Przetargi.pl
Przewozy dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych, Szkoły Podstawowej , Zespołu Szkół Rolniczych i Środowiskowego Domu Samopomocy w Namysłowie.

Gmina Wilków ogłasza przetarg

  • Adres: 46-113 Wilków, ul. Wrocławska 11
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4195511, 4195513 , fax. 077 4195511
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilków
    ul. Wrocławska 11 11
    46-113 Wilków, woj. opolskie
    tel. 077 4195511, 4195513, fax. 077 4195511
    REGON: 00054608700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wilkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewozy dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych, Szkoły Podstawowej , Zespołu Szkół Rolniczych i Środowiskowego Domu Samopomocy w Namysłowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są przewozy dzieci niepełnosprawnych do szkół w 2010roku: - Zespół Szkół Specjalnych, ul. Staszica 8 - Szkoła Podstawowa Nr 4 ul. Reymonta 56 - Zespół Szkół Rolniczych ul. Pułaskiego 3 - Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Kolejowa 1 w Namysłowie. Przewozy będą odbywały się w dni nauki szkolnej, według planu stanowiącego załącznik Nr 1 do umowy. Dni nauki szkolnej w okresie realizacji zamówienia będzie 108 (słownie: sto osiem dni).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 108 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póżn. zm), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zagwarantują co najmniej 14 dniowy termin płatności od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy podadzą kwotę za przedmiot zamówienia, przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, którzy zaproponują termin realizacji zamówienia w okresie od 01.01.2010r do 30.06.2010r.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty 2) oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy,( załącznik Nr 2) 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia*(jeśli dotyczy). 5) koncesję, zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem ; 6) w przypadku współpracy podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, np.: jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej *, 7) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza*, 10) podpisana ostatnia strona umowy (parafowane wszystkie strony umowy i załącznik Nr 1) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www,wilkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach