Przetargi.pl
Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla zatrzymanych w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych nr postępowania 19/2013

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2013-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla zatrzymanych w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych nr postępowania 19/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla zatrzymanych w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych (PDOZ) w podziale na zadań dot. KPP Garwolin, KPP Żyrardów, KPP Żuromin, KPP Ostrów Mazowiecka, KPP Maków Mazowiecki, KPP Szydłowiec. Dzienne stawki żywnościowe dla osób zatrzymanych podlegają podziałowi wg następujących kryteriów: śniadanie w godzinach 7.00 - 8.00 w ilości odpowiadającej 30% wartości energetycznej posiłków obiad w godzinach 12.00 - 14.00 w ilości odpowiadającej 40% wartości energetycznej posiłków kolacja w godzinach 18.00 - 19.00 w ilości odpowiadającej 30% wartości energetycznej posiłków. W ramach zamówienia przewiduje się wydawanie trzy razy dziennie posiłków (śniadanie, obiad, kolacja) - w tym co najmniej jednego gorącego, przygotowane według stawek obowiązujących w przepisach resortowych, określających wartość surowca użytego do ich przygotowania, tj: Zatrzymani posiłki dla osób zatrzymanych norma 60 % Sz o wartości energetycznej nie mniejszej niż 2600 kcal - 8,90 zł, posiłki dla kobiet w ciąży i osób w wieku poniżej 18 lat norma 75% SZ o wartości energetycznej nie mniejszej niż 3200 kcal - 11.12 zł ( Zgodnie z § 2 Umowy) Koszt przyrządzania łącznie z naliczonym podatkiem VAT dla posiłków ustala się procentowo do wartości surowców użytych do ich przygotowania. Wysokość marży jaką Wykonawca zaoferuje nie może przekroczyć 100% kosztu surowca (wsadu) do przygotowania posiłków wg. ww. stawek. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany stawek (wartości surowca), o których mowa w § 2 niniejszej umowy oraz ich podziału o którym mowa w § 3 niniejszej umowy w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji przez Zamawiającego o zmianie stawki. Nowa stawka (wartości surowca) obowiązywać będzie od 1 dnia następnego miesiąca po miesiącu w którym Wykonawca otrzymał informacje o zmianie stawki. Wykonanie usługi następować będzie na podstawie telefonicznej informacji Zamawiającego dotyczącej ilości osób żywionych (w tym kobiet w ciąży) na dwie godziny przed dostarczeniem każdego posiłku, a następnie potwierdzenia tej informacji w formie pisemnej.Posiłki muszą być dostarczane we wszystkie dni tygodnia , również w dni ustawowo wolne od pracy i w święta, na koszt wykonawcy w naczyniach jednorazowych zapewniających właściwą ochronę, odpowiednią temperaturę oraz porcjowanie, a przechowywane w nich posiłki powinny być gotowe do wydania osobom zatrzymanym wraz ze sztućcami jednorazowymi (bez widelca i noża). Podane ilości w formularzu ofertowym na poszczególne zadania są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wartości umowy, w razie zmniejszenia ilości faktycznie wydanych posiłków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158942003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach