Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Królowej Jadwigi 12a
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8423963 , fax. 033 8422505
- Data zamieszczenia: 2011-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich
ul. Królowej Jadwigi 12a 12a
32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. 033 8423963, fax. 033 8422505
REGON: 07003438400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsipm.eduoswiecim.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów wraz z opiekunem ze szkół podstawowych z terenu Miasta Oświęcim na pływalnię w roku 2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dowożenie uczniów wraz z opiekunem na trasie szkoła - kryta pływalnia ul. Chemików 2 - szkoła odbywać się będzie z następujących szkół: 1) Zespół Szkół Nr 1 w Oświęcimiu, ul. Słowackiego 41, 2) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Oświęcimiu, ul. Królowej Jadwigi 12, 3) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Oświęcimiu, ul. Śniadeckiego 26, 4) Szkoła Podstawowa Nr 5 w Oświęcimiu, ul. Kalicińskiego 5, 5) Szkoła Podstawowa Nr 9 w Oświęcimiu, ul. Budowlanych 68, 6) Szkoła Podstawowa Nr 11 w Oświęcimiu, ul. Słowackiego 2a. Przewóz uczniów winien odbywać się autobusem mającym min. 50 miejsc siedzących. Autobusy muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów. Autobusy muszą posiadać zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży oraz sprawną automatykę wszystkich drzwi pojazdu uruchamianą ze stanowiska kierowcy. Przewóz uczniów odbywać się będzie 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku, w godz. od 7.00 do 15.00 zgodnie z harmonogramem - łączna ilość dni 112 (po wyłączeniu dni przerw w nauce, tj. ferii zimowych od 13.02.2012 r. do 26.02.2012 r., przerwy wiosennej od 05.04.2012 r. do 10.04.2012 r., dnia 02.05.2011 r.). Z uwagi na zmiany organizacyjne pracy szkoły w trakcie roku szkolnego oraz ewentualne zmiany ilości dowożonych uczniów, oszacowana liczba dzieci i liczba kursów może ulec zmianie. Średnia dzienna ilość kursów - 30 Średnia dzienna ilość km - 120 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsipm.eduoswiecim.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną