Przetargi.pl
przetarg nieograniczony z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1: Termomodernizacja - ocieplanie ścian zewnętrznych i stropodachu niewentylowanego oraz wymiana stolarki budynku biurowego Instalacja centralnego ogrzewania w budynku biurowym Instalacja wodno - kanalizacyjna w budynku biurowym Zadanie 2: Modernizacja pomieszczeń budynku sterylizacji Modernizacja instalacji elektrycznej pomieszczeń budynku sterylizacji Modernizacja instalacji wodno - kanalizacyjnej pomieszczeń budynku sterylizacji

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-500 Sejny, ul. dr. Edwarda Rittlera 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5162138 , fax. 087 5162341
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach
    ul. dr. Edwarda Rittlera 2 2
    16-500 Sejny, woj. podlaskie
    tel. 087 5162138, fax. 087 5162341
    REGON: 79031734000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sejny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1: Termomodernizacja - ocieplanie ścian zewnętrznych i stropodachu niewentylowanego oraz wymiana stolarki budynku biurowego Instalacja centralnego ogrzewania w budynku biurowym Instalacja wodno - kanalizacyjna w budynku biurowym Zadanie 2: Modernizacja pomieszczeń budynku sterylizacji Modernizacja instalacji elektrycznej pomieszczeń budynku sterylizacji Modernizacja instalacji wodno - kanalizacyjnej pomieszczeń budynku sterylizacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przetarg nieograniczony z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1: Termomodernizacja - ocieplanie ścian zewnętrznych i stropodachu niewentylowanego oraz wymiana stolarki budynku biurowego Instalacja centralnego ogrzewania w budynku biurowym Instalacja wodno - kanalizacyjna w budynku biurowym Zadanie 2: Modernizacja pomieszczeń budynku sterylizacji Modernizacja instalacji elektrycznej pomieszczeń budynku sterylizacji Modernizacja instalacji wodno - kanalizacyjnej pomieszczeń budynku sterylizacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium dla całości zamówienia wynosi: 25 900 zł, w tym wadium dla Zadania 1- 21 800 zł, dla Zadania 2 - 4 100 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie wymaganych dokumentów - wymienionych w pkt. 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 , art. 23 oraz nie podleganiu o wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia łącznie z ofertą, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert; 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert; 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert; 5. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ostatecznym upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz przynajmniej trzech zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia Firmy jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, z załączeniem referencji potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (załącznik nr 10). 7. Wykaz osób wykonujących zamówienie (Załącznik nr 11) 8. Polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 400 000,00 PLN słownie złotych : czterysta tysięcy.- 2) wykonali co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz przedłożą referencje od zamawiających o wykonaniu robót należycie. 3) udzielą minimum na roboty budowlane docieplające budynek administracji - 60 miesięcznej gwarancji, a na roboty instalacyjne w budynku administracji i sterylizacji - 24 miesięcznej gwarancji 10) informację o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów Zgodnie z art. 27 Ustawy - Prawo zamówień publicznych porozumiewanie z zamawiającym dopuszczalne jest jedynie w formie: pisemnej, faksem. Oferta musi być złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) wraz z kosztorysem wykonawczym na podstawie przedmiaru robót). Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje przekazane za pomocą faksu i poczty elektronicznej uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata (wykonawcy lub zamawiającego) przed upływem ustawowego terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie przez drugą stronę. 11) Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sejny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach