Przetargi.pl
„Przygotowanie, dowóz oraz wydawanie posiłków dla uczniów szkół prowadzonych przez Gminę Szczucin”

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-230 Szczucin, ul. Wolności
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146443131 , fax. 146443121
  • Data zamieszczenia: 2019-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Wolności 3
    33-230 Szczucin, woj. małopolskie
    tel. 146443131, fax. 146443121
    REGON: 85001947000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-szczucin.cba.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przygotowanie, dowóz oraz wydawanie posiłków dla uczniów szkół prowadzonych przez Gminę Szczucin”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Szczucinie a także przygotowywanie i dowóz posiłków do: Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borkach, Szkoły Podstawowej w Zabrniu, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Skrzynce - zajęcia odbywaj się w miejscowości: Skrzynka nr 146 oraz Radwan nr 184. b) Usługa obejmuje przedmiot zamówienia określony w lit a) (tj.: 2 razy w tygodniu zupa + pieczywo, 3 razy w tygodniu drugie danie - dla ucznia). Wykonawca opracowuje jadłospis uwzględniający normy żywieniowe, kaloryczność posiłków dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym i przedkłada zamawiającemu, jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potrawy nie może się powtarzać w okresie kolejnych następujących po sobie 5 dni tygodnia. Szczegółowy, tygodniowy jadłospis Wykonawca przedkłada Dyrektorom z 3 dniowym wyprzedzeniem. Potrawy powinny spełniać warunki jakościowe: być przygotowane z surowców wysokiej jakości świeżych, naturalnych, mało przetworzonych. Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Kaloryczność każdego posiłku nie powinna być mniejsza niż 650 kcal. Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno- sanitarnych. Przewiduje się możliwość udzielenia zamówienia w oparciu o art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych (drugi posiłek dziennie (około 10 na dzień) dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w miejscowości Skrzynka nr 146). c) Wykonawca będzie dostarczał zamawiającemu jadłospisy z uwzględnieniem gramatury oraz kaloryczności wydawanych ciepłych posiłków. Wszystkie posiłki winny być przygotowywane z uwzględnieniem zapisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U.2016.1154) d) Dożywianie obejmie około 200 dzieci opłacanych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szczucinie. Warunek – należy stworzyć możliwość odpłatnego zakupu posiłków dla pozostałych uczniów, około 75. 2. Zakres przedmiotu zamówienia 1) Usługa będzie dotyczyć: a) Uczniów szkół, którym zostało przyznane bezpłatne dożywianie w trybie decyzji administracyjnej Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej lub decyzji dyrektora szkoły. Posiłki dla tych uczniów będą wydawane w oparciu o imienną listę uczniów przekazywaną na bieżąco Wykonawcy przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szczucinie i Dyrektora szkoły, b) Planowany okres wydawania posiłków obejmuje: okres od 1 września 2019 r. do 30 czerwca 2021 r. c) Posiłki będą wydawane w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonym przez MEN, d) Dzienna ilość posiłków w szkołach może się zmieniać w zależności od: frekwencji uczniów, o czym Wykonawca będzie informowany przez dyrektorów szkół codziennie do godz. 8:30 rano. liczby chętnych do korzystania z wyżywienia e) Posiłki będą wydawane w godzinach uzgodnionych z Dyrektorami szkół. f) Orientacyjna liczba dzieci dożywianych w poszczególnych szkołach w roku szkolnym 2018/2019 (według danych na dzień 18.06.2019 r. przy stawce 3,30 zł za posiłek) UWAGA! Podane liczby nie są tożsame z zakresem zamówienia) Przewidywana liczba uczniów (opłacanych posiłków przez MGOPS) Szkoła Podstawowa w Szczucinie 76, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Skrzynce 25, Szkoła Podstawowa w Zabrniu 45, Szkoła Podstawowa w Borkach 54. Razem 200 Przewidywana liczba uczniów którzy zakupią posiłek bezpośrednio u wykonawcy 75. 3. Inne okoliczności dotyczące zamówienia. a) Cały proces przygotowania posiłków może się odbywać wyłącznie w pomieszczeniach kuchennych wyposażonych w urządzenia i sprzęt do przygotowywania posiłków w budynku Szkoły Podstawowej w Szczucinie po ich uprzednim wydzierżawieniu od zarządcy obiektu (Dyrektor Szkoły Podstawowej w Szczucinie). b) Wykonawca będzie ponosił koszty miesięczne : zużytej wody (ciepłej + zimnej) na podstawie wskazań odliczników, kanalizacji w ilości ścieków odpowiadającej zużyciu wody w obowiązujących cenach jednostkowych Zakładu Usług Komunalnych w Szczucinie (średniomiesięczny koszt z tego tytułu wynosi ok.450 zł brutto) zużytej energii elektrycznej na podstawie wskazań odlicznika w cenie jednostkowej obowiązującej u dostawcy energii (średniomiesięczny koszt z tego tytułu wynosi ok.120 zł brutto) zużytego gazu na podstawie wskazania licznika i faktury wystawionej przez dostawcę (średniomiesięczny koszt z tego tytułu wynosi ok.120 zł brutto) najmu pomieszczeń 500,00 zł miesięcznie (w miesiącu ferii zimowych koszt najmu wynosi 250,00 zł., w okresie wakacji letnich wykonawca nie ponosi kosztu najmu pomieszczeń) c) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia we własnym zakresie odrębnej umowy dotyczącej odbioru nieczystości stałych. d) Posiłki przygotowane w pomieszczeniach kuchennych Szkoły Podstawowej w Szczucinie zostaną wydane uczniom Szkoły Podstawowej w Szczucinie w przyległej stołówce szkolnej przez pracowników Wykonawcy. e) Do Szkoły Podstawowej w Zabrniu, Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Skrzynce, Szkoły Podstawowej w Borkach Wykonawca będzie dostarczał posiłki przygotowane w pomieszczeniach kuchennych Szkoły Podstawowej w Szczucinie w przystosowanym do przewozu żywności transportem w atestowanych termosach w godzinach uzgodnionych z dyrektorami szkół. W tych szkołach posiłki będą wydawane przez pracowników szkół. f) Dyrektorzy szkół przyjmują na siebie sprawy organizacyjne związane z wydawaniem posiłków to jest: zamawianie ilości posiłków zgodnie z frekwencją codziennie do godz. 8:30 rano, prowadzenie imiennej ewidencji ilości wydanych posiłków za dany miesiąc dla MGOPS, ewidencję absencji i informowanie o niej Wykonawcy, organizację przerw międzylekcyjnych zapewniających prawidłowe wydanie i spożycie posiłku. g) Pomieszczenia kuchenne i sprzęt do użyczenia można oglądać w wymienionej szkole w dniach i godzinach pracy szkoły po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły – tel.14/643-64-26 h) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, odpowiada za jakość wydawanych posiłków i przestrzeganie norm sanitarnych. i) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli wykonywania zamówienia na każde żądanie oraz powiadomi o każdej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej i o jej wynikach. j) Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali z Dyrektorami szkół.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający będzie oceniał: - Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – spełnia - Wykonawca nie złożył oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dalej SIWZ) , wraz Załącznikiem Nr 1 Oświadczenia i dokumenty Wykonawcy, w którym znajdują się: a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Pzp); Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; b) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Pzp); Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o braku podstaw do wykluczenia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) litera e1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III. 4) litera e1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagania odnośnie terminów wystawienia dokumentów określone powyżej stosuje się odpowiednio. 3. Załącznik Nr 3: Cena oferty 4. Załącznik Nr 6 – Informacja o podwykonawcach Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Załącznik Nr 2 – Informacja o podwykonawcach). Jeżeli Wykonawca nie wypełni lub nie dołączy do oferty dokumentu - Załącznik Nr 6 – Informacja o podwykonawcach, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca samodzielnie wykona cały przedmiot zamówienia. UWAGA !!! Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia; Przez kluczową część zamówienia należy rozumieć wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem, wydawaniem i roznoszeniem posiłków. 5. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, należy dołączyć oświadczenie wykonawców, że ich zobowiązania co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej; b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Konsorcjum jest zobowiązane do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy występujący samodzielnie tj.: przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne zdolności techniczne lub zawodowe (łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców ich łączne kwalifikacje i doświadczenie) oraz łączną sytuację ekonomiczną lub finansową. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach