Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia ogłasza przetarg
- Adres: 81451 Gdynia, Al. Zwycięstwa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 58 698 21 50 , fax. +48 58 698 21 65
- Data zamieszczenia: 2018-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
Al. Zwycięstwa
81451 Gdynia, woj. pomorskie
tel. +48 58 698 21 50, fax. +48 58 698 21 65
REGON: 19311273000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppnt.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 221.000 euro na usługę wykonania zabudowy stoiska targowego wraz z zapewnieniem obsługi technicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie: a)wybudowania, na wynajętej od organizatora targów Japan IT Week przez PPNT Gdynia powierzchni, stoiska wystawienniczego o powierzchni 48,6 m2 w lokalizacji Tokyo Big Sight, b)zapewnienia sprzętu dodatkowego na czas trwania imprezy targowej, c)zapewnienia obsługi technicznej stoiska podczas trwania imprezy targowej w dniach 9-11 maja 2018 r., d)demontażu stoiska po zakończeniu imprezy targowej. 2.Zamawiający wynajął od organizatora targów Japan IT Week powierzchnię wystawienniczą o powierzchni 48,6m2 (wymiary stoiska 9 szer. X 5,4 dł. x3 wys) wraz z przyłączeniem energii elektrycznej o mocy 6,5 kW. 3.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zgodnie wytycznymi oraz projektem (zał. do siwz od 4 do 4i) na wynajętej przez Zamawiającego powierzchni i wynajmu na czas trwania targów stoiska targowego o powierzchni : 48,6m2 (wymiary stoiska : 9x5,4x3m (szer/dł/wys). Stoisko musi być stoiskiem modułowym, odsłoniętym z trzech stron. Wymagana z jednej strony ściana o długości 5,4m i wysokości 3 m. Szczegółowy opis poszczególnych elementów, wymagane wymiary oraz sposób rozmieszczenia znajduje się w załącznikach do siwz. 4.Wszystkie meble i inne elementy wyposażenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być w dobrym stanie technicznym: nowe lub nienoszące widocznych śladów użytkowania. Za meble i elementy wyposażenia w dobrym stanie technicznym Zamawiający uznaje takie, które są kompletne i w pełni funkcjonalne. 5.Wszystkie elementy stoiska oraz jego wyposażenia dostarczone przez Wykonawcę zostaną udostępnione Zamawiającemu na zasadzie najmu. 6.Zamawiający wymaga, aby przedstawiciel Wykonawcy był obecny na targach przez wszystkie dni montażu i demontażu stoiska. Wyznaczona osoba powinna posługiwać się w stopniu zaawansowanym językami polskim oraz angielskim. 7.Wykonawca ponosi wszelkie kary nałożone przez organizatora targów związane z przekroczeniem warunków, terminów zabudowy i demontażu stoiska. 8.Wykonawca ma obowiązek zapewnić co najmniej dwuosobową obsługę techniczną stoiska przez cały okres trwania targów, w godzinach otwarcia targów dla odwiedzających (9-11.05.2018 w godz. 10-18). Obsługa techniczna obejmie w szczególności zapewnienie sprawności wszystkich urządzeń znajdujących się na wyposażeniu stoiska, dostarczonych przez Wykonawcę, zapewnienie kompletności elementów wyposażenia stoiska, a także niezwłoczne usuwanie, we współpracy z pracownikami targów, wszelkich wad i usterek wyposażenia przez cały czas trwania targów. 9.Wyznaczone do obsługi technicznej osoby, mają być dostępne całodobowo pod telefonem oraz przystąpić do pracy związanej z obsługą techniczną stoiska w ciągu maksimum 2 godzin od powiadomienia przez przedstawicieli Zamawiającego. Ponieważ czas podjęcia zadań przez obsługę techniczną stanowi kryterium oceny ofert, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić rozpoczęcie prac przez osoby dedykowane do obsługi technicznej w czasie wskazanym w ofercie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 2 godzin. 10.Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania obowiązujących w przedmiocie zamówienia przepisów prawa, posiadać stosowne uprawnienia oraz ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku ich naruszenia. 11.Szczgółowy opis przedmiotu zamówienia, obowiązków Wykonawcy oraz warunków realizacji umowy został zawarty w dokumentacji przetargowej SIWZ i załącznikach. 12.W związku z realizacją umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany do przedstawienia, nie później niż w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, kopii zawartej umowy ubezpieczenia OC lub kopii polisy ubezpieczeniowej w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia , na kwotę co najmniej 100. 000,00 zł i utrzymywania ubezpieczenia na czas realizacji umowy. 13.Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. 2. Wysokość wadium wynosi 1.700,00 zł 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie składa się wraz z ofertą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia biur w Urzędzie Miejskim we Władysławowie - etap drugi - w ramach zadania "Przebudowa wnętrza oraz wyposażenie Ratusza Miejskiego we Władysławowie"
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji metalowej
Dodano: 2023-03-31 - „Dostawa wraz z montażem mebli biurowych w nowej siedzibie Urzędu Gminy w Łęczycach”
Dodano: 2021-03-30 - DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH, LODÓWEK, ODBIORNIKÓW TELEWIZYJNYCH I WYPOSAŻENIA SANITARNO – EPIDEMIOLOGICZNEGO NA WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMIOTERAPII I PRACOWNI ENDOSKOPII w ramach Projektu pn. „Poprawa dostępu do diagnostyki i leczenia onkologicznego w Szpitalu Specjalistycznym im. J. K. Łukowicza w Chojnicach poprzez rozbudowę infrastruktury i zakup specjalistycznego sprzętu i aparatury medycznej.” – III postępowanie
Dodano: 2021-03-30 - „Dostawa wraz z montażem mebli biurowych w nowej siedzibie Urzędu Gminy w Łęczycach”
Dodano: 2020-12-15 - DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH, LODÓWEK, ODBIORNIKÓW TELEWIZYJNYCH I WYPOSAŻENIA SANITARNO – EPIDEMIOLOGICZNEGO NA WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMIOTERAPII I PRACOWNI ENDOSKOPII w ramach Projektu pn. „Poprawa dostępu do diagnostyki i leczenia onkologicznego w Szpitalu Specjalistycznym im. J. K. Łukowicza w Chojnicach poprzez rozbudowę infrastruktury i zakup specjalistycznego sprzętu i aparatury medycznej.” – III postępowanie
Dodano: 2020-11-23 - „Realizacja drugiego etapu utworzenia filii Środowiskowego Domu Samopomocy w Cieciorce- dostawa i montaż wyposażenia”.
Dodano: 2020-09-24 - Dostawa, wniesienie i montaż mebli tapicerowanych oraz materacy łóżkowych i rolet okiennych.
Dodano: 2020-09-16 - „Realizacja drugiego etapu utworzenia filii Środowiskowego Domu Samopomocy w Cieciorce- dostawa i montaż wyposażenia”.
Dodano: 2020-09-16 - DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH, LODÓWEK, ODBIORNIKÓW TELEWIZYJNYCH I WYPOSAŻENIA SANITARNO – EPIDEMIOLOGICZNEGO NA WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMIOTERAPII I PRACOWNI ENDOSKOPII w ramach Projektu pn. „Poprawa dostępu do diagnostyki i leczenia onkologicznego w Szpitalu Specjalistycznym im. J. K. Łukowicza w Chojnicach poprzez rozbudowę infrastruktury i zakup specjalistycznego sprzętu i aparatury medycznej.” – II postępowanie
Dodano: 2020-09-15