Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony P-1/II/14 na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Adaptacja (przebudowa i remont) lokalu mieszkalnego przy ul. Żeromskiego 40/6 w Świdnicy na mieszkanie treningowe dla osób niepełnosprawnych.

Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-105 Świdnica, ul. M. Kozara - Słobódzkiego 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8521039 , fax. 74 8521039
  • Data zamieszczenia: 2014-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Świdnicy
    ul. M. Kozara - Słobódzkiego 28 28
    58-105 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8521039, fax. 74 8521039
    REGON: 02121241500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psouu.swidnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony P-1/II/14 na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Adaptacja (przebudowa i remont) lokalu mieszkalnego przy ul. Żeromskiego 40/6 w Świdnicy na mieszkanie treningowe dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z adaptacją (przebudowa i remont) lokalu mieszkalnego przy ul. Żeromskiego 40/6 w Świdnicy na mieszkanie treningowe dla osób niepełnosprawnych. 3.2. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 3.3. Lokalizacja Lokal mieszkalny przy ul. Żeromskiego 40/6 w Świdnicy zlokalizowany jest w budynku, który jest obiektem mieszkalnym, w zabudowie zwartej, w pierzei ulicy Żeromskiego po jej południowo-zachodniej stronie, podpiwniczony, pięciokondygnacyjnym z częściowo użytkowym poddaszem. 3.4. Zakres przedmiotu zamówienia Budynek, w którym położone jest mieszkanie do remontu jest obiektem mieszkalnym wielorodzinnym, w zabudowie zwartej, w pierzei ul. Żeromskiego 40 po jej południowo-zachodniej stronie, podpiwniczony, pięciokondygnacyjny z częściowo użytkowym poddaszem. Konstrukcja budynku tradycyjna. Ściany fundamentowe ceglano-kamienne. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne kondygnacji nadziemnych z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej. Stropy nad piwnicami to sklepienia odcinkowe na belkach stalowych nad kondygnacjami powyżej parteru drewniane belkowe ze ślepym pułapem. Klatka schodowa dwubiegowa ze spocznikami o konstrukcji masywnych sklepień odcinkowych, o konstrukcji drewnianej na drewnianych belkach policzkowych. Dach jednospadowy o konstrukcji drewnianej, kryty papą na deskowaniu. Stolarka okienna PVC i drzwiowa drewniana. Tynki wewnętrzne gładkie - wapienne i cementowo-wapienne. Budynek wyposażony jest w instalacje: wodno-kanalizacyjną, gazową oraz elektryczną. Wykonanie robót remontowych budowlanych i instalacyjnych w lokalu mieszkalnym nr 6 ma na celu dostosowania pomieszczeń mieszkalnych spełniających funkcję mieszkania treningowego. Niezbędna zatem jest przebudowa dotychczasowej kuchni na łazienkę wyposażoną w kabinę WC i dwie kabiny natryskowe na potrzeby lokalu mieszkalnego dla osób niepełnosprawnych. Zachowany zostanie jednak charakter budynku a kubatura nie ulegnie zmianie. Na poziomie modernizowanej kondygnacji w skutek projektowanych zmian uzyska się następujące pomieszczenia mieszkalne: dwa pokoje (sypialnie), przedpokój i holl, pokój dziennego pobytu, kuchnię, wyodrębniony WC i łazienkę o łącznej powierzchni użytkowej 132,6 m2. 3.5. Zakres robót - Wykonanie robót remontowo-budowlanych oraz robót demontażowych. - Wykonanie robót instalacyjnych w zakresie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i CO. - Wykonanie instalacji gazowej wraz z montażem kotła dwufunkcyjnego. - Wykonanie instalacji elektrycznej oraz robót demontażowych. Zamawiający podzielił zamówienie na II etapy. Etap I Wykonanie następujących robót remontowych: 1) Rozbiórkę istniejących instalacji, oraz wykonanie nowych zgodnie z projektami branży elektrycznej, gazowej wodociągowej i kanalizacyjnej. 2) Rozebranie pieców kaflowych. 3) Wykonanie nowej instalacji CO wraz z montażem urządzeń. 4) Wykonanie ścianki działowej z kształtek szklanych w łazience. 5) Montaż osprzętu i armatury. 6) Przygotowanie powierzchni ścian, sufitów i posadzek oraz wykonanie okładzin z płytek w sanitariatach. Etap II Wykonanie następujących robót remontowych: 1) Roboty tynkowe na ścianach i sufitach w pomieszczeniach wraz z przygotowaniem powierzchni podłoży. 2) Zakup i montaż stolarki okiennej i drzwiowej. 3) Roboty malarskie ścian i sufitów. 4) Zakup i montaż paneli podłogowych w pomieszczeniach. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca winien złożyć ofertę na całość zadania tj. na Etap I i na Etap II, zgodnie ze wzorem formularza oferty przetargowej (załącznik A do SIWZ). 3.6. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w: 1.projekcie budowlanym pn. przebudowa lokalu mieszkalnego nr 6 zmiana sposobu użytkowania części lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Żeromskiego 40 w Świdnicy dz. nr 104/1 obr. 0004 Śródmieście autorstwa projektanta Tomasza Zbigniewa Kędzierskiego, 2.szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - STWiOR, 3.niniejszym SIWZ. Projekt budowlany i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, o których mowa w pkt. 3.6 stanowiące załącznik C do SIWZ, a także przedmiary robót, stanowiące zał. D do SIWZ znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego: www.psouu.swidnica.pl. UWAGA! Przedmiary robót mają charakter wyłącznie poglądowy i zostały załączone pomocniczo w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiary robót nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający posiada pozwolenie na wykonanie robót budowlanych z dnia 12 listopada 2013 r. DECYZJA Nr 1344/2013. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym, Koło w Świdnicy, ul. Kozara - Słobódzkiego 28, 58-100 Świdnica, Biuro Obsługi Placówek. 3.7. Warunki wykonania robót 3.7.1.Przedmiot zamówienia wykonywany będzie zgodnie z należytą starannością, zaplanowanym zakresem oraz sposobem realizacji, w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową, zaleceniami Zamawiającego i projektem umowy, tak aby dzieło mogło być przekazane w efekcie końcowym jako obiekt w pełni funkcjonalny oraz zgodny z przepisami prawa i zasadami sztuki budowlanej. 3.7.2.Wykonawca zrealizuje roboty budowlane zgodnie z: reżimem technologicznym, z normami uznanymi jako obowiązujące wg przepisów art. 10 ustawy Prawo Budowlane oraz przepisami BHP. 3.7.3.Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z warunkami SIWZ, za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót oraz za ich zgodność z dokumentacją, o której mowa w pkt. 3.6 SIWZ. 3.7.4.W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów, obowiązuje następująca hierarchia ich ważności: specyfikacje techniczne, projekt budowlany, inne dokumenty. 3.7.5.Wszelkie materiały, urządzenia i technologie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zostaną nabyte we własnym zakresie przez Wykonawcę; Wykonawca dostarczy materiały i zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu własnych lub wypożyczonych we własnym zakresie, na własny koszt narzędzi i środków transportu. 3.7.6.Wszystkie użyte do budowy materiały muszą odpowiadać parametrom podanym w projekcie, powinny być nowe i posiadać odpowiedni atest, certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności z polską normą (lub inną normą obowiązującą w miejscu wykonywania przedmiotu umowy) lub z aprobatą techniczną, świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem należy przedłożyć do akceptacji inspektorowi nadzoru inwestorskiego. O uzyskaniu wyżej określonej akceptacji Wykonawca poinformuje Zamawiającego. 3.7.7. W przypadku braku atestów lub aprobat technicznych na materiały podane w dokumentacji projektowej Wykonawca może zastosować materiały zamienne o parametrach technicznych równoważnych, za pisemną zgodą inspektora nadzoru i Zamawiającego. 3.7.8. Akceptacja materiałów przez Zamawiającego, nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za skutki wynikające z zastosowania niewłaściwych materiałów, nie spełniających wymogów norm obowiązujących w miejscu realizacji przedmiotu umowy. 3.7.9. Wykonawca zobowiązany jest do okazania inspektorowi nadzoru oraz Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w pkt. 3.7.6. na każdym etapie realizacji robót. 3.7.10. Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osobę wskazaną w ofercie, posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. 3.7.11. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji dla czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z właściwymi przepisami. 3.7.12. Wykonawca umieści na budowie w widocznym miejscu ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 3.7.13. Wykonawca, we własnym zakresie i na własny koszt zrealizuje tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie placu budowy (punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy). 3.7.14. Wykonawca będzie ponosił koszty organizacji terenu budowy, koszty zagospodarowania zaplecza budowy, zużycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urządzeń związanych z terenem budowy oraz innych nakładów, niestanowiących wartości robót budowlanych, a niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Ww. koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. 3.7.15. Wykonawca poniesie koszty prób, badań jakości robót, itp., a także koszty sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej robót stanowiących przedmiot zamówienia. Ww. koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. 3.7.16. Wykonawca, od dnia protokolarnego przekazania placu budowy odpowiada za utrzymanie ładu i porządku, usuwanie na swój koszt wszelkich śmieci, odpadów, opakowań i innych pozostałości po zużytych materiałach. W przypadku zaniechana, czynności porządkowe mogą zostać wykonane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 3.7.17. Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie prowadzonych robót przez cały okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia. 3.7.18. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągłość pracy i bezpieczeństwo osób i mienia znajdujących się w strefie zagrożenia. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie obiektu będą obciążać Wykonawcę. 3.7.19. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie realizacji robót, również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. 3.7.20. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów, materiałów z rozbiórki nie nadających się do ponownego wbudowania, 3.7.21. Zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 ze zm.) Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji materiałów stanowiących niebezpieczne odpady. Koszty utylizacji materiałów rozbiórkowych Wykonawca ujmie w cenie oferty. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania właściwego dokumentu potwierdzającego przekazanie wszystkich tego wymagających odpadów do utylizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3.7.22. Zamawiający zapewni sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia kolejowe. 3.7.23. Polecenia Inspektora nadzoru dotyczące realizacji robót będą wykonywane przez Wykonawcę nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, pod groźbą wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytułu wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca. 3.7.24. Zamawiający w każdym czasie będzie uprawniony do przeprowadzenia kontroli prowadzonych robót lub innych czynności objętych przedmiotem zamówienia pod względem ich jakości oraz terminowości 3.8. Warunki odbioru robót 3.8.1. Wykonawca zgłasza do odbioru wszystkie roboty zanikowe, 3.8.2. Odbiory częściowe robót zanikowych będą rejestrowane w dzienniku budowy. W odbiorach częściowych uczestniczą: kierownik budowy oraz inspektor nadzoru inwestorskiego. 3.8.3. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót. 3.8.4. Przed zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego zadania, Wykonawca dostarcza inspektorowi nadzoru inwestorskiego wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe: dziennik budowy, wyniki kontroli jakości, dokumentację powykonawczą, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty lub inne dokumenty wymienione w rozdz. 3, ust. 3.7, pkt 3.7.6. 3.8.5. Niekompletna dokumentacja odbiorowa powodować będzie odmowę Zamawiającego do przystąpienia do czynności odbioru końcowego. 3.8.6. Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót, z zastrzeżeniem jw. Podstawą rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie zawiadomienie pisemne Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakończeniu wszystkich robót będących przedmiotem zamówienia potwierdzony ze strony Zamawiającego przez inspektora nadzoru oraz potwierdzenie inspektora nadzoru kompletności przekazanych mu przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych. 3.8.7. Z czynności odbioru końcowego robót będzie spisany protokół podpisany przez Zamawiającego, inspektora nadzoru, oraz Wykonawcę, zawierający wszelkie ustalenia dokonane w czasie odbioru, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze wad. Data sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego robót jest datą zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia. 3.8.8. Zakończenie robót i zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego nastąpić winno w terminie gwarantującym możliwość zakończenia czynności odbiorowych i podpisania protokołu końcowego odbioru robót w nieprzekraczalnym terminie, określonym w rozdz. 4 SIWZ. 3.8.9. Szczegółowe warunki odbioru robót są zgodne z projektem umowy dołączonym do SIWZ. 3.9. Warunki rozliczenia robót 3.9.1. Za wykonanie przedmiotu umowy ustala się wynagrodzenie ryczałtowe zgodne z ceną ofertową Wykonawcy. 3.9.2. Cena ryczałtowa uwzględnia wszystkie koszty wynikające z obowiązków Wykonawcy określonych w niniejszej SIWZ, i projekcie umowy. 3.9.3. Przedmiot umowy zostanie rozliczony jedną fakturą. 3.9.4. Warunkiem wystawienia faktury końcowej przez Wykonawcę jest spełnienie łączne niżej wymienionych warunków: 1) zakończenie wszystkich robót objętych zamówieniem, łącznie z usunięciem wad i usterek ustalonych w trakcie odbioru i zawartych w protokole ostatecznego odbioru robót. 2) pozytywny odbiór końcowy robót potwierdzony podpisanym przez strony protokołem odbioru końcowego wykonanych robót, 3) przekazanie Zamawiającemu uporządkowanego terenu budowy, 4) zaakceptowanie przez Zamawiającego rozliczenia końcowego za wykonany przedmiot umowy. 3.9.5. Termin płatności faktury ustala się do 30 dni od daty dostarczenia ich Zamawiającemu, 3.9.6. Szczegółowe warunki rozliczenia robót są zgodne z projektem umowy dołączonym do SIWZ. 4. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamawiający wyznacza nieprzekraczalny termin wykonania zamówienia tj.: a) przekazanie placu budowy nastąpi najpóźniej w 5 dniu po podpisaniu umowy, b) rozpoczęcie realizacji - w dniu protokolarnego przekazania placu budowy, c) zakończenie realizacji: - Etap I - 31 marzec 2014 r. - rozumiany jako data sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanych robót. - Etap II - 31 maja 2014 r. - rozumiany jako data sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanych robót. 5. GWARANCJA I RĘKOJMIA Zgodnie z §18 projektu umowy, Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na okres 5 lat na wszystkie wykonane prace budowlane, licząc od daty odbioru i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia. Wymagany okres rękojmi 24 m-ce - na warunkach i zasadach określonych przepisami KC oraz warunkami określonymi w karcie gwarancyjnej. UWAGA! Termin realizacji przedmiotu zamówienia oraz udzielonej gwarancji nie jest kryterium oceny oferty, jest natomiast warunkiem przyjęcia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 13.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 13.2 Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 10.02.2014 r. przed godz. 12.00 13.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust.6 UPZP, z tym, że: a/ złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. o/Świdnica 35 1020 51 38 0000 9902 0008 4764. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b/ złożone w gwarancjach (bankowych , ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 UPZP tj. w przypadku, gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, c/Złożone w innej niż pieniądz formie winno być dołączone w oryginale do oferty. 13.4Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 13.5Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w ust. 13.8. 13.6 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.7 Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d/ w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psouu.swidnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach