Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zmianami) na obsługę prawną świadczoną przy realizacji projektów realizowanych przez Zamawiającego: Akademia Unijna III (Projekt I) oraz ITeraz Mazowsze II (Projekt II) realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 00--37 Warszawa, ul. Smolna 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 566 47 76 , fax. 0-22 843 83 31
  • Data zamieszczenia: 2010-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Mazowsza S.A.
    ul. Smolna 12 12
    00--37 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 566 47 76, fax. 0-22 843 83 31
    REGON: 14039183900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.armsa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zmianami) na obsługę prawną świadczoną przy realizacji projektów realizowanych przez Zamawiającego: Akademia Unijna III (Projekt I) oraz ITeraz Mazowsze II (Projekt II) realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna świadczona przy realizacji projektów realizowanych przez Zamawiającego: Akademia Unijna III (Projekt I) oraz ITeraz Mazowsze II (Projekt II) realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 października 2013. Projekt I będzie realizowany dla 1890 osób, zaś Projekt II dla 3060 osób. Wartość usług i dostaw realizowanych w obydwu Projektach to ok. 25 600 000 (dwadzieścia pięć milionów sześćset tysięcy złotych). Do zadań Wykonawcy będzie należało udzielanie Zamawiającemu niezbędnej pomocy prawnej w celu zapewnienia zgodności działań projektowych z przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi: zamówień publicznych, prawa pracy, finansów publicznych, prawa cywilnego, oraz praw autorskich i praw pokrewnych. W szczególności do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) przygotowywanie pod względem prawnym właściwych procedur zamówień publicznych. W szczególności obowiązkiem Wykonawcy będzie wskazanie właściwego trybu postępowania przewidzianego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity z 2010, opubl. w Dz. U. Nr 113, poz. 759, dalej Pzp). Wykonawca zaplanuje i zrealizuje procedury przetargowe m.in. na: - produkcję spotów radiowych i telewizyjnych - usługę audytu Projektów, - dostawę mebli biurowych, - dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, - dostawę telefonów, - usługi finansowe (zabezpieczenie prawidłowej realizacji projektów - gwarancja bankowa bądź ubezpieczeniowa), - usługę stworzenia witryn internetowych Projektów, - usługi telekomunikacyjne, - usługę stworzenia dodatkowych modułów do systemu CMS odnośnie zarządzania szkoleniami, eksportem i zarządzania bazą PEFS, - dostawę materiałów promocyjno-reklamowych, - usługę szkolenia z zakresu Profesjonalna prezentacja w Microsoft PowerPoint, - usługę szkolenia z zakresu Auditor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, - usługę szkolenia z zakresu Metodyka zarządzania projektami MSP, - usługę szkolenia z zakresu Metodyka zarządzania Prince2Foundation, - usługę szkolenia z zakresu ITIL Foundation, - usługę szkolenia z zakresu Społeczeństwo Informacyjne - umiejętności podstawowe, wyszukiwanie informacji, e-uczestnictwo w społeczeństwie Informacyjnym, - usługę szkolenia z zakresu programu MS Windows, praca z tekstem oraz Microsoft Excel - obliczenia, bazy danych, raporty, - usługę szkolenia z zakresu modelowania oraz projektowania procesów biznesowych, - usługę szkolenia z zakresu Architektura i obieg informacji w intranecie, - usługę szkolenia z zakresu budowy bilansu i rachunku zysków i strat oraz analizy wskaźnikowej w Excelu, - usługę szkolenia z zakresu Faktura elektroniczna, Wykorzystania podpisu elektronicznego do wystawiania dokumentów księgowych, - usługę szkolenia z zakresu narzędzia GIS, - usługę szkolenia z zakresu wykorzystania technologii informatycznej (IT) w praktyce, - usługę szkolenia z zakresu produkty finansowe dla jednostek samorządu terytorialnego i przedsiębiorstw, - usługę szkolenia z zakresu zarządzania wartością przedsiębiorstwa - VALUE Based Management (koncepcja, narzędzia, wdrażanie) - usługę szkolenia z zakresu prognozowania w biznesie, - usługę szkolenia z zakresu projektowania stron internetowych dla początkujących, - usługę szkolenia z zakresu projektowania stron internetowych dla zaawansowanych, - usługę szkolenia na przeprowadzenie kursu administratora sieci komputerowych, - usługę szkolenia z zakresu profesjonalne raportowanie i analizy w Excelu, - usługę szkolenia z zakresu Program Płatnik, - usługę szkolenia z zakresu organizacji, bezpieczeństwa i regulacji prawnych dotyczących e-dokumentu i e-administracji, - usługę szkolenia z zakresu zintegrowanych systemów informatycznych, - usługę szkolenia z zakresu budowy biur wspomagających zarządzanie portfelem, programami i projektami (Portfolio Programme and Project Offices - P3O), - usługę przeprowadzenia bloku szkoleń Microsoft Office Specialist (oddzielne kursy dla Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access), - usługę przeprowadzenia bloku szkoleń z zakresu rachunkowości i finansów (6 tematów), - usługa szkoleniową z zarządzania kryzysem w firmie, - usługę szkoleniową z radzenie sobie z konfliktem i stresem, - usługę przeprowadzenia bloku szkoleń z komunikacji interpersonalnej (5 tematów) - usługę szkoleniową z zakresu prezentacji i wystąpień publicznych, - usługę przeprowadzenia bloku szkoleń z języka angielskiego (5 tematów) Zamawiający zastrzega, że zakres przedmiotowy usług i dostaw, o których mowa powyżej może ulec zmianie w zależności od ewentualnych zmian w Projekcie bądź Projektach, jak również w sytuacji gdy usługi bądź dostawy będzie można zrealizować bez bądź ze stosowaniem procedur określonych w Pzp. b) opracowywanie i uzgadnianie z Zamawiającym wzorów wszystkich umów cywilno-prawnych oraz aneksów do umów, związanych z realizacją Projektów - zarówno zawieranych w trybie ustawy pzp jak i z pominięciem tej ustawy a następnie opiniowanie, pod względem zgodności z przepisami prawa, umów i aneksów do umów, ze wskazaniem niezbędnych korekt. W szczególności dotyczy to umów z Kierownikami Projektów, koordynatorem ds. promocji i logistyki, koordynatorem ds. rekrutacji, koordynatorem ds. narzędzi informatycznych, koordynatorem ds. szkoleń, koordynatorem ds. rozliczeń i monitoringu, bibliotekarzem konfiguracji, specjalistami regionalnymi, specjalistami ds. rekrutacji i szkoleń, asystentem kierownika projektu, specjalistą ds. rozliczeń, specjalistą ds. promocji i ewaluacji. c) opracowywanie i uzgadnianie z Zamawiającym treści umów o pracę - w tym umów zawieranych z dotychczasowymi pracownikami Zamawiającego - pod względem zgodności tychże umów z przepisami prawa pracy, d) opracowywanie opinii i analiz prawnych wynikających z prowadzonych Projektów; e) przygotowywanie i uzgadnianie z Zamawiającym projektów odpowiedzi na wystąpienia Wykonawców w trakcie postępowań o zamówienia publiczne oraz w trakcie realizacji tych zamówień dotyczących problematyki natury prawnej; f) udzielanie Zamawiającemu porad prawnych i wyjaśnień w zakresie stosowania prawa w związku z działaniami projektowymi, g) uczestniczenie w rokowaniach, spotkaniach i negocjacjach w ramach Projektów jeżeli zaistnieją okoliczności do prowadzenia takich rokowań, spotkań i negocjacji; h) występowanie w charakterze pełnomocnika Zamawiającego w postępowaniach sądowych, postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą, związanych bezpośrednio z Projektami, jeżeli takie postępowania zostaną wszczęte oraz przygotowywanie pism procesowych w ramach takich postępowań; i) przeprowadzenie procedur związanych z egzekucją ewentualnych wierzytelności, związanych bezpośrednio z Projektami oraz przygotowywanie pism w ramach postępowań egzekucyjnych; j) uczestniczenie z głosem doradczym, na zaproszenie Zamawiającego, w posiedzeniach oraz naradach roboczych, związanych z realizacją Projektów; k) weryfikacja umów łączących Beneficjenta z Instytucją Pośredniczącą lub Instytucją Zarządzającą oraz ewentualnego wykonania analiz i przedstawienia opinii w tym zakresie, l) bieżące informowanie Zamawiającego o zmianach przepisów prawnych mających wpływ na realizację projektu. 2). Zamawiający wymaga, aby zadania, o których mowa w pkt 1) realizowane były przez Wykonawcę bez zbędnej zwłoki, w dostosowaniu do harmonogramu Projektów oraz terminów określonych przepisami prawa. 3). Przez uczestniczenie Wykonawcy w rokowaniach, spotkaniach, negocjacjach, posiedzeniach, naradach rozumie się udział w tych zdarzeniach co najmniej 1 upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, posiadającego tytuł zawodowy radcy prawnego bądź adwokata (w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się udział w spotkaniach aplikanta adwokackiego bądź aplikanta radcowskiego) posiadającego wiedzę i doświadczenie odpowiednie do rozpatrywanych problemów, oraz udzielanie Zamawiającemu ustnych (w tym telefonicznych bądź e-mailowych) porad lub opinii prawnych. 4). W ramach zamawianych usług do obowiązków Wykonawcy należeć będzie także udzielanie Zamawiającemu pomocy prawnej w trakcie kontroli, dotyczących Projektów, przeprowadzanych przez uprawnione jednostki nadzorcze, polegającej na weryfikacji, przygotowanych przez Zamawiającego wyjaśnień oraz stanowisk. 5). Wykonawca może świadczyć usługi objęte niniejszą umową według swego wyboru w swojej siedzibie bądź w siedzibie Zamawiającego. W uzasadnionych sytuacjach gdy konieczny jest bezpośredni kontakt z Zamawiającym przedstawiciel Wykonawcy zobowiązuje się stawić w siedzibie Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych od zaproszenia go przez Zamawiającego. 6). W ramach świadczonych usług Wykonawca zapewni Zamawiającemu także możliwość codziennego (w dni robocze) kontaktowania się z Wykonawcą drogą telefoniczną lub pocztą elektroniczną. 7). Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi objęte niniejszą umową w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach 08:00 - 16:00. 8). Termin, miejsce i tematyka wykonywania usług objętych niniejszym postępowaniem będą każdorazowo ustalane pomiędzy stronami według aktualnych potrzeb Zamawiającego. Po zgłoszeniu przez Zamawiającego tematyki usługi w terminie 3 dni roboczych Zamawiający z Wykonawcą ustalą ostateczny zakres tematyki zgłoszonej usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1). Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 10 000,00 PLN. 2). Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c) z tym zastrzeżeniem, że poręczenie z kasy musi być poręczeniem pieniężnym; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 3). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: PKO BP 60 1020 1097 0000 7902 0115 6553 z dopiskiem wadium - przetarg nieograniczony Akademia Unijna III, ITeraz Mazowsze II), 4). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 5) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.armsa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach