Przetargi.pl
przygotowanie i dostarczenie obiadów trzydaniowych dla Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze.

Szkoła Podstawowa Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi ogłasza przetarg

  • Adres: 65-119 Zielona Góra, ul. Spawaczy 3D
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 451 89 51 , fax. 0-68 451 89 51
  • Data zamieszczenia: 2015-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi
    ul. Spawaczy 3D 3D
    65-119 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0-68 451 89 51, fax. 0-68 451 89 51
    REGON: 97049937900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp11zg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przygotowanie i dostarczenie obiadów trzydaniowych dla Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie obiadów trzydaniowych dla Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze. CPV: 55.52.31.00-3 , 55.52.40.00-9. a. w ilości maksymalnie dziennie: 130 obiadów dużych: - zupa - 250ml, - ziemniaki, makaron, kasze, itp. - 200g - surówka - 100g - owoc - woda - 200ml i 390 obiadów małych: - zupa - 250ml, - ziemniaki, makaron, kasze, itp. - 100g - surówka - 50g - owoc - woda - 200ml ilość dni żywieniowych: 103 w I semestrze - w terminie od dnia 04 stycznia 2016r. do 23 czerwca 2016r. b. w ilości maksymalnie dziennie: 130 obiadów dużych: - zupa - 250ml, - ziemniaki, makaron, kasze, itp. - 200g - surówka - 100g - owoc - woda - 200ml i 390 obiadów małych: - zupa - 250ml, - ziemniaki, makaron, kasze, itp. - 100g - surówka - 50g - owoc - woda - 200ml ilość dni żywieniowych: 76 w II semestrze - w terminie od dnia 05 września 2016r do 22 grudnia 2016r. Całość przedmiotu zamówienia wynosi: do 23 270 szt. obiadów dużych i 69 810 szt. obiadów małych. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 (oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt 9 lit d) ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (na pełen etat) przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 50 % osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia w zakresie przygotowania posiłków. Zamawiający informuje jednocześnie, iż będzie oceniał ofertę wykonawcy - zgodnie z kryterium oceny ofert opisanym w rozdziale III pkt 4 niniejszej specyfikacji za zaoferowanie wyższego niż minimalny, tj. 50 % wskaźnika zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (na pełen etat). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 6 000,00 zł ( słownie : sześć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp11.bipzielonagora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach