Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska 28
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 071 3917105
- Data zamieszczenia: 2009-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
ul. Krakowska 28 28
50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax. 071 3917105
REGON: 00125517900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Oznakowanie znakami zmiennej treści przejścia dla pieszych na drodze wojewódzkiej nr 367 w m. Kowary w km 18+100 przy skrzyżowaniu z ul. Pensjonatową CPV 34.92.21.00-7 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Oznakowanie znakami zmiennej treści przejścia dla pieszych na drodze wojewódzkiej nr 367 w m. Kowary w km 18+100 przy skrzyżowaniu z ul. Pensjonatową Szczegółowy zakres prac został okreslony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349221007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 300,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP,a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: 1.5. wykonali w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie, dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj.: min. 1 dostawę o wartości 20 000 zł brutto 1.6. wykonali ww dostawy należycie, a także: 1.7. zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w §1 ust. 1 pkt. 2, 3 ust. 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r., poz. 605 z późn. zm.). - oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. 2. Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg załącznika nr 3 do SIWZ. 2.Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w §1 ust. 1 pkt. 2, 3 ust. 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r., poz. 605 z póżn. zm.): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg załącznika nr 4 do SIWZ. e) dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że dostawy wymienione w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsdik.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony z możliwością składania ofert częściowych - Część I: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2016-2018, Część II: Wykonywanie oznakowania poziomego na terenie Dzierżoniowa w latach 2016-2018, Część III: Wykonywanie oznakowania tymczasowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2017-2018.
Dodano: 2016-05-24 - Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Jelenia Góra
Dodano: 2016-03-11 - Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Jelenia Góra
Dodano: 2015-12-03 - Oznakowanie znakami zmiennej treści D-6 (animowana postać w trzech fazach ruchu) trzech przejść dla pieszych: w ciągu drogi wojewódzkiej nr 449 w m. Syców przy skrzyżowaniu ul. Kaliskiej z ul. Szenwalda; w ciągu drogi wojewódzkiej nr 374 w m. Strzegom przy al. Wojska Polskiego w km 17+090 (przejście z azylem pomiędzy skrzyżowaniami z ul. Leśną i z ul. Rzeźniczą); w ciągu drogi wojewódzkiej nr 387 w m. Radków przy ul. Konstytucji 3 Maja w km 12+170 przy wejściu do Gminnego Przedszkola Publicznego. CPV 34922100-7
Dodano: 2015-07-27 - Montaż wraz z dostawą 6 kompletów aktywnych znaków ostrzegawczych z migającą lampą U-35 zasilaną z panelu słonecznego
Dodano: 2014-09-29 - Wykonanie oznakowania poziomego (cienkowarstwowego) na drogach wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
Dodano: 2014-09-03 - Wykonanie oznakowania poziomego (cienkowarstwowego) na drogach powiatowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
Dodano: 2014-07-21 - Oznakowanie znakami zmiennej treści czterech przejść dla pieszych na drogach wojewódzkich nr 324 w m. Góra przy ul. Jagiellonów, nr 384 w m. Łagiewniki przy ul. Jedności Narodowej, nr 382 w m. Piława Dolna przy szkole podstawowej, nr 374 w m. Strzegom przy al. Wojska Polskiego. CPV 34.92.21.00-7.
Dodano: 2014-07-16 - Oznakowanie znakami zmiennej treści trzech przejść dla pieszych na drogach wojewódzkich nr 350 w m. Bolesławiec przy ul. Widok, na drodze wojewódzkiej nr 328 w m. Złotoryja przy ul. Wojska Polskiego oraz na drodze wojewódzkiej nr 292 w m. Głogów przy ul. Rudnowskiej przy szkole. CPV 34922100-7
Dodano: 2013-08-21 - Dostawa elementów oznakowania dróg dla potrzeb GDDKiA Oddział we Wrocławiu z podziałem na Zadania.
Dodano: 2012-05-29