Przetargi.pl
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30 000 Euro na zakup i dostarczanie elementów zużywalnych do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą rezonansu magnetycznego

Katowickie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 40074 Katowice, ul. Raciborska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 514 533 , fax. 322 514 533
  • Data zamieszczenia: 2018-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katowickie Centrum Onkologii
    ul. Raciborska 26
    40074 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 514 533, fax. 322 514 533
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30 000 Euro na zakup i dostarczanie elementów zużywalnych do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą rezonansu magnetycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie elementów zużywalnych do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą rezonansu magnetycznego dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa. 1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie elementów zużywalnych do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą rezonansu magnetycznego tj. zestawów jednorazowego użytku przeznaczonych do urządzenia MEDRAD SPECTRIS SOLARIS EP MR i ich sukcesywne dostawy przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu. 2. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu. 3. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen brutto na oferowany asortyment przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do Apteki. 5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego towaru przez cały okres obowiązywania umowy. 6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. 7. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 6 miesięcy liczonym od daty dostawy, jakościowo odpowiadającym wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowywanie. 8. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru posiadającego stosowne dopuszczenie do obrotu na terenie kraju.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141620-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie potwierdzające, że oferowane materiały są zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. ( t.j.: Dz. U. z 2017r., poz. 211) i mogą być wykorzystywane do udzielania świadczeń zdrowotnych, prospekt zaoferowanego zestawu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach