 , fax. 0-68 451 89 51
- Data zamieszczenia: 2010-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi
ul. Spawaczy 3D 3D
65-119 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 0-68 451 89 51, fax. 0-68 451 89 51
REGON: 97049937900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp11zg.prv.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przygotowanie i dostarczenie obiadów trzydaniowych dla Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie obiadów trzydaniowych dla Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze: a. w ilości maksymalnie 150 obiadów dużych i 300 obiadów małych dziennie (połówkowy - obiad mały to pełna porcja zupy i napoju czy deseru oraz połowa dużej porcji drugiego dania), ilość dni żywieniowych 101 w terminie od dnia 03 stycznia 2010r do 22 czerwca 2011r. b. w ilości maksymalnie 150 obiadów dużych i 300 obiadów małych dziennie (połówkowy - obiad mały to pełna porcja zupy i napoju czy deseru oraz połowa dużej porcji drugiego dania), ilość dni żywieniowych 76 w terminie od dnia 05 września 2011r do 22 grudnia 2011r. Całość przedmiotu zamówienia wynosi: 26 550 szt. obiadów dużych i 53 100 szt. obiadów małych. 1.1.Obiady trzydaniowe składające się z zupy 300 ml, drugiego dania ( 200g ziemniaków, 100g mięsa, surówki lub danie typu łazanki, kluski, pierogi o masie 300g, owoc lub surówka 100g) i napoju 200ml lub deseru mlecznego min 125 ml. 2.Posiłki muszą spełniać następujące warunki: a posiłki powinny być urozmaicone i o wysokiej jakości odżywczej, b. codziennie musi wystąpić surówka lub owoc , c. raz w tygodniu deser mleczny, d. co najmniej trzy razy w tygodniu danie mięsne ( przewaga drobiu) , e. co najmniej raz w tygodniu danie rybne o zawartości mięsa 70%, f. przygotowanie dań na tłuszczach roślinnych, g. przygotowanie pod względem składu i jakości zgodne z normami żywienia dzieci w wieku szkolnym zawartymi w obowiązujących przepisach. 3. Ciepły posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym z tzw. punktach zbiorowego żywienia, posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów posiadających aktualne terminy ważności. 4. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia tj. przygotowania i transportu posiłków zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. Nr 171 poz.1225 tekst jednolity ze zmianami), Rozporządzeniu(WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r.w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U.UE L 139 z dnia 30 kwietnia 2004r.) oraz innych obowiązujących przepisów w zakresie żywienia . 5. W sytuacji wyjątkowej spowodowanej czynnikami losowymi i niedostarczeniem posiłku Wykonawca zobowiązany jest do zakupu suchego prowiantu o wartości ceny obiadu brutto. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych posiłków w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości posiłków. Zamawiający zobowiązuje się uzgodnić z Wykonawcą ilość posiłków do godziny 14:00 w dniu poprzedzającym odbiór posiłków. 7. W przypadku zgłoszenia przez rodzica nieobecności dziecka w szkole co najmniej dwa dni dokonuje się odpisu. W takiej sytuacji szkoła zgłasza do godziny 14:00 dnia poprzedzającego zmniejszone zapotrzebowanie na obiady. 8. Jadłospis na cały kolejny tydzień należy dostarczać najpóźniej w piątek w tygodniu poprzedzającym. Musi zawierać gramaturę części składowych obiadu. 9. Posiłki mają być dostarczone do godziny 11.00 środkiem transportu zgodnym z obowiązującymi normami higieny na koszt Wykonawcy do pomieszczenia wydawalni posiłków. 10. Odbiór posiłków odbywać się będzie w miejscu wyznaczonym tj. w wydawalni Zamawiającego. Zamawiający potwierdzi na piśmie przyjęcie obiadów , co jest podstawą uzyskania zapłaty za dostarczone posiłki. 11. Zamawiający dysponuje termosami do przewozu obiadów w ilości 8 szt. W przypadku brakujących termosów Wykonawca zabezpieczy je we własnym zakresie. 12. O czystość termosów, ich wyparzanie i dezynfekcję zadba Wykonawca i on ponosi pełną odpowiedzialność w zakresie Sanepidu. 13. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem w okresach miesięcznych, na podstawie faktur częściowych w terminie 14 dni, od daty jej złożenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp11zg.prv.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla wychowanków internatu ZSCKR w Kamieniu Małym
Dodano: 2016-07-18 - przygotowanie i dostarczenie obiadów trzydaniowych dla Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze.
Dodano: 2015-12-22 - przygotowanie i dostarczenie obiadów trzydaniowych dla Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze
Dodano: 2015-12-09 - Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków do szkół na terenie Gminy Gubin w okresie od 04 stycznia 2016 r. do 22 grudnia 2016 r. w dniach nauki szkolnej, w ramach programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania.
Dodano: 2015-11-25 - Usługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla wychowanków internatu ZSCKR w Kamieniu Małym
Dodano: 2015-08-27 - przygotowanie i dostarczenie obiadów trzydaniowych dla Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze
Dodano: 2015-03-20 - przygotowanie i dostarczenie obiadów trzydaniowych dla Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze.
Dodano: 2014-11-28 - Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków do szkół na terenie Gminy Gubin w okresie od 07 stycznia 2015 r. do 22 grudnia 2015 r. w dniach nauki szkolnej, w ramach programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania
Dodano: 2014-11-25 - świadczenie usług przygotowania, gotowania i dostarczania posiłków dla dzieci w Szkołach Podstawowych w Koninie Żagańskim i Szczepanowie na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Iłowej.
Dodano: 2013-12-24 - Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków do szkół na terenie Gminy Gubin w okresie od 02 stycznia 2014 r. do 19 grudnia 2014 r. w dniach nauki szkolnej, w ramach programu wieloletniego-Pomoc państwa w zakresie dożywiania
Dodano: 2013-11-21