Przetargi.pl
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30 000 Euro na konserwację i naprawę dźwigów w obiektach Katowickiego Centrum Onkologii

Katowickie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, Raciborska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 514 533, , fax. 322 514 533
  • Data zamieszczenia: 2019-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katowickie Centrum Onkologii
    Raciborska 26
    40-074 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 514 533, , fax. 322 514 533
    REGON: 276201240
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30 000 Euro na konserwację i naprawę dźwigów w obiektach Katowickiego Centrum Onkologii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa konserwacji, przeglądów i napraw 16 szt. urządzeń dźwigowych, w tym 2 platform przyschodowych w obiektach KCO. Utrzymywanie zleconych do konserwacji urządzeń w ruchu ciągłym w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkownikom z wyjątkiem postojów niezbędnych do wykonania przeglądów technicznych, konserwacji, napraw bieżących lub zaleceń Urzędu Dozoru Technicznego. Wszystkie prace konserwacyjne lub naprawy wykonywane na zlecenie, Wykonawca będzie wykonywał w dni robocze w godzinach od 8.30 do 16.00 lub w innych terminach i godzinach ustalonych z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do przyjazdu „pogotowia dźwigowego” do obiektu KCO Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia W przypadku, w którym wymagania wynikające z logiki procesu wykonywania zamówienia będą wymagały zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.), gdyż wykonują one pracę zarobkową, osobiście, powtarzalną, wykonywaną na ryzyko Wykonawcy zamówienia świadczoną pod jego „kierownictwem” Zamawiający będzie żądał złożenia oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega możliwość żądania oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników realizujących umowę. Zamawiający nie ogranicza form zatrudnienia z uwzględnieniem przepisów powszechnie obowiązujących, przy czym Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w swoje ofercie wartości wynagrodzeń wynikające z wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w danym roku, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zapewnienia stawki minimalnej w przypadku umów cywilnoprawnych. Przy czym Wykonawca zatrudniający pracowników na podstawie umowy cywilnoprawnej ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytuł realizacji zobowiązań takich jak odprowadzania za te osoby stosownych zaliczek z tytułu podatku od osób fizycznych, czy zaliczek na ubezpieczenie, społeczne, zdrowotne, itd. w czasie nie dłuższym niż 90 minut, od momentu wysłania powiadomienia telefonicznie przez Zamawiającego. 2. Zakres prac: Okresowa konserwacja, przeglądy i naprawy 16 szt. dźwigów (w tym platform) obejmuje: - nr 1 – dźwig szpitalny, typ nieznany (rok prod. 1968) budynek główny, ul. Raciborska 27 - nr 2 – dźwig szpitalny, typ: L-OH/L/P, wytwórca: Lift Zakład Radioterapii, ul. Raciborska 27 - nr 3 – dźwig szpitalny, typ: L-OH/L/P, wytwórca: Lift Zakład Radioterapii, ul. Raciborska 27 - nr 4 – dźwig szpitalny, typ: hydrauliczny, wytwórca: Dźwig Serwis – Zbigniew Wysocki budynek przychodni, ul. Raciborska 28 - nr 5 - platforma do przem. osób niepełnosprawnych, typ: V-65, wytwórca: VIMEC budynek zarządu szpitala, ul. Raciborska 26 - nr 6 – dźwig szpitalny, typ: OB. 1675H, wytwórca: Lift Service budynek Centralnej Izby Przyjęć, ul. Raciborska 27 - nr 7 – dźwig szpitalny, typ: OB. 1675H, wytwórca: Lift Service budynek Centralnej Izby Przyjęć, ul. Raciborska 27 - nr 8 – dźwig towarowy, typ: SKG, wytwórca: Lift Service budynek Centralnej Izby Przyjęć, ul. Raciborska 27 - nr 9 – dźwig towarowy, typ: SKG, wytwórca: Lift Service budynek Centralnej Izby Przyjęć, ul. Raciborska 27 - nr 10 – dźwignik przemysłowy, typ: M2-010230-D2/2H, wytwórca: Marco AB budynek Centralnej Izby Przyjęć, ul. Raciborska 27 - nr 11 – platforma do przem. osób niepełnosprawnych, typ: T-100, wytwórca: LIPPE LIFT budynek Centralnej Izby Przyjęć, ul. Raciborska 27 - nr 12 – mały dźwig towarowy, typ: BKG 100.45/6, wytwórca: LIFT PROJEKT Inżynieria Dźwigowa, budynek Apteki Szpitalnej, ul. Raciborska 27 - nr 13 – dźwig szpitalny, typ: LK-HAN2, LK15510, wytwórca: Lift Katowice budynek Pawilon Operacyjny, ul. Raciborska 27 - nr 14 – dźwig szpitalny, typ: LK-HAN2, LK15511, wytwórca: Lift Katowice budynek Pawilon Operacyjny, ul. Raciborska 27 - nr 15 - dźwig towarowy, typ: ISO-A, 250509, wytwórca: Metallschneider budynek Pawilon Operacyjny, ul. Raciborska 27 - nr 16 - dźwig szpitalny, typ: OC 1600E, LK15510, 2015, wytwórca: Lift Service budynek główny szpitalny, ul. Józefowska 119 3. Przedmiot zamówienia dzieli się na dwa zadania: Zadanie A - konserwacja 1. Utrzymywanie we właściwym stanie technicznym powierzonych do obsługi konserwacyjnej dźwigów. 1. Poddawanie raz w miesiącu (co 30 dni) każdego z dźwigów przeglądowi konserwacyjnemu, potwierdzonego protokołem, w zakresie określonym w instrukcji eksploatacji, w tym obejmującemu sprawdzenie: a) działania oraz stanu technicznego mechanizmów napędowych dźwigu, b) działania urządzeń i aparatów bezpieczeństwa i ograniczników ruchowych, c) działania i stanu technicznego układów hamulcowych, cięgien nośnych i ich zamocowania, d) działania urządzeń wyłączających krańcowych i końcowych, e) działania urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych, 2. Usuwanie na bieżąco usterek i innych nieprawidłowości w działaniu dźwigów. 3. Czyszczenie podstawowych elementów dźwigu zamontowanych w maszynowni, podszybiu i dachu kabiny i elementów trudno dostępnych, np. napędów drzwi szybowych, nadproży, części progów niedostępnych z poziomu przystanku, elementów układów jezdnych. 4. Rzetelne prowadzenie w dziennikach konserwacji, z podaniem daty i potwierdzeniem podpisem, wyników przeglądów i wykonywanych czynności i udostępnienie ich do wglądu przedstawicielowi Zamawiającego, na każde jego żądanie. 5. Bezzwłoczne wyłączenie dźwigu z eksploatacji w przypadku stwierdzenia usterek dźwigu zagrażających bezpieczeństwu użytkowników i niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o nieprawidłowościach, które spowodowały konieczność wyłączenia, dokonanie odpowiedniego wpisu do dziennika konserwacji. 6. Zabezpieczenie usługi pogotowia dźwigowego przez całą dobę - dostęp do całodobowego centrum obsługi klienta. 9. Przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz właściwej organizacji pracy, zachowania ładu i porządku podczas wykonywania robót, zabezpieczenie miejsca pracy przed dostępem osób trzecich. 10. Wykonywanie określonych umową obowiązków z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową, instrukcją eksploatacji i konserwacji dźwigów oraz przepisami Urzędu Dozoru Technicznego. 11. Do wykonania konserwacji dźwigów objętych niniejszym zamówieniem Wykonawca będzie używał własnych narzędzi. 12. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie transport materiałów eksploatacyjnych i narzędzi użytych do wykonania zamówienia, do miejsca wykonania usługi. Materiały eksploatacyjne objęte opłatą serwisową to śruby, blachowkręty, podkładki, nakrętki, kleje, czyściwo, środki myjące, olej przekładniowy oraz smary stałe i dostarczone środki smarujące. 13. Wykonawca zapewni utylizację – odebranie odpadów eksploatacyjnych typu świetlówki, smary, oleje oraz elementów pozostałych po wymianie. 14. Naprawy główne lub modernizacje dźwigów, w tym naprawy wynikające z dewastacji lub kradzieży wykonywane będą na podstawie odrębnych zleceń. 15. Uczestnictwo Wykonawcy w okresowych badaniach UDT. Monitoring niezbędnych przeglądów UDT oraz niezbędnych pomiarów. 16. Utrzymanie działania systemu awaryjnego połączenia (dostarczenie i utrzymanie 2 kart SIM). 17. W trakcie wykonywania usługi będą obowiązywać następujące protokoły i raporty: protokół wykonania przeglądu technicznego, protokół zaleceń napraw zatwierdzony przez Zamawiającego, miesięczna kontrolka ruchu dźwigów zatwierdzona przez Zamawiającego, półroczny raport o stanie konserwowanych dźwigów i platform. Zadanie B - naprawy 1. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań w celu uwolnienia osób uwięzionych w windzie. 2. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności naprawczych w ciągu 24 godzin od wezwania w przypadku postoju urządzenia dźwigowego. 3. Usługa naprawy wykonywana będzie na podstawie zlecenia, wystawionego przez Zamawiającego w oparciu o protokół z przeglądu technicznego ustalający przyczynę awarii oraz zaakceptowanego kosztorysu - (w kosztorysie musi się znaleźć: ilość roboczogodzin, wykaz części jakie zostaną użyte przy naprawie wraz z wyceną, termin realizacji). Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie przyjęcia kosztorysu lub żądania zmiany jego poszczególnych elementów. W terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty przekazania kosztorysu Zamawiający powiadomi w formie pisemnej lub mailem, czy przedstawiony kosztorys przyjmuje, czy też uzależnia jego przyjęcie od wprowadzenia zmian. 4. Zlecenie przekazywane będzie Wykonawcy drogą elektroniczną, telefoniczną lub osobiście w siedzibie Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga odebrania i utylizacji odpadów eksploatacyjnych – typu świetlówki, smary, oleje oraz elementów pozostałych po naprawach. usługa konserwacji, przeglądów i napraw 16 szt. urządzeń dźwigowych, w tym 2 platform przyschodowych w obiektach KCO. Wymogi dla Wykonawcy Zamawiający wymaga od Wykonawcy w całym okresie realizowania Przedmiotu Zamówienia należytej staranności, wysokiej jakości świadczonych usług oraz profesjonalnego podejścia do jego wykonania. Wykonawca przez cały okres trwania Umowy musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ramach wykonywanych obowiązków przestrzegać powinien przepisów: - ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 667) i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, w tym: - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu (Dz. U. z 2012 r. poz. 1468), - rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018r., poz. 2176), - rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 z późn. zm.), oraz działać zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową, instrukcją eksploatacji i konserwacji dźwigów oraz przepisami Urzędu Dozoru Technicznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50750000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: podpisane oświadczenie wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty, w tym wykaz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia Oferta musi zawierać: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz Oferty i Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy 2. Aktualne na dzień składania ofert: • Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ. • Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 5 do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy. 4. Podpisany i wypełniony przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz podwykonawców. 5. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy w sprawie gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ. 6. Podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Klauzula informacyjna z art. 13 RODO stanowiąca Załącznik Nr 8 do SIWZ. 7. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie o poufności stanowiące Załącznik Nr 9 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 poz. 369 z późn. zm.). W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach