Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w Serocku w ulicach: Kuligowskiego, Nodzykowskiego, Pułtuskiej, Oleńki, Krasińskiego.

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7828805 , fax. 022 7827499
  • Data zamieszczenia: 2013-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7828805, fax. 022 7827499
    REGON: 01557011900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w Serocku w ulicach: Kuligowskiego, Nodzykowskiego, Pułtuskiej, Oleńki, Krasińskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis ogólny przedmiotu zamówienia Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej w ul. Nodzykowskiego, ul. Kuligowskiego, ul. Jabłoniowej, ul. Milewskiego, ul. Oleńki, ul. Pułtuskiej, ul. Zielonej oraz ul. Krasińskiego na terenie m. Serock. Przybliżona długość oraz rodzaj kanalizacji zostały przedstawione w tabeli poniżej. Zadanie I: 1 ul. Nodzykowskiego - od pompwni do ul. Traugutta, kanalizacja tłoczna, fi0,9m, L=270 mb, 2. ul. Kuligowskiego, Nodzykowskiego, Jabłoniowa, Milewskiego, kanalizacja grawitacyjna, fi 0,2m, L=1338, 3. ul. Oleńki, kanalizacja tłoczna w oparciu o przepompownie indywidualne, L=150 mb, Łączna długość kanalizacji grawitacyjnej do zaprojektowania na danym obszarze wynosi ok. 1338 mb Łączna długość kanalizacji tłocznej do zaprojektowania wynosi ok. 420 mb. Zadanie II. 1. ul. Pułtuska od ul. Sadowej do ul. Zielonej, kanalizacja graitacyjna, fi 0,2m, L=320 mb, Zadanie III. 1. ul. Zielona, kanalizacja grawitacyjna, fi 0,5m, L=305 mb, Zadanie IV. ul. Krasińskiego, L=250mb. Kanalizację należy zaprojektować w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego Koncepcję kanalizacji sanitarnej w Serocku. Koncepcja dla danego obszaru przewiduje sieć kanalizacyjną w systemie grawitacyjnym oraz tłocznym. W koncepcji nie została uwzględniona kanalizacja w ul. Krasińskiego. Projektowany kanał sanitarny w ul. Krasińskiego należy włączyć do istniejącego kanału sanitarnego w ul. Sienkiewicza zgodnie z warunkami, które wyda MPWiK w Wieliszewie. 2. Zawartość dokumentacji projektowej. Dokumentacja powinna być opracowana zgodnie z - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego, - warunkami technicznymi do projektowania, - planem miejscowym zagospodarowania terenu, - prawem budowlanym. Dokumentacja powinna zawierać: - aktualne mapy do celów projektowych wraz z uzgodnieniem tras sieci kanalizacji sanitarnej w Powiatowym Zespole Uzgodnień Dokumentacji - w trzech egzemplarzach, - warunki techniczne do projektowania wydane przez MPWiK Zakład Kanalizacji Obrzeża Jeziora Zegrzyńskiego w Wieliszewie, - dokumentację geotechniczną w zakresie niezbędnym do projektowania sieci kanalizacji sanitarnej - 3 egzemplarze w wersji drukowanej , 1 egzemplarz w wersji elektronicznej (Pdf), - projekt budowlany, projekty wykonawcze - po 6 egzemplarzy w wersji drukowanej i po 2 egz. w wersji elektronicznej (Pdf), - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 3 egzemplarze w wersji drukowanej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej (Pdf), - informację BIOZ - 6 egzemplarzy w wersji drukowanej i 2 egz. w wersji elektronicznej (Pdf), - przedmiar robót - 2 egz. w wersji drukowanej i 2 egz. w wersji elektronicznej (Pdf) - kosztorys inwestorski - po jednym egzemplarzu w wersji drukowanej i elektronicznej (Pdf). Uwaga: w dokumentacji należy uwzględnić fragmenty kanałów na odcinkach od kanału głównego do granic posesji. W przypadku konieczności zaprojektowania przepompowni przydomowych koszt ich zakupu i montażu należy uwzględnić w przedmiarach i kosztorysie inwestorskim. Ponadto dokumentacja powinna zawierać wszelkie niezbędne uzgodnienia, zgody właścicieli na nieodpłatne wejście na teren posesji i wykonanie czynności związanych z pracami projektowymi a następnie budowlanymi przyłączy sanitarnych, wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, wypis z ewidencji gruntów dla działek po których projektowana będzie sieć kanalizacyjna, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji (jeśli będzie wymagana) oraz wszelkie dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. Dokumentację należy uzgodnić z MPWiK S.A. Zakład Kanalizacji Obrzeża Jeziora Zegrzyńskiego w Wieliszewie. Na wniosek Zamawiającego Projektant uzyska decyzję o pozwoleniu na budowę w Starostwie Powiatowym w Legionowie. 3. Forma dokumentacji projektowej. 4. Dokumentacja powinna być opracowana osobno dla każdego z czterech zadań przedstawionych w tabeli powyżej. 5. Dla każdego zadania wymagana jest odrębna decyzja o pozwoleniu na budowę. 6. Jednocześnie z dokumentacją sieci kanalizacyjnej należy opracować dokumentację dla przyłączy kanalizacyjnych zgodnie z wytycznymi uzyskanymi w MPWiK S.A. w Wieliszewie. Jako przyłącza kanalizacyjne należy rozumieć część kanału na odcinku od granicy posesji do budynku. W projekcie przyłączy należy uwzględnić, jeśli konieczne, budowę studzienki rewizyjnej, lub adaptację istniejącego szamba na studzienkę rewizyjną. Koszty budowy przyłączy, studzienek na przyłączach oraz adaptacji szamb należy uwzględnić w odrębnym przedmiarze robót i kosztorysie inwestorskim. W przypadku zastosowania przepompowni przydomowych projekt oraz koszt budowy przyłącza energetycznego leży po stronie właścicieli posesji. Dokumentację dla przyłączy należy opracować dla każdego z wymienionych czterech zadań oddzielnie po trzy egzemplarze w wersji drukowanej oraz po dwa w wersji elektronicznej (Pdf). 7. Projektant zobowiązany jest dostarczyć zestawienie zaprojektowanych przyłączy zawierające imię i nazwisko właściciela posesji, adres do korespondencji oraz adres posesji, do której zaprojektowano przyłącze, długość przyłącza, średnicę, materiał, ilość zaprojektowanych studzienek na posesji lub wykazane szambo do adaptacji. 8. W przypadku konieczności zaprojektowania przepompowni, co wynika z koncepcji, dokumentację przepompowni należy wykonać osobno wg zaleceń MPWiK w Wieliszewie. Należy zaprojektować utwardzenie terenu wokół przepompowni oraz ogrodzenie z bramą wjazdową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713222003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł) 2) Wadium można wnieść w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowej, d) gwarancji ubezpieczeniowej, e) poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na niżej podany rachunek: Bank Spółdzielczy Legionowo 98 8013 0006 2007 0015 0994 0003 3) Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 3 - ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn. przed upływem terminu składania ofert. Definicja ta oznacza, że przed upływem terminu składania ofert, oznaczona kwota powinna znaleźć się na rachunku bankowym wskazanym przez zamawiającego lub powinno nastąpić ustanowienie zabezpieczenia w drodze określonej czynności prawnej, np. gwarancji ubezpieczeniowej. Oznacza, to, że w przypadku wpłaty przelewem, dyspozycję należy złożyć z takim wyprzedzeniem, aby w dniu składania ofert wpłata znalazła się na wskazanym koncie natomiast gwarancja ubezpieczeniowa i inne dokumenty tego typu powinny obowiązywać równo z dniem składania ofert. 4) Wadium zostanie zwrócone wykonawcy w terminie i na warunkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5) Wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w formie oryginału w sposób umożliwiający jej odłączenie od oferty i przekazanie do działu księgowego, kopię gwarancji należy wpiąć do oferty w sposób trwały.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach