Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony z możliwością składania ofert częściowych - Część I: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2016-2018, Część II: Wykonywanie oznakowania poziomego na terenie Dzierżoniowa w latach 2016-2018, Część III: Wykonywanie oznakowania tymczasowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2017-2018.

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6450800 , fax. 74 6450801
  • Data zamieszczenia: 2016-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6450800, fax. 74 6450801
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.dzierzoniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony z możliwością składania ofert częściowych - Część I: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2016-2018, Część II: Wykonywanie oznakowania poziomego na terenie Dzierżoniowa w latach 2016-2018, Część III: Wykonywanie oznakowania tymczasowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2017-2018.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - ilość części 3. 2. Niniejsze zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego z możliwością składania ofert częściowych - Część I: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2016-2018, Część II: Wykonywanie oznakowania poziomego na terenie Dzierżoniowa w latach 2016-2018, Część III: Wykonywanie oznakowania tymczasowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2017-2018. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla części I: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego w zakresie określonym przez Zamawiającego, jak również wynikającym z aktualnych potrzeb takich, jak np. zdarzenia drogowe, wnioski mieszkańców, dewastacja oznakowania, likwidacja zagrożeń. 2. Zakres robót obejmuje: 1) dostawę, montaż i demontaż słupków znaków drogowych, tabliczek z nazwami ulic i tablic informacyjnych oraz słupków zabezpieczających, wraz z naprawą nawierzchni chodnika lub pobocza po wykonanych pracach, 2) malowanie słupków do znaków i tablic informacyjnych farbą ftalową na podkładzie farby miniowej lub słupków przeszkodowych, 3) dostawę, montaż i demontaż tarczy znaków drogowych, tablic informacyjnych, tabliczek, 4) poprawianie obróconych, wykrzywionych tarczy znaków i tablic informacyjnych, pionowanie słupków do znaków i tablic informacyjnych, 5) mycie tarczy znaków drogowych i tablic informacyjnych, 6) czyszczenie zamalowanych tarczy znaków drogowych i tablic informacyjnych środkami chemicznymi, 7) dostawę i montaż tabliczek z herbem Dzierżoniowa i nazwami ulic. 3. Orientacyjne ilości usług wraz z ryczałtowymi cenami jednostkowymi zastały określone w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W zależności od aktualnego zapotrzebowania Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszania lub zwiększania ilości usług określonych w kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Znaki drogowe, materiały i inne urządzenia zastosowane w trakcie realizacji niniejszego zamówienia oraz zasady ich umieszczania powinny być zgodne z przepisami prawa w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220, poz. 2181 z późniejszymi zmianami) oraz: Specyfikacją techniczną utrzymania oznakowania pionowego na terenie Dzierżoniowa - stanowiącą załącznik nr 22 do SIWZ. 5. Przy realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska. 6. Ponadto Wykonawca ma obowiązek: 1) realizacji robót objętych zamówieniem z należytą starannością, terminowo, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi, przepisami ochrony środowiska oraz zasadami bhp; 2) zawarcie przed podpisaniem niniejszej umowy, umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 40.000,00 zł rocznie, przez cały okres obowiązywania umowy; 3) stosowanie się do wytycznych i wskazówek Zamawiającego, zapewnienie stałego dozoru nad realizacją robót; 4) wyposażenie pracowników wykonujących roboty fizyczne w odpowiedni czysty strój, z nazwą firmy wykonującej roboty, posiadający odpowiednie elementy odblaskowe; 5) odpowiednie oznakowanie pojazdów wykorzystywanych przy wykonywaniu robót w celu odróżniania ich od innych pojazdów uczestniczących w ruchu; 6) dostarczenie Zamawiającemu w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia o przeszkoleniu w zakresie BHP oraz ochrony środowiska na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu usług związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia; 7) zapewnienie całodobowej łączność telefonicznej, umożliwiającej zgłaszanie nagłych zdarzeń (również przez funkcjonariuszy Policji i Straży Miejskiej); 8) zabezpieczenie miejsce zdarzenia w ciągu 2 godzin od zgłoszenia telefonicznego oraz przywrócenie oznakowanie do stanu pierwotnego w ciągu 6 godzin, niezależnie od dnia tygodnia i pory wystąpienia zdarzenia, w przypadku nagłych zdarzeń (zniszczenie lub uszkodzenie oznakowania na skutek wypadku drogowego lub dewastacji oznakowania); 9) posiadanie do stałej dyspozycji (w przypadku nagłych zdarzeń) oznakowania w co najmniej następującej ilości: A-7:4 szt, B-1:3 szt, B-2: 3 szt, B-20:2 szt, D-6: 4 szt; 10) realizacja każdego typowanego zakresu robót, nawet ograniczonego do wykonania montażu pojedynczego elementu znaku; 11) zabezpieczenie i oznakowanie miejsca prowadzonych robót; 12) uporządkowanie terenu po wykonaniu robót; 13) wykonywanie robót w sposób jak najmniej dezorganizujący ruch drogowy oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów; 14) przygotowanie przedmiot umowy do odbioru po uprzednim sprawdzeniu poprawności jego wykonania; 15) wykonanie, co najmniej raz w tygodniu, przeglądu oznakowania na terenie Dzierżoniowa, w którym może uczestniczyć przedstawiciel Zamawiającego lub inspektor nadzoru; w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca zgłasza je Zamawiającemu, który wyda odpowiednie dyspozycje dotyczące dalszych robót; 16) przechowywanie (magazynowanie) materiałów związanych z oznakowaniem dróg, będącym własnością Zamawiającego. 7. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach, na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w w/w ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla części II: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie oznakowania poziomego w zakresie określonym przez Zamawiającego, jak również wynikającym z aktualnych potrzeb. 2. Zakres robót obejmuje: 1. malowanie oznakowania poziomego z zastosowaniem farby rozpuszczalnikowej bez mikrokulek szklanych o grubości warstwy 0,3 - 0,8mm, 2. malowanie oznakowania poziomego z zastosowaniem farby rozpuszczalnikowej z mikrokulkami szklanymi o grubości warstwy 0,3 - 0,8mm, 3. wykonanie oznakowania grubowarstwowego, odblaskowego, strukturalnego metodą chemoutwardzalną, 4. usuwanie zbędnego oznakowania poziomego. 3. Orientacyjne ilości usług wraz z ryczałtowymi cenami jednostkowymi zastały określone w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. W zależności od aktualnego zapotrzebowania Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszania lub zwiększania ilości usług określonych w kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Znaki drogowe, materiały i inne urządzenia zastosowane w trakcie realizacji niniejszego zamówienia oraz zasady ich umieszczania powinny być zgodne z przepisami prawa w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220, poz. 2181 z późniejszymi zmianami) oraz: Specyfikacją techniczną wykonania oznakowania poziomego na terenie Dzierżoniowa - stanowiącą załącznik nr 23 do SIWZ. 5. Przy realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska. 6. Ponadto Wykonawca ma obowiązek: 1) realizacji robót objętych zamówieniem z należytą starannością, terminowo, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi, przepisami ochrony środowiska oraz zasadami bhp; 2) zawarcie przed podpisaniem niniejszej umowy, umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 40.000,00 zł rocznie, przez cały okres obowiązywania umowy; 3) zapewnienie stałego dozoru nad realizacją zadania; 4) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa oraz specyfikacją techniczną, o której mowa w §2 ust. 6 projektu umowy (załącznik nr 9 do SIWZ); 5) realizowanie robót w kolejności i terminach wyznaczonych przez Zamawiającego w protokołach typowania robót; 6) realizacja każdego typowanego zakresu robót, nawet ograniczonego do pomalowania powierzchni mniejszej niż 1 m2; 7) rozpoczęcie robót w ciągu 5 dni roboczych od dnia uzyskania zlecenia; 8) wykonywanie robót w sposób ciągły, każdego dnia roboczego, do czasu zakończenia zlecenia, chyba, że warunki atmosferyczne nie pozwolą na wykonywanie usług. Tylko w uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza przerwy w wykonywaniu rozpoczętego zlecenia, o czym Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego; 9) wykonywanie malowanie oznakowania w czasie zmniejszonego natężenia ruchu, tj. w godzinach popołudniowych i wieczornych, w sposób nie powodujący zagrożenia w ruchu drogowym; 10) we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć i oznakować strefy wykonywanych usług; 11) organizacja, zabezpieczenie i oznakowanie miejsca prowadzonych robót; 12) wykonywanie robót w sposób jak najmniej dezorganizujący ruch drogowy oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, zaleca się malowanie oznakowania w godzinach popołudniowych i mocnych; 13) pozostawienie, po zakończeniu robót, terenu uporządkowanego, czystego, nadającego się do ponownego użytkowania; 14) zgłoszenie Zamawiającemu gotowość odbioru wykonanych robót; 15) wyposażenie pracowników wykonujących roboty fizyczne w odpowiedni czysty strój, z nazwą firmy wykonującej roboty, posiadający odpowiednie elementy odblaskowe; 16) odpowiednie oznakowanie pojazdów wykorzystywanych przy wykonywaniu robót w celu odróżniania ich od innych pojazdów uczestniczących w ruchu; 17) dostarczenie Zamawiającemu w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia o przeszkoleniu w zakresie BHP oraz ochrony środowiska na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu usług związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia. 7. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach, na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w w/w ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla części III: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, demontaż oznakowania drogowego montowanego na czas lokalnych imprez, świąt i innych okoliczności wskazanych przez Zamawiającego. 2. Zakres usług obejmuje: 1) dostawę, montaż i demontaż urządzeń będących własnością Wykonawcy: - słupki wkopywane, - słupki z podstawą gumową, - tarcze znaków i tablic informacyjnych, - taśma ostrzegawcza U-22, - szpilki stalowe do montowania taśmy ostrzegawczej 2) transport, montaż i demontaż urządzeń będących własnością Zamawiającego: - słupki wkopywane, - słupki z podstawą gumową, - tarcze znaków i tablic informacyjnych, 3) wykonanie lic tablic informacyjnych tymczasowych (tarcze tablic pozostają własnością Wykonawcy). 3. Orientacyjne ilości usług wraz z ryczałtowymi cenami jednostkowymi zastały określone w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ. W zależności od aktualnego zapotrzebowania Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszania lub zwiększania ilości usług określonych w kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ. 4. Znaki drogowe, materiały i inne urządzenia zastosowane w trakcie realizacji niniejszej umowy oraz zasady ich umieszczania powinny być zgodne z przepisami prawa w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220, poz. 2181 z późniejszymi zmianami). 5. Ponadto Wykonawca ma obowiązek: 1) realizacji robót objętych umową z należytą starannością, terminowo, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi, przepisami ochrony środowiska oraz zasadami bhp; 2) stosowanie się do wytycznych i wskazówek Zamawiającego, zapewnienie stałego dozoru nad realizacją robót; 3) wyposażenie pracowników wykonujących roboty fizyczne w odpowiedni czysty strój, z nazwą firmy wykonującej roboty, posiadający odpowiednie elementy odblaskowe; 4) odpowiednie oznakowanie pojazdów wykorzystywanych przy wykonywaniu robót w celu odróżniania ich od innych pojazdów uczestniczących w ruchu; 5) sprawowanie stałego nadzoru nad oznakowaniem od czasu montażu oznakowania do czasu demontażu oznakowania i niezwłocznie usuwanie wszelkie usterki; 6) pełnienie całodobowego dyżuru telefonicznego. Numer telefonu będzie dostępny dla pracowników urzędu oraz i funkcjonariuszy Policji i Straży Miejskiej; 7) w czasie obowiązywania oznakowania tymczasowego, dysponowanie dodatkowym oznakowaniem, w razie konieczności dostarczenie go i zamontuje w ciągu 45 minut od zgłoszenia takiej konieczności; 8) wykonanie oznakowania tymczasowego również w godzinach nocnych oraz w dni wolne od pracy; 9) uporządkowanie terenu po wykonaniu robót. 6. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach, na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w w/w ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349221007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/Article/id,1348.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach