Przetargi.pl
Przygotowania i realizacja spójnej kampanii promocyjnej i public relation projektu pn.Promocja inwestycyjna śródmieścia Bytomia.

Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Parkowa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2836301 , fax. 032 2836344
  • Data zamieszczenia: 2010-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    ul. Parkowa 2 2
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 2836301, fax. 032 2836344
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowania i realizacja spójnej kampanii promocyjnej i public relation projektu pn.Promocja inwestycyjna śródmieścia Bytomia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja spójnej kampanii promocyjnej i public relation projektu pn. Promocja inwestycyjna śródmieścia Bytomia obejmującej n/w elementy, na które Zamawiający zamierza przeznaczyć następujące kwoty brutto (łącznie 914.120,88 zł brutto): 1. organizacja prezentacji wizualizowanego przedmiotu promocji w trakcie konferencji prasowej inaugurująca kampanię promocyjną terenów inwestycyjnych Bytomia, 4.026,00 zł brutto (3.300,00 zł netto) 2. event w centrum Bytomia publicznie prezentujący wizualizację obszaru terenów inwestycyjnych uroczyście inaugurujący i przedstawiający mieszkańcom kampanie promocyjną terenów inwestycyjnych, 122.000,00 zł brutto (100.000 zł netto) 3. obsługa PR, 73.200,00 zł brutto (60.000,00 zł netto) 4. foldery z ofertą inwestycyjną wraz z mapa terenu, 33.550,00 zł brutto (27.500,00 zŁ netto) 5. utrzymanie domeny, 219,01 zł brutto (179,52 zł netto) 6. kreacja, produkcja i rozwój strony internetowej, 39.999,99 zł brutto (32.786,88 zł netto) 7. wykonanie i powielenie prezentacji multimedialnej, 29.005,50 zł brutto (23.775,00 zł netto) 8. kreacja kampanii, haseł, logotypu, layoutów, 26.840,00 zł brutto (22.000,00 zł brutto) 9. ekskluzywne gadżety reklamowe, 24.400,00 zł brutto (20.000,00 zł netto) 10. pakiety prasowe i vipowskie, 45.750,00 zł brutto (37.500,00 zł netto) 11. wykonanie roll-upów, 6.100,00 zł brutto (5.000,00 zł netto) 12. kampania outdorową, 121.390,00 zł brutto (99.500,00 zł netto) 13. emisja reklam na portalach internetowych i wyszukiwarkach, 97.600,00 zł brutto (80.000,00 zł netto) 14. reklama w prasie i magazynach,129.320,00 zł brutto (106.000,00 zł netto) 15. wynajem wyposażenia multimedialnego stoiska targowego, 2.000,00 zł brutto (1.639,34 zł netto) 16. udział w targach inwestycyjnych w kraju (Poznań), 40.865,27 zł brutto (33.496,12 zł netto) 17. multimedialny event w trakcie targów krajowych prezentujących ofertę inwestycyjną Bytomia, 22.143,00 zł brutto (18.150,00 zł netto) 18. udział w targach inwestycyjnych za granicą (Expo Real Monachium), 85.342,11 zł brutto (69.952,55 zł netto) 19. promocja projektu 10.370,00 zł brutto (8.500,00 zł netto). Wartość zamówienia wynosi 749.279,41 zł netto + 50 % zamówień uzupełniających, tj. łącznie 1.123.919,12 zł netto. Celem kampanii promocyjnej jest wzrost bezpośrednich inwestycji na terenie realizacji projektu i podniesienie zainteresowania obszarami inwestycyjnymi. Kampania kierowana jest do grupy inwestorów oraz kadry kierowniczej podejmującej decyzje inwestycyjne w swoich przedsiębiorstwach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości: 22 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto: Urząd Miejski w Bytomiu GETIN NOBLE Bank S.A. Oddział w Bytomiu nr konta 49-1560-1049-0000-9030-0005-1567 z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: Przygotowanie i realizacja spójnej kampanii promocyjnej i public relation projektu pn. Promocja inwestycyjna śródmieścia Bytomia - wadium. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w Urzędzie Miejskim; 41-902 Bytom, ul. Parkowa 2 w Wydziale Zamówień Publicznych, pok. nr 301. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na ww. rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno: 1) być wystawione na Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Bytomiu, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom. 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą 4) zawierać informację, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, numer sprawy lub numer i data ogłoszenia o zamówieniu). 7. Zamawiający: 1) zwraca wadium zgodnie z treścią art. 46 ust. ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) żąda ponownego wniesienia wadium w przypadku określonym w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. UWAGA ! Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Wadium powinno zabezpieczać cały 60-dniowy termin związania ofertą, za początek którego uważa się termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: atrakcyjność kampanii promocyjnej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach