Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 214 tys. euro w 3 częściach na usługi odbioru odpadów z PPNT Gdynia.

Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia ogłasza przetarg

  • Adres: 81-451 Gdynia, Al. Zwycięstwa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 698 21 50 , fax. +48 58 698 21 65
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
    Al. Zwycięstwa
    81-451 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48 58 698 21 50, fax. +48 58 698 21 65
    REGON: 19311273000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppnt.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 214 tys. euro w 3 częściach na usługi odbioru odpadów z PPNT Gdynia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych (segregowanych i pozostałości po segregacji), wielkogabarytowych, elektrycznych i elektronicznych, odpadów płynnych o kodzie 16 10 02, zapewnienie pojemników i kontenerów na odpady komunalne (segregowane i pozostałości po segregacji), wielkogabarytowe, elektryczne i elektroniczne oraz czyszczenie i przegląd separatorów.2.Zamówienie składa się z trzech części: 1, 2, 3. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części zamówienia:Część 1 – obejmuje usługę odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych (segregowanych i pozostałości po segregacji), wielkogabarytowych, elektrycznych i elektronicznych wraz z zapewnieniem pojemników/ kontenerów na ich składowanie;Część 2 – obejmuje usługę transportu i zagospodarowania odpadów płynnych o kodzie 16 10 02;Część 3 – obejmuje usługę czyszczenia i przeglądu separatorów wraz z wywozem i zagospodarowaniem odpadów powstałych w wyniku wykonania usługi.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej, w szczególności w załączniku nr 5 do SIWZ.4.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, jest określony w szczególności w załączniku nr 6 do SIWZ „Istotne postanowienia umowy”.5.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2020r. poz. 1320), w tym wykonujących w szczególności: czynności w zakresie odbioru, transportu odpadów, czyszczenia i przeglądu separatorów w ramach danej części zamówienia.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 3.7. SIWZ, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ „Istotne postanowienia umowy”. Zamawiający zastrzega sobie prawo poproszenia o sprawdzenie podstawy zatrudnienia osób dedykowanych do realizacji przedmiotu umowy, uprawnione do nadzoru i kontroli przestrzegania prawa pracy organy państwowe.6.W związku z realizacją umowy (stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ) Wykonawca, zobowiązany jest posiadać przez cały okres obowiązywania Umowy, w tym także w toku wykonywania Usług, ważną ochronę ubezpieczeniową wynikającą z umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy w zakresie prowadzonej przez niego działalności związanej z przedmiotem Umowy. Zakres ubezpieczenia wynikający z powyższej umowy ubezpieczenia powinien pokrywać co najmniej ewentualną zapłatę odszkodowania przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy. Suma ubezpieczenia wynikająca z powyższej umowy ubezpieczenia powinna opiewać na kwotę co najmniej 100 000,00 zł, słownie: sto tysięcy zł 00/100 (dotyczy części 1 zamówienia), 100 000,00 zł słownie: sto tysięcy zł 00/100 (dotyczy części 2 zamówienia) oraz 50 000,00 zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100 (dotyczy części 3 zamówienia) z tytułu jednego i wszelkich zdarzeń ubezpieczeniowych. Wykonawca, w terminie 3 dni od daty podpisania Umowy w zakresie części 1/2/3, przedstawi Zamawiającemu certyfikat lub kopię polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej zawarcie i obowiązywanie umowy ubezpieczenia spełniającej wymagania określone powyżej. Wykonawca przedstawi jednocześnie wraz z powyższą polisą dowód potwierdzający opłacenia wszelkich składek ubezpieczeniowych z tytułu zawartej umowy ubezpieczenia za cały okres obowiązywania umowy ubezpieczenia po dniu zawarcia Umowy, jeżeli fakt ten nie wynika z samej treści polisy. Na miesiąc przed wygaśnięciem przedstawionej Zamawiającemu umowy ubezpieczenia, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kolejną polisę ubezpieczeniową potwierdzającą zawarcie umowy ubezpieczenia spełniającej wymagania określone powyżej, obejmującej ochroną ubezpieczeniową okres od wygaśnięcia umowy ubezpieczenia wskazanej powyżej wraz z potwierdzeniem opłacenia wszelkich należnych składek za cały okres trwania tej umowy ubezpieczenia. Wykonawca, który będzie realizował dwie lub więcej części zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu certyfikatu lub kopii polisy ubezpieczeniowej na kwotę nie mniejszą niż suma kwot wymagalnych dla danych części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia dotyczące prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zamówienia tj.: Część 1: a) właściwy ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o której mowa w art. 9 b ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymania czystości i porządku w gminie (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1439). Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia; b) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797, z późn. zm.), w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia. Część 2: a)aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów, lub pozwolenie zintegrowane; Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia; b)wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), w zakresie transportu odpadów; Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach