Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Królowej Jadwigi 12a
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8423963 , fax. 033 8422505
- Data zamieszczenia: 2012-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich
ul. Królowej Jadwigi 12a 12a
32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. 033 8423963, fax. 033 8422505
REGON: 07003438400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsipm.eduoswiecim.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Miasta Oświęcim do placówek oświatowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dowożenie dzieci niepełnosprawnych na trasie dom - szkoła - dom do: 1) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Obozowa 39, obejmujący: a) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Marchlewskiego, b) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Orłowskiego, c) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Czarnieckiego, d) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Piłsudskiego, e) dowóz dwójki dzieci z miejsca zamieszkania ul. Budowlanych, f) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania przy ul. Pod Krukami, g) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania przy ul. Zagrodowej, h) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania przy ul. Szpitalna, i) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Pod Krukami, j) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Zaborska, k) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Górnickiego. 2) Szkoły Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Oświęcimiu, ul. Śniadeckiego 26, obejmujący: a) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Orłowskiego, b) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Zaborska, c) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Tuwima, 3) Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Oświęcimiu, ul. Kalicińskiego 5, obejmujący: a) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Pileckiego, 4) Miejskiego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 14 w Oświęcimiu, ul. Broniewskiego 12, obejmujący: a) dowóz trójki dzieci z miejsca zamieszkania ul. Pod Krukami. 3. Przewóz 19 dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i innych dni dodatkowo wolnych od nauki w szkole - łącznie 111 dni. 4. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany tras przejazdu oraz liczby dzieci w czasie trwania umowy. Warunki realizacji, odbioru i rozliczenia usługi: 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z wykorzystaniem środków transportowych własnych i odpowiadających wymogom określonym w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa. 2) Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do ich świadczenia, w szczególności: - Wykonawca winien posiadać minimum 3 pojazdy samochodowe do przewozu osób niepełnosprawnych, klimatyzowane, z dodatkowym ogrzewaniem, w tym 2 pojazdy samochodowe wyposażone w windę z podnośnikiem elektrycznym (min. 2 miejsca z przeznaczeniem na wózki inwalidzkie), w pasy bezpieczeństwa oraz z min. 5 miejscami siedzącymi dla uczniów i opiekunów (zgodnie z ilością miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu), - w przypadku awarii środka transportowego wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. W przypadku niezapewnienia przez Wykonawcę transportu zastępczego, o którym mowa wyżej, Zamawiający ma prawo zapewnić transport dzieci we własnym zakresie na koszt Wykonawcy. 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność i wszelkie koszty z tytułu strat materialnych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją przedmiotu umowy. 5) Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeń OC i NW (odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia. 6) Przed przystąpieniem do realizacji usług Wykonawca ustali z Zamawiającym oraz w porozumieniu z opiekunem dziecka optymalny rozkład (harmonogram) jazdy dla poszczególnych kursów. 7) Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za prace niewykonane w przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia. 8) Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie wystawiona przez Wykonawcę faktura wraz z wykazem potwierdzającym dowóz i odwóz dzieci z placówek (wykaz comiesięczny powinien zawierać co najmniej liczbę dni oraz liczbę przewożonych dzieci w miesiącu). 9) Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie w okresach miesięcznych, zgodnie z ceną jednostkową podaną w ofercie z uwzględnieniem ilości przewożonych dzieci w tym okresie. Termin płatności faktur ustala się do 30 dni od daty ich otrzymania przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 111 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsipm.eduoswiecim.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną