Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy ogłasza przetarg
- Adres: 76-251 Kobylnica, Wodna
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 841 59 12, , fax. 59 841 59 15
- Data zamieszczenia: 2020-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy
Wodna 20/2
76-251 Kobylnica, woj. pomorskie
tel. 59 841 59 12, , fax. 59 841 59 15
REGON: 36569688100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://cuwkobylnica.bip.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przetarg nieograniczony pn.: Sukcesywne dostawy materiałów pędnych (paliw) na potrzeby Gminy Kobylnica i jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2021-2023. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów pędnych dalej „paliw” dla potrzeb: 1) Urzędu Gminy Kobylnica, 2) Ośrodka Pomocy Społecznej w Kobylnicy, 3) Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, 4) Gminnego Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy, do pojazdów i urządzeń/maszyn gospodarczych w latach 2021-2023, w systemie sprzedaży bezgotówkowej w szacowanych ilościach wskazanych w ust. 3.3. 3.3 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje bezgotówkowy zakup paliw realizowany sukcesywnie przez tankowanie paliw przy użyciu identyfikatorów paliwowych (kart flotowych) bezpośrednio do pojazdów oraz kanistrów (dla potrzeb urządzeń gospodarczych) Zamawiającego, we wskazanych przez Wykonawcę punktach sprzedaży detalicznej paliw do samochodów w szacowanych ilościach: 1) olej napędowy (ON) w szacowanej ilości 71.000 litrów, 2) etylina bezołowiowa (PB 95) w ilości 22.000 litrów, 3) gaz płynny LPG w ilości 9.400 litrów. 3.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia wykonania przedmiotu zamówienia do 40% w zakresie ilościowym i wartościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego wykonanie to nie będzie leżało w jego interesie, w tym w przypadkach spowodowanych okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. 3.5 W związku z ograniczeniem, o którym mowa w ust. 3.4 Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym finansowe w stosunku do Zamawiającego. 3.6 Oferowane paliwo musi być wysokiej jakości i spełniać wymagania określone m. in. w: Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG). 3.7 Wykonawca gwarantuje wysoką jakość sprzedawanych paliw zgodną z obowiązującymi normami (PN-EN lub równoważne tj. takie których parametry są nie gorsze od wskazanych w normach) wyszczególnionymi w przepisach, o których mowa w ust. 3.6. 3.8 W przypadku powstania uzasadnionych wątpliwości dotyczących jakości paliw zostanie pobrana próbka przy udziale Wykonawcy i przebadana w specjalistycznym laboratorium. W przypadku negatywnych wyników badań Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za wadliwą partię materiałów pędnych i pokryje koszty zleconych badań. 3.9 Ilości wskazane w ust. 3.3 są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie na etapie realizacji zamówienia w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu pomiędzy poszczególnymi pozycjami materiałów pędnych, bez zmiany łącznego maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w umowie. 3.10 Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego, za faktycznie zrealizowane dostawy częściowe na podstawie cen jednostkowych brutto za 1 litr tankowanego paliwa widocznej na dystrybutorze w czasie tankowania pojazdu lub kanistra, pomniejszonej o stały rabat dla każdego z rodzaju paliwa zadeklarowany w Formularzu oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi (OPC), wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 755 ze zmianami), W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi posiadać koncesję w zakresie obrotu paliwami. Uwaga: Jeśli termin koncesji wygasa w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiązuje się przedłużyć koncesję na obrót paliwami (OPC) obowiązującą do końca trwania realizacji zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy Wykonawca, który złożył ofertę w postępowaniu, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 1076, 2086). 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie Pzp dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zmawiający żąda dokumentów (Załącznik Nr 6 do SIWZ), które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa paliw ciekłych oraz gazu LPG na potrzeby Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Łęczycach – tankowanie na stacji paliw
Dodano: 2024-05-28 - Sukcesywny zakup paliw płynnych dla Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Chmielnie
Dodano: 2024-03-22 - Dostawa paliw płynnych – oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb-95 i płynu AdBlue w roku 2024- postępowanie nr 3”
Dodano: 2024-01-16 - Dostawa paliw płynnych – oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb-95 i płynu AdBlue w roku 2024
Dodano: 2023-12-14 - Dostawa paliw płynnych-tankowanie pojazdów służbowych
Dodano: 2023-02-08 - Detaliczne zaopatrywanie w paliwa pojazdów MSPiR we wskazanych miejscowościach
Dodano: 2022-12-15 - Dostawa oleju napędowego oraz zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 do pojazdów służbowych oraz maszyn i urządzeń silnikowych spółki Eco Probe Sp. z o.o. w terminie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r.”
Dodano: 2022-12-12 - Dostawę paliw płynnych w systemie bezgotówkowym wraz z wydaniem 9 (dziewięciu) elektronicznych kart paliwowych umożliwiających dokonywanie bezgotówkowych zakupów
Dodano: 2022-12-05 - Detaliczne zaopatrywanie w paliwa pojazdów MSPiR we wskazanych miejscowościach
Dodano: 2022-09-22 - "Zakup paliw płynnych na rzecz Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna w 2021"
Dodano: 2021-01-14