Przetargi.pl
Przetarg VIII. Wymiana i renowacja magistral i sieci rozdzielczej - zadanie 09.2 (wybrane odcinki)

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 02-015 Warszawa, Plac Starynkiewicza 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6997952 , fax. 022 6997952/56
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.
    Plac Starynkiewicza 5 5
    02-015 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6997952, fax. 022 6997952/56
    REGON: 01531475800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg VIII. Wymiana i renowacja magistral i sieci rozdzielczej - zadanie 09.2 (wybrane odcinki)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych, w zakres których wchodzi przebudowa rozdzielczych przewodów wodociągowych wraz przebudową przyłączy wodociągowych w 26 ulicach na terenie m.st. Warszawy. Zakres robót obejmuje wykonanie ok. 9,2 km przewodów wodociągowych DN 100 - 250mm z rur z żeliwa sferoidalnego oraz wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę w celu oddania Robót do normalnej eksploatacji i przekazania ich Zamawiającemu. Roboty realizowane będą zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Budowy dla robót inżynieryjno - budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, pierwsze wydanie w języku angielskim i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów konsultantów (Fédération Internationale des Ingenieurs- Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Szwajcaria, oraz drugie wydanie angielsko-polskie 2004, zwane dalej Warunkami Kontraktowymi. Wersja SIDIR. Wersja wiążąca tłumaczenie polskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 200 000 PLN Słownie: dwieście tysięcy 00/100 złotych Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym w szczególności: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przez co Zamawiający rozumie budowę i/lub przebudowę sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej, o wartości każdej z nich (tj. roboty budowlanej) równej lub większej od wartości stanowiącej równowartość 1.000.000 PLN bez podatku VAT. b) wskażą co najmniej 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, którą dysponują lub będą dysponować posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (lub uprawnienia w zakresie sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia) i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji robót budowlanych w zakresie sieci wodociągowych i/lub kanalizacyjnych. 3. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym w szczególności: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż równowartość 5.000.000 PLN b) posiadają środki finansowe w wysokości stanowiącej co najmniej równowartość 2.000.000 PLN lub zdolność kredytową w wysokości stanowiącej co najmniej równowartość 2.000.000 PLN 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia -nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest dołączyć do oferty wskazane poniżej dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do IDW. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej 2), w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przez co Zamawiający rozumie budowę i/lub przebudowę sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej, o wartości każdej z nich (tj. roboty budowlanej) równej lub większej od równowartości 1.000.000 PLN bez podatku VAT, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW), z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; h) wykaz osób (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW) i dokumenty potwierdzające, że co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował) - posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (lub uprawnienia w zakresie sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; i) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja ma potwierdzić spełnienie warunku z pkt III.2) 3.b) j) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż równowartość 5 000 000 PLN W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, należy do oferty dołączyć: a) dokumenty wymienione w lit. a, c, d, e, f przez każdy z podmiotów występujących wspólnie, b) dokument wymieniony w lit. b wspólny lub przez każdy z podmiotów występujących wspólnie, c) dokumenty wymienione w lit. g, h, i, j przez przynajmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie (każdy dokument może dotyczyć innego podmiotu występującego wspólnie), Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W celu przeliczenia na PLN wszystkich wartości i danych finansowych podanych w innych walutach, Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) aktualny na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jrp.mpwik.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach