Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 02-545 Warszawa, ul. Falęcka 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8494466, 8495887, 6468299 , fax. 022 8494468
- Data zamieszczenia: 2010-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy
ul. Falęcka 10 10
02-545 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8494466, 8495887, 6468299, fax. 022 8494468
REGON: 00218532800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsmokotow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i dostarczenie 600 paczek świątecznych dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przygotowanie i dostarczenie 600 paczek świątecznych dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. Przedmiot zamówienia obejmuje: przygotowanie 600 sztuk paczek świątecznych dla podopiecznych OPS Mokotów, dostarczenie 600 sztuk paczek świątecznych pod wskazane przez Zamawiającego adresy odbiorców (600 adresów), za potwierdzeniem odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych) Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa dnia 29.11.2010 r. do godz. 10.00 Forma i miejsce wnoszenia wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego Numer rachunku Zamawiającego: City Bank Handlowy S.A. w Warszawie Nr konta: 97 1030 1508 0000 0005 5046 5078 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, Gwarancjach bankowych, Gwarancjach ubezpieczeniowych, Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, ze zm.)w Kasie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Falęcka 10 w Warszawie, w godz: 8.30 - 15.00 Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona zwrotu wadium w kasie OPS lub przekaże dyspozycję do banku zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsmokotow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowe zaopatrzenie Polskiej Stacji Antarktycznej im. H. Arctowskiego w sezonie 2016-2017 w żywność wraz z usługami dodatkowymi.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu.
Dodano: 2016-07-26 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 01 września 2016r. do 31 grudnia 2016r.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych im. Adama Mickiewicza w Mrozach, ul. Licealna 3 z dostawą do zamawiającego na koszt oferenta
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Romualda Traugutta w Mrozach w okresie od 01.09.2016 do 10.02.2017r.
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych
Dodano: 2016-07-05 - IFPS/21/16
Dodano: 2016-06-28 - DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
Dodano: 2016-06-20