Przetargi.pl
Przewóz osób na terenie województwa lubuskiego w związku z realizacją współpracy ponadnarodowej w Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie w ramach projektu WIDZE I ROZUMIEM dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2013-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewóz osób na terenie województwa lubuskiego w związku z realizacją współpracy ponadnarodowej w Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie w ramach projektu WIDZE I ROZUMIEM dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi transportowej w dniach 26.06-30.06.2013 r. w związku z realizacją projektu Widzę i rozumiem w Gimnazjum nr 2 w Sulechowie, dofinanso-wanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 2. Pojazd powinien posiadać co najmniej 30 miejsc siedzących. 3. Pojazd powinien posiadać sprawną klimatyzację 4. Przykładowy harmonogram przejazdów w poszczególnych dniach: Dzień Przybliżone godziny Trasa Orientacyjna ilość kilometrów 26.06 9.30 Miejsce zakwaterowania - Gimnazjum nr 2 w Sulechowie 13 15.00 Gimnazjum nr 2 - PWSZ w Kalsku 13 17.00 Kalsk - Sulechów 13 19.00 Sulechów - miejsce zakwaterowania 13 27.06 9.30 Miejsce zakwaterowania - Gimnazjum nr 2 13 17.00 Gimnazjum nr 2 - miejsce zakwaterowania 13 18.00 Miejsce zakwaterowania - Gimnazjum nr 2 13 21.00 Gimnazjum nr 2 - miejsce zakwaterowania 13 28.06 10.00 Miejsce zakwaterowania- Zielona Góra 30 17.00 Zielona Góra - miejsce zakwaterowania 30 29.06 9.30 Miejsce zakwaterowania - Świebodzin 25 18.00 Świebodzin - miejsce zakwaterowania 25 30.06 9.30 Miejsce zakwaterowania - Ochla 45 12.00 Ochla-miejsce zakwaterowania 45 13.00 Miejsce zakwaterowania - Kaława 35 16.00 Kaława - miejsce zakwaterowania 35 374 5. Rezerwa kilometrowa - 26 km 6. Szacowana ilość przejechanych kilometrów - 400 km. 7. Ilość przejechanych kilometrów w czasie realizacji umowy nie przekroczy 400 km. 8. Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość zmiany trasy i miejscowości w danym dniu. 9. O zmianach Zleceniodawca poinformuje Przewoźnika dzień wcześniej. 10. Pojazd musi posiadać sprawną klimatyzację. 11. Wartość zamówienia będzie określona na podstawie ceny brutto za wykonanie całego zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach