Przetargi.pl
Przewóz uczniów i dzieci z terenu gminy Siemyśl do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023

GMINA SIEMYŚL ogłasza przetarg

  • Adres: 78-123 Siemyśl, KOŁOBRZESKA
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (94) 358-80-13
  • Data zamieszczenia: 2022-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SIEMYŚL
    KOŁOBRZESKA
    78-123 Siemyśl, woj. zachodniopomorskie
    tel. +48 (94) 358-80-13
    REGON: 330920498
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://siemysl.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewóz uczniów i dzieci z terenu gminy Siemyśl do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 zamówienia – „Przewóz uczniów i dzieci do szkół oraz oddziałów przedszkolnych z terenu gminy Siemyśl”, obejmująca:1) Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych umożliwiających dojazd uczniów środkami komunikacji publicznej do szkół i ze szkół na terenie Gminy Siemyśl,2) Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu dla uczniów posiadających bilety miesięczne szkolne. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.3) Dowozy odbywać się będą dla uczniów i dzieci uczęszczających do następujących placówek:a) Szkoła Podstawowa im. Noblistów Polskich, ul. Szkolna 10, 78-123 Siemyśl,b) Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej, ul. Wojska Polskiego 11, 78-122 Charzyno 4) Szacunkowa liczba uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości w roku szkolnym 2022/2023 wynosi 177 i jest aktualna na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość biletów zakupionych miesięcznie wynosi: 150, z zastrzeżeniem zapisów § 7 Załącznika nr 2a do SWZ.5) Wynagrodzenie wykonawcy w danym miesiącu zostanie ustalone w oparciu o zakupioną liczbę biletów,6) Wykonawca zapewni opiekę przewożonym uczniom poprzez stałą obecność w czasie przewozów opiekunów na poszczególnych trasach.7) Przed rozpoczęciem wykonywania przewozów obowiązkiem wykonawcy jest uzgodnienie z dyrektorami szkół godzin dowozów i odwozów, ustalenie tras przewozu, zgodnie z harmonogramem zajęć.8) Dni i godziny realizacji usługi mogą ulec zmianie w przypadku zmiany planu lekcji uczniów lub zmian organizacyjnych placówek. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę w taki sposób, aby zapewnić uczniom możliwość uczestnictwa w zajęciach.9) W uzasadnionym przypadku powołującym czasową niemożność świadczenia usług przewozowych np. w przypadku awarii technicznej pojazdu, Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii. Czas podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert.Część 2 zamówienia – „Przewóz uczniów posiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego do Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Kołobrzegu oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego „OKRUSZEK” w Kołobrzegu”, obejmująca:1) Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów posiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego w okresie maksymalnie 186 dni,2) Przewóz dotyczy wszystkich dni, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze w roku szkolnym 2022/2023,3) Dowozy odbywać się będą dla uczniów i dzieci uczęszczających do następujących placówek:a) Szkoła Podstawowa nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Kołobrzegu, ul. Arciszewskiego 20, 78-100 Kołobrzeg,b) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy „OKRUSZEK” w Kołobrzegu, ul. Brzozowa 2, 78-100 Kołobrzeg,4) Maksymalna liczba uczniów objętych usługą dowozu nie przekroczy 5 uczniów.5) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość dni usługi wynosi: 150, z zastrzeżeniem zapisów § 7 Załącznika nr 2b do SWZ.6) Wykonawca zapewni opiekę przewożonym uczniom poprzez stałą obecność w czasie przewozów opiekunów na poszczególnych trasach.7) Rozliczenie usługi nastąpi w oparciu o ilość dni jej świadczenia. Wykonawca w ofercie podaje stawkę dzienną usługi.8) Dni i godziny realizacji usługi mogą ulec zmianie w przypadku zmiany planu lekcji uczniów lub zmian organizacyjnych placówek. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę w taki sposób, aby zapewnić uczniom możliwość uczestnictwa w zajęciach.9) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd umożliwiający transport osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.10) Dokładny rozkład dowozu i odwozu ustalony zostanie między wykonawcą a rodzicami lub opiekunami dzieci, w sposób zapewniający uczniom obecność w placówkach oświatowych w czasie trwania zajęć i przekaże go do wiadomości zamawiającego.11) W uzasadnionym przypadku powołującym czasową niemożność świadczenia usług przewozowych np. w przypadku awarii technicznej pojazdu, Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii. Czas podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) W zakresie części 1:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę, która:- polegała na wykonywaniu usługi transportu osób,- miała wartość min. 120 000,00 zł brutto,- trwała przez okres co najmniej 6 miesięcy.2) W zakresie części 2:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę, która:- polegała na wykonywaniu usługi transportu osób niepełnosprawnych,- miała wartość min. 30 000,00 zł brutto,- trwała przez okres co najmniej 6 miesięcy.UWAGA:W przypadku wykazania się przez Wykonawcę doświadczeniemw zakresie usługi wykonywanej (będącej w trakcie realizacji), Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert realizacja usługi trwała co najmniej 6 miesięcy i miała wartość wymaganą treścią warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach