Przetargi.pl
„Przewóz uczniów i Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół prowadzonych przez Gminę Kępice, którzy zamieszkują na terenie gminy Kępice w miesiącach nauki szkolnej w latach 2020-2021”

Gmina Kępice ogłasza przetarg

  • Adres: 77-230 Kępice, ul. Niepodległości
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 576 621 , fax. 598 576 624
  • Data zamieszczenia: 2019-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępice
    ul. Niepodległości 6
    77-230 Kępice, woj. pomorskie
    tel. 598 576 621, fax. 598 576 624
    REGON: 77097982600000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przewóz uczniów i Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół prowadzonych przez Gminę Kępice, którzy zamieszkują na terenie gminy Kępice w miesiącach nauki szkolnej w latach 2020-2021”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu i opieki w trakcie przewozu wraz z zakupem biletów szkolnych miesięcznych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Kępice zamieszkałych na terenie gminy Kępice. Zakup biletów obejmuje dowożenie w granicach administracyjnych gminy Kępice. Liczba uczniów: 172 biletów dwustronnych Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi i mogą się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia. Zakupu biletów na poszczególne miesiące dokonują szkoły: - Zespół Szkół w Kępicach - Szkoła Podstawowa w Biesowicach - Szkoła Podstawowa w Barcinie - Szkoła Podstawowa w Korzybiu - Szkoła Podstawowa w Warcinie lub Urząd Miejski w Kępicach – Biuro Obsługi Szkół : Liczba szkół może się zmienić w trakcie trwania realizacji zamówienia. Bilety obejmować będą następujące trasy: 1. Zespół Szkół Kępice: - Kruszka – Kępice – Kruszka – 17 szt., - Kępka – Kępice – Kępka – 12 szt., - Żelice – Kępice – Żelice – 18 szt. w tym 2 ucz. z orzeczeniem - Obłęże – Kępice – Obłęże – 3 szt., - Biesowice – Kępice – Biesowice – 1 szt. - Mzdowo – Kępice – Mzdowo – 1 szt. - Osowo – Kępice – Osowo – 1szt. 2. Szkoła Podstawowa Biesowice: - Pustowo- Biesowice- Pustowo- 4 szt., - Ciecholub 1 (Leśny)- Biesowice- Ciecholub 1 - 2 szt., - Ciecholub - Biesowice- Ciecholub - 9 szt., - Darnowo- Biesowice- Darnowo- 7 szt., - Węgorzyno- Biesowice- Węgorzyno – 1 szt. 3. Szkoła Podstawowa Barcino - Obłęże- Barcino- Obłęże- 13 szt., - Bronowo- Barcino- Bronowo- 13 szt., - Jabłoniec Kol.- Barcino- Jabłoniec Kol.- 1 szt., - Osieki- Barcino- Osieki- 4 szt., - Barwino – Barcino – Barwino – 2 szt. 4. Zespół Szkół Korzybie - Barwino- Korzybie- Barwino- 11 szt., 5. Szkoła Podstawowa Warcino - Osowo - Warcino- Osowo - 26 szt. w tym 1 ucz. z orzeczeniem - Podgóry - Warcino- Podgóry - 10 szt., - Chorowo - Warcino- Chorowo - 8 szt., - Pustowo – Warcino – Pustowo – 2 szt. - Mzdowo - Warcino- Mzdowo - 4 szt., - Mzdówko- Warcino- Mzdówko- 2 szt., Przywóz dzieci do poszczególnych szkół ma się odbyć między godz.7:30 -8:10. Odwóz dzieci ma się odbyć w godzinach: I tura między 12:30-13:15, II tura między 13:15-14:00, III tura między 14:00-14:45, IV tura między 14:45-15:30. 3.2 Podane ilości biletów miesięcznych na poszczególnych trasach są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości biletów. 3.3 Niniejsze zamówienie obejmuje zakup ulgowych biletów miesięcznych u Wykonawcy, który jest uprawniony do świadczenia usług regularnego przewozu osób (posiada odpowiednie dokumenty zezwalające na świadczenie takich usług). 3.4 Rozliczenie płatności będzie odbywało się na podstawie ilości ulgowych biletów, według ich cen ustalonych w niniejszym postępowaniu. Bilety uprawniają do przewozu uczniów tylko w dniach nauki na trasie określonej na bilecie miesięcznym. Uczniowie nie będą uiszczać dodatkowych opłat za przejazdy. 3.5 Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia dzieciom opieki w czasie przewozu poprzez stałą obecność co najmniej jednego opiekuna w każdym z autobusów wykonujących tzw. Kurs szkolny, którym nie może być kierowca autobusu. W trakcie przewozu opiekun zobowiązany jest do: 1) zapoznania uczniów z regulaminem obowiązującym w autobusie szkolnym, 2) sprawdzania stanu liczbowego uczniów w chwili odbioru dzieci z terenu szkoły, 3) dopilnowania porządku i pomocy przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w autobusie ( opiekun wsiada ostatni), 4) ustalenia sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy, 5) zapewnienie bezpiecznego wysiadania uczniów z autobusu, 6) w przypadku awarii lub wypadku sprawowanie opieki nad dowożonymi uczniami z zapewnieniem im pełnego bezpieczeństwa do czasu przyjazdu pojazdu zastępczego. 3.6 Okres świadczenia usługi- we wszystkie dni nauki szkolnej. Zakup biletów miesięcznych obejmuje 20 miesięcy świadczenia usługi (miesięcy nauki szkolnej) od 1 stycznia 2020 roku szkolnego 2019/2020, do 31.12.2021 roku szkolnego 2020/2021 i 2021/2022. 3.7 Świadczenie usługi transportu drogowego osób musi być realizowane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności z ustawą z dnia 20.06.1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260, z późn. zm.), ustawa z dnia 16.12.2010 r. o publicznym transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1867 z późn. zm.), ustawa z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1907 z późn. zm.), ustawa z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 915 z późn. zm.), ustawa z dnia 16.04.2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2012 r. poz. 1155 ze z.), ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r., poz. 459, z późn. zm.) - Księga Trzecia Tytuł XXV Umowa przewozu, Rozporządzenie z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (Dz. U. z 2015 r., poz. 305 z późn. zm.). 3.8 Świadczenie usług komunikacyjnych dla uczniów będzie realizowane odpowiednim sprzętem, tj. pojazdami dopuszczonymi w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy dot. transportu drogowego osób. Przy typowaniu autobusu Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia możliwości technicznych oraz warunków drogowych w celu zapewnienia realizacji usługi. 3.9 Trasy jak i ilość uczniów przewożonych na danej trasie w trakcie realizacji zamówienia mogą się zmieniać. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat. 3.10 Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3.11 Zamawiający nie przewiduje, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) Prawa zamówień publicznych możliwości dokonania zamówień uzupełniających. 3.12 Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: kierowcy autobusów, w całym okresie obowiązywania umowy. 3.13 Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1666 ze zm.) 3.14 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający ma prawo dokonać czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.12 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.15 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.12 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. .U z 2016r. poz. 922) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy. • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2016r. poz. 922). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.16 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.12 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w załączniku nr 8 do SIWZ (wzór umowy), Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.12 czynności. 3.17 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, tj.: - aktualną na czas trwania niniejszego zamówienia licencję - zezwolenie, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym, na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, a w przypadku gdy licencje nie obejmują całego okresu objętego zamówieniem, oświadczenia zawierającego zobowiązanie na ich przedłużenie na czas trwania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach