Przetargi.pl
Budowa ścieżki rowerowej i chodnika wraz z oświetleniem wzdłuż ulicy Witosa do ulicy Rataja w ramach zadania inwestycyjnego: „Przygotowania terenu pod budownictwo mieszkaniowe przy ulicy Sławka - etap II”

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40098 Katowice, ul. Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 2593302 , fax. 48 327 054 949
  • Data zamieszczenia: 2018-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4
    40098 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48 32 2593302, fax. 48 327 054 949
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki rowerowej i chodnika wraz z oświetleniem wzdłuż ulicy Witosa do ulicy Rataja w ramach zadania inwestycyjnego: „Przygotowania terenu pod budownictwo mieszkaniowe przy ulicy Sławka - etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę dla Zamawiającego robót budowlanych polegających na Budowie ścieżki rowerowej i chodnika wraz z oświetleniem wzdłuż ulicy Witosa do ulicy Rataja w ramach zadania inwestycyjnego: „Przygotowania terenu pod budownictwo mieszkaniowe przy ulicy Sławka - etap II”” I. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania: ◾ ścieżki rowerowej o nawierzchni asfaltowej w kolorze czerwonym, ◾ chodników z kostki betonowej, ◾ oświetlenia terenu, ◾ zabezpieczenia uzbrojenia podziemnego kolidującego z zakresem zamówienia, ◾ nasypu w miejscu zlikwidowanej linii kolejowej, ◾ oznakowania poziomego i pionowego ◾ zagospodarowania terenu, posiania trawy, wycięcia drzew. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do: 1. Wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem wykonanym przez Biuro Usług Inżynierskich „CONCEPT” Mgr inż. Arkadiusz Cichoń oraz pozwoleniem na budowę. 2. Zabezpieczenia dojść i dojazdów do wszystkich budynków i posesji sąsiadujących z obiektem w czasie prowadzenia robót, 3. Zabezpieczenia przed uszkodzeniem istniejącego uzbrojenia terenu zgodnie z zatwierdzonym projektem i obowiązującymi normami, 4. Podjęcia odpowiednich środków w celu zabezpieczenia przed zniszczeniem dróg i mostów prowadzących do placu budowy, 5. Zagospodarowania wszelkich odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27/04/2001 r. o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz.1987 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27/04/2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 519) i dostarczenia Zamawiającemu odpowiednich dokumentów na potwierdzenie spełnienia tych wymogów (karty odpadów), 6. Przeprowadzenia wszelkich badań wymaganych przepisami lub poleconych przez inspektora nadzoru, 7. doprowadzenia terenu budowy do właściwego stanu po zakończeniu robót (pierwotnego, lub zgodnego z projektem), 8. Utylizacji wszystkich wytworzonych (powstałych) w trakcie prac odpadów, 9. Urządzenia zaplecza budowy dla potrzeb własnych, 10. Zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt: a. dostawy energii elektrycznej, wody (i odprowadzenie ścieków), ciepła i innych mediów, a także usunięcia i utylizacji odpadów w okresie realizacji Robót będących przedmiotem zamówienia, b. dla czasowo przebywających przedstawicieli: Zamawiającego, organów kontrolujących realizację przedmiotu zamówienia – odzież ochronną zgodnie z wymaganiami BHP (minimum 3 komplety), c. utrzymywania terenu i zaplecza budowy w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwania na bieżąco odpadów i śmieci, d. miejsce tymczasowego składowania odpadów i śmieci, które zostanie uzgodnione z Zamawiającym, e. zabezpieczenia i stałego dozoru terenu i zaplecza budowy. 11. Wykonania i uzgodnienia z odpowiednimi służbami Zamawiającego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, łącznie z wykonaniem dróg dojazdowych, placów utwardzonych i oznakowania (w razie konieczności Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia aktualizacji projektu organizacji ruchu). 12. Zapewnienia na własny koszt, obsługi geodezyjnej i geologicznej w pełnym zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu zamówienia, 13. Naprawy na własny koszt wszystkich elementów pasa drogowego, które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót oraz zachowania czystości dróg poprzez mycie kół pojazdów przed wyjazdem z terenu lub zaplecza budowy, 14. Ponoszenia w okresie realizacji inwestycji kosztów zużycia mediów wraz z innymi kosztami eksploatacyjnymi związanymi ze zrealizowanym przedmiotem zamówienia, 15. Wycinki drzew kolidujących z realizowaną inwestycją. 16. Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w momencie zakończenia Robót i zgłoszenia do odbioru końcowego pełnej dokumentacji powykonawczej w 4 egzemplarzach papierowych oraz w 1 egzemplarzu w postaci zapisu cyfrowego na płycie CD lub DVD pełnej wersji dokumentacji, w jakości umożliwiającej druk. 17. Dokumentacja powykonawcza, w myśl przepisów ustawy z dnia 07/07/1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) musi obejmować dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, a także inne dokumenty jakościowe, w szczególności: a) projekt budowlany i wykonawczy we wszystkich branżach z naniesionymi zmianami dokonanymi na rysunkach i w opisach wraz z załączonymi do niego rysunkami zamiennymi (podpisany i opieczętowany przez Kierownika Budowy, Projektanta oraz Inspektora Nadzoru branży, której ta część dokumentacji dotyczy), b) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do właściwego zasobu geodezyjnego, c) dziennik budowy, d) instrukcje techniczne, e) atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności (w przypadku dokumentu przedstawionego w kopii – poświadczone za zgodność z oryginałem przez Kierownika Budowy). 18. Przygotowania dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane. 19. Przeszkolenie użytkownika obiektu. Przekazanie obiektu do użytkowania, w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane. 20. Uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi oraz w przeglądzie pogwarancyjnym. II. Szczegółowy zakres prac określa: a. dokumentacja projektowa będąca w posiadaniu Zamawiającego pn. „Budowa przedłużenia ulicy Sławka do ul. Rataja wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Katowicach” w ramach inwestycji „Przygotowanie terenu pod budownictwo mieszkaniowe przy ulicy Sławka – etap II”. Etap III. (zał. nr 6 do SIWZ) b. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał nr 10 do SIWZ). III. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: czynności związane z robotami budowlanymi w zakresie: robót przygotowawczych, robót drogowych, elektroenergetycznych i zagospodarowania terenu. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób: a. Na etapie postępowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby wykonujące czynności wskazane wwyżej, zatrudnione na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży takiego oświadczenia jego oferta zostanie odrzucona, gdyż nie będzie zgodna z SIWZ. b. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedkładał oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane wyżej, na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. Wykaz oświadczeń i dokumentów oraz sankcje za niespełnienie ww. wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się we wzorze umowy tj. załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości: 3.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, ze wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania - spełnia warunki udziału w postępowaniu w formie określonej w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. 3. Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4.Dowód wniesienia wadium; 5. Kosztorys ofertowy, 6. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania II. 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. III. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach