Gmina Janowiec Wielkopolski ogłasza przetarg
- Adres: 88-430 Janowiec Wielkopolski, Gnieźnieńska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 023 034, , fax. 523 023 020
- Data zamieszczenia: 2020-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowiec Wielkopolski
Gnieźnieńska 3
88-430 Janowiec Wielkopolski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 023 034, , fax. 523 023 020
REGON: 092351191 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-janowiecwlkp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przewóz uczniów do szkół podstawowych z terenu Gminy Janowiec Wielkopolski w roku szkolnym 2020/2021 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1) Zamówienie obejmuje przewóz uczniów do szkół podstawowych z terenu gminy Janowiec Wielkopolski w roku szkolnym 2020/2021, według kursów określonych w załączniku nr 1, tj.: - dowóz uczniów busem w godzinach od 7:30 – 7:55 – jeden kurs o dł. 15 km; - dowóz uczniów autobusem w godzinach od 6:20 – 7:55 – trzy autobusy; w 5 kursach o łącznej dł. 157 km; - odwóz uczniów autobusem od godz. 12:30 – trzy autobusy, w 10 kursach o łącznej dł. 319 km 2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania, według odrębnych ustaleń z zamawiającym (wg. ofertowej ceny za 1 km ) do przewozu uczniów z terenu gminy, w tym min. do: Aquaparku w Wągrowcu w ramach projektu „Umiem pływać” – w okresie od września do grudnia 2020 r. ca 1 000 km ( 10 wyjazdów). 3) W zależności od potrzeb ilość kursów, odległość poszczególnych tras oraz godziny przewozu uczniów w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie. 2. Dowóz i odwóz uczniów realizowany będzie codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych w roku szkolnym 2020/2021 - zgodnie z harmonogramem przewozu przedstawionym przez Zamawiającego, dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z przewozu na terenie gminy. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy ( Dz.U. z 2019 r. poz. 1040) osób wykonujących pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ww ustawy, przy realizacji zamówienia w szczególności: - Kierowcy autobusów i busa - opiekunowie uczniów w pojazdach 4.Informacja dla Wykonawców zamierzających powierzyć Podwykonawcom wykonanie części zamówienia: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy, Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 3) Zamawiający żąda wskazania w ofercie (formularz nr 1) przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 5.Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków prawnych ( art. 22a ust. 1-2 ustawy pzp.). 2) W odniesieniu do warunków zdolności technicznej lub doświadczenia, Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli one zrealizują usługę, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp - musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów tj. zobowiązany jest wraz z ofertą przedstawić Zamawiającemu w szczególności: - zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( według formularza nr 4). 6.Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, o których mowa art. 23 ustawy, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie, każdy z Wykonawców składa oświadczenia oraz wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, przed zawarciem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych wykonawców, zawierającą w swojej treści co najmniej postanowienia: określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji zamówienia, czas trwania umowy ( minimum okres realizacji zamówienia . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie określa warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca do oferty sporządzonej według formularza nr 1 dołącza : a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w którym zawarte informacje stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – formularz nr 2 do SIWZ; b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( zgodnie z art. 22a ustawy pzp ) – dołącza do oferty zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - według formularza nr 4 – jeśli dotyczy; c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania dla nich braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – dla każdego z tych podmiotów zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału – według formularza nr 2; d) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie – oświadczenie o którym mowa pod lit „a„ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia – formularz nr 2; Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeśli dotyczy; ( pełnomocnictwo, winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 2.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu: - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, - według formularza nr 3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa usługa przeprowadzki na rzecz Sądu Okręgowego we Włocławku
Dodano: 2024-03-19 - Usługa nieregularnego przewozu osób dla 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu logistycznym - sprawa nr 107/2023
Dodano: 2023-11-09 - Świadczenie usług w transportu osobowego dzieci na zajęcia dydaktyczne z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Kazimierza Wielkiego do szkoły i z powrotem zgodnie z harmonogramem.
Dodano: 2023-11-05 - NA USŁUGĘ W ZAKRESIE DOWOŻENIA I ODWOŻENIA UCZNIÓW DO I Z PLACÓWEK OŚWIATOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIECIE NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH W OKRESIE OD 04 WRZEŚNIA 2023 R. DO 21 CZERWCA 2024 R.
Dodano: 2023-09-30 - Dowóz dzieci do placówek oświatowych na terenie gminy Pakość w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie imiennych biletów miesięcznych
Dodano: 2023-08-28 - Usługa nieregularnego przewozu osób dla 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu logistycznym - sprawa nr 51/2023
Dodano: 2023-06-19 - Dowożenie uczniów z terenu Gminy Solec Kujawski do przedszkoli i szkół podstawowych w Solcu Kujawskim w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie zakupu biletów miesięcznych
Dodano: 2023-06-15 - ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ W FORMIE SPRZEDAŻY BILETÓW MIESIĘCZNYCH W ROKU 2023
Dodano: 2023-02-14 - Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Lubicz w formie sprzedaży biletów miesięcznych wraz zapewnieniem opieki podczas przewozów w roku 2023.
Dodano: 2023-01-09 - Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2022/2023, 2023/2024
Dodano: 2022-11-29