Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, Aleja Solidarności 3
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 62 277 47 , fax. 56 62 231 81
- Data zamieszczenia: 2010-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli
Aleja Solidarności 3 3
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 62 277 47, fax. 56 62 231 81
REGON: 87123541500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcen-torun.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas dwóch edycji kursu Technologia informacyjno- komunikacyjno w nauczaniu, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas dwóch edycji kursu Technologia informacyjno- komunikacyjna w nauczaniu. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym, ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji, wg ustalonego harmonogramu. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym w specyfikacji. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć. Od Wykonawcy wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć na terenie całego województwa kujawsko-pomorskiego, a także możliwość prowadzenia zajęć w weekendy oraz gotowość do prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie we wskazanym miejscu i terminie. Zamówienie składa się z dwóch części a każda z części zawiera w sobie moduły: Część 1 - Moduł I, Moduł II, Moduł III Część 2 - Moduł IV, Moduł V, Moduł VI, Moduł VII Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi: Cele kursu cel ogólny : - podniesienie poziomu wiedzy oraz umiejętności informatycznych i medialnych nauczycieli wszystkich typów szkół od strony warsztatowej w posługiwaniu się technologiami informatycznymi i ich wykorzystaniu w procesie dydaktycznym. przewidywane efekty szkolenia: - Nabycie umiejętności w przygotowaniu prezentacji. multimedialnych i ich wykorzystanie w tworzeniu materiałów edukacyjnych, - Potrafi stosować zasady typografii, tworzyć multimedialne dokumenty hipertekstowe, zna podstawy korzystania z aplikacji pakietu Office w zakresie statystycznej analizy wyników swojej pracy i pracy szkoły, - Pozna uwarunkowania i wpływ nowoczesnych technik multimedialnych na efektywność nauczania, - Potrafi pozyskać z portali edukacyjnych i innych źródeł materiałów edukacyjnych zapisanych w postaci elektronicznej i tworzenie z nich scenariuszy zajęć, - Potrafi edytować i montować pliki audio i wideo a następnie przygotować prezentację multimedialną z ich wykorzystaniem, - Nabycie umiejętności sprawnego i bezstresowego poruczania się po portalach edukacyjnych, pobierania i przetwarzania materiałów edukacyjnych. Część 1 MODUŁ 1 Wiadomości ogólne Cele szczegółowe Uczestnik: - zna problematykę i zasadę Gender-zasadę równości szans oraz potrafi ją stosować w praktyce, - zna wybrane zagadnienia i pojęcia dotyczące problematyki ochrony własności intelektualnej, MODUŁ 2 Procesory i przetwarzanie tekstu Cele szczegółowe Uczestnik: - zna podstawowe zasad typografii layoutu i potrafi je zastosować w tworzonych materiałach, - potrafi pracować z dużymi dokumentami tekstowymi i umie tworzyć dokumenty multimedialne, - stosuje funkcje automatycznej korekty i nawigacji tworzonych opracowań, - zna i wykorzystuje różne formaty dokumentów, potrafi je archiwizować, - potrafi zarządzać grafiką i hiperłączami w dokumencie, MODUŁ 3 Arkusz kalkulacyjny i bazy danych w praktyce szkolnej Cele szczegółowe Uczestnik: - potrafi wykorzystać arkuszem kalkulacyjnym w pracy dydaktycznej, - zna formuły i funkcje logiczne, statystyczne i tekstowe przydatne w tworzeniu materiałów dydaktycznych, - umie zastosować zaawansowane formatowanie danych, - potrafi zaimportować dane i zastosować filtrowanie rekordów , - umie przeprowadzić analiza danych i wykorzystać narzędzia specjalne, - potrafi dobrać typ wykresu w zależności od typu danych, - potrafi wykorzystać arkusz na lekcjach w przedmiotach ścisłych, przyrodniczych i matematyce, - umie dokonać analizy statystycznej klasy i szkoły, Część 2 MODUŁ 4 Grafika menedżerska i prezentacyjna Cele szczegółowe Uczestnik: - potrafi stworzyć profesjonalną prezentacje multimedialną, - zna zasady animacji niestandardowej, - potrafi dodać i zmontować podkład muzyczny i nagrać własną narrację, - potrafi umieścić film i dźwięk w prezentacji oraz narracja z wykorzystaniem syntezatora mowy, - umie powiązać prezentację z innymi aplikacjami, MODUŁ 5 Edytory graficzne Cele szczegółowe Uczestnik: - zna pojęcia dotyczące modelu barw, - zna formaty graficzne i ich wpływ na jakość obrazu, - potrafi wykorzystać komercyjne i freewarowe oprogramowanie graficzne, - rozumie różnice pomiędzy tworzeniem obrazów wektorowych i rastrowych, - potrafi zastosować fotoedycję, retusz i korekcję cyfrowych plików graficznych, - umie zastosować narzędzia tworzenia grafiki rastrowej i wektorowej, - potrafi stworzyć proste animacje graficzne, MODUŁ 6 Edycja audio i wideo Cele szczegółowe Uczestnik: - zna formaty i własności formatów plików audio i wideo, - rozróżnia pojęcie formatu i konteneru plików wideo, - potrafi przeprowadzić edycję plików dźwiękowych, dokonać korekcji, konwersji, - potrafi wykorzystać niekomercyjne aplikacje zapisu plików na CD/DVD, - zna i umie zastosować ripping i konwersję do formatu audio, - potrafi pobierać film z Internetu, portali edukacyjnych, - zna narzędzia konwersji formatów, - potrafi przygotować materiał dydaktycznym na potrzeby zajęć edukacyjnych, - zna portale edukacyjne i potrafi z nich skorzystać, MODUŁ 7 Przygotowanie stron www Cele szczegółowe Uczestnik: - umie wykorzystać niekomercyjne oprogramowanie wspierające tworzenie stron WWW, - potrafi stworzyć prostą stronę internetową za pomocą poznanych narzędzi, - zna zasady tworzenia stron oraz edytory i walidatory znaczników HTML, - rozumie podstawowe pojęcia Kaskadowych Arkuszy Stylów CSS i zna ich rolę w tworzeniu, - zna i potrafi zastosować darmowe narzędzia wsparcia webmastera, a. Wykaz przedmiotów i obowiązująca liczba godzin Część 1 Lp Blok tematyczny Wykł. Ćwicz. Razem I Wiadomości ogólne - 3h (3w) Gender-zasada równości szans 1,5 1,5 Ochrona własności intelektualnej. Licencje. 1,5 1,5 Razem 3 3 II Procesory i przetwarzanie tekstu 7h (7c) Podstawy zasad typografii. Praca z dużymi dokumentami tekstowymi . Dokumenty multimedialne. Hipertekst. Automatyzacja prac. Formaty dokumentów. Zarządzanie grafiką i hiperłączami w dokumencie. 5 5 Udoskonalenie dokumentów przed ich rozpowszechnianiem. Kompresja plików 2 2 Razem 7 7 III Arkusz kalkulacyjny i bazy danych w praktyce szkolnej 7h (7c) Praca z arkuszem kalkulacyjnym. Funkcje i formuły. Zaawansowane formatowanie danych. Import danych, zaawansowane filtrowanie, analiza danych, scenariusze, narzędzia specjalne. Wykresy. Wykorzystanie arkusza na lekcjach w przedmiotach ścisłych i przyrodniczych i matematyce. Przygotowanie scenariuszy zajęć z wykorzystaniem arkusza, Analiza statystyczna klasy i szkoły. 7 7 Razem 7 7 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedtwiony scenariusz
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpcen-torun.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Wspieranie nauczycieli w doskonaleniu kompetencji w roku szkolnym 2014/2015
Dodano: 2015-03-23 - Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w formie kursu pn. Obsługa tablic interaktywnych
Dodano: 2015-02-10 - przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Wspieranie nauczycieli w doskonaleniu kompetencji w roku szkolnym 2014/2015
Dodano: 2015-02-09 - przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Wspieranie nauczycieli w doskonaleniu kompetencji w roku szkolnym 2014/2015
Dodano: 2015-01-14 - przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Wspieranie nauczycieli w doskonaleniu kompetencji w roku szkolnym 2014/2015
Dodano: 2014-11-25 - Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Wspieranie nauczycieli w doskonaleniu kompetencji
Dodano: 2014-10-13 - Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursów beneficjentom biorącym udział w projekcie Schematom STOP, Wspólne działania pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu.
Dodano: 2014-10-07 - Organizacja i przeprowadzenie szkolenia w formie kursu instruktora pływania, unihokeja i piłki nożnej
Dodano: 2014-07-04 - Organizacja i przeprowadzenie szkolenia w formie kursu doskonalącego pn. Lider zespołów przedmiotowych
Dodano: 2014-07-04 - Realizacja usługi przeprowadzenia warsztatów z zakresu wizażu, autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku dla wybranych beneficjentów w związku z realizacją Programu Rewitalizacja Społeczna pt. Rewitalizacja Społeczna na Bydgoskim Przedmieściu, realizowanego w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy społecznej Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu.
Dodano: 2014-06-11