Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska 97
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3545587 , fax. 052 3574667
- Data zamieszczenia: 2013-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Poznańska 97 97
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3545587, fax. 052 3574667
REGON: 09235878000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.lo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony nr M4-2013 - Roboty remontowo-budowlane pn. Przebudowa i remont pomieszczeń w Oddziale Rehabilitacyjnym na potrzeby Oddziału Ortopedii PS ZOZ w Inowrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i remontu pomieszczeń w Oddziale Rehabilitacyjnym na potrzeby Oddziału Ortopedii PS ZOZ w Inowrocławiu. 2.Zakres remontu obejmuje powierzchnie 675 m2 na parterze w lewym skrzydle budynku łóżkowego w PS ZOZ Inowrocław. 3.Szczegółowy zakres prac określają: opis techniczny, szkice rysunkowe, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki Nr 7 - 9 do niniejszej specyfikacji. 4.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia dwuletniej gwarancji jakości na elementy wykończeniowe, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania przedmiotu zamówienia do użytkowania. 5.Wykonanie robót: 5.1 Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z uproszczoną dokumentacją, specyfikacją techniczną, przedmiarem robót, SIWZ, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną. 5.2 Wykonawca wykona roboty remontowo-budowlane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi ( Dz.U. z 2003r Nr 120 poz. 1126 ), w tym względzie kierownik budowy opracuje plan BIOZ. 5.3 Prace, które będą powodowały zadymienie należy każdorazowo uzgadniać z inspektorem ds.ochrony pożarowej. 5.4 Przed przystąpieniem do prac osoby Wykonawcy, biorące udział w tych pracach muszą zostać przeszkolone przez służby BHP i P-POŻ PSZOZ w Inowrocławiu. 5.5 Przed rozpoczęciem wykonywania prac przestrzeń poczekalni należy zabezpieczyć w taki sposób, aby do minimum ograniczyć zapylenie sąsiadujących bezpośrednio z poczekalnią gabinetów, które będą w tym czasie czynne. Transport gruzu na zewnątrz odbywać się powinien z pominięciem poczekalni. 5.6 Miejsce wykonywania prac musi być zabezpieczone i oznakowane 5.7 Wykonawca będzie mógł korzystać ze źródeł poboru energii elektrycznej i wody nieodpłatnie. 5.8. Prace mogą być wykonywane w każdy dzień tygodnia od 7.00 do 18.00. 5.9 .Należy systematycznie utrzymywać porządek na terenie prowadzenia robót , składować materiały i sprzęt w należytym porządku i w wyznaczonym miejscu, a po zakończeniu prac uporządkować teren . 5.10.Wykonawca będzie wykonywał prace w sposób najmniej utrudniający użytkownikowi korzystanie z obiektów w trakcie prac. 6. Warunki wykonania przedmiotu Zamówienia. 6.1 Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przez wykonawcę przy pomocy podwykonawcy-ów. 6.2 Przed zawarciem umów z podwykonawcą-ami Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia wszelkich informacji Zamawiającemu dotyczących podwykonawcy-ów. 6.3 Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie tą część przedmiotu zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6.4 Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego za działania bądź zaniechania podwykonawcy jak za własne działania bądź zaniechania. 6.5 Wykonawca w celu bieżącego finansowania robót musi dysponować aktywami płynnymi i kredytami potwierdzonymi przez bank, po odjęciu innych zobowiązań kontraktowych oraz wszelkiego rodzaju zaliczek, które mogą być wypłacone w ramach kontraktu, w wysokości łącznej co najmniej 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy) 7. Warunki rozliczenia robót będących przedmiotem zamówienia: Należność za wykonany zakres zadania regulowana na podstawie faktury, płatna będzie w terminie 30 dni od daty przedłożenia faktury. Zamawiający dopuszcza fakturę okresową jednak zakres i związaną z nim wartość faktury należy uzgodnić przed podpisaniem umowy z Zamawiającym. 8. W pozycjach, w których opis przedmiotu zamówienia zawiera nazwę, można stosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcjonalno - użytkowe co przedmioty wymienione w opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 9. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. 9.1 Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 05.02.2013r. godz. 12:00 9.2. Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie przybycia pod nr telefonu (052) 35 45 325, lub na nr faksu (052) 357-94-15. 9.3. Na wizję lokalną należy zgłosić się do: Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97, Sekretariat Głównego Specjalisty ds. techniczno - administracyjnych . 9.4.W przypadku braku możliwości uczestnictwa w wizji w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego istnieje możliwość uzgodnienia z Zamawiającym dodatkowego terminu. 45400000-1 roboty wod.kan.-45330000-9 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnosić w kwocie : 10 500,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy pięćset złotych 00/100) 2.Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu na wskazany rachunek bankowy: - Bank : Kredyt Bank S.A. O.Bydgoszcz Nr rachunku: 88 1500 1360 1213 6002 4430 0000 3. Wadium wnoszone w pieniądzu można wpłacać przelewem na wskazane konto. 4. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju, Przedsiębiorczości, należy dołączyć do oferty w formie nienaruszonego oryginału lub zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 6.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 14.02.2013r. godz. 9:30 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a)wyborze najkorzystniejszej oferty, unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, za wyjątkiem Wykonawcy , którego oferta została uznana za najkorzystniejszą -z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp. oraz niezwłocznie na wniosek Wykonawcy , który wycofał ofertę przed upływem terminu spływania ofert. b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia ( w dniach )
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszozino.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowo-budowlane w budynkach Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy, Pierwszego Urzędu Skarbowego w Toruniu, Urzędu Skarbowego w Grudziądzu, Urzędu Skarbowego w Lipnie, Urzędu Skarbowego w Radziejowie, Urzędu Skarbowego w Rypinie, Urzędu Skarbowego w Świeciu i Urzędu Skarbowego w Tucholi
Dodano: 2016-07-22 - Remont pomieszczeń w budynkach w Bydgoszczy oraz odcinka kanalizacji w Osówcu
Dodano: 2016-06-28 - Remont i zmiana sposobu użytkowania polegająca na przystosowaniu pomieszczeń szkonych dla potrzeb administracyjno-dydaktycznych
Dodano: 2016-06-16 - 81/P/2016
Dodano: 2016-06-08 - Remont pomieszczeń w budynku po byłej Szkole Podstawowej w miejscowości Łojewo
Dodano: 2016-06-02 - Rozbudowa budynku Domu Studenta nr 1 o dźwig zewnętrzny dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi oraz wykonanie parkingu - miejsc postojowych dla samochodów osobowych,przy ul. Łużyckiej 24 w Bydgoszczy
Dodano: 2016-05-30 - 68/P/2016
Dodano: 2016-05-25 - ROBOTY REMONTOWE NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH W BYDGOSZCZY I W OSÓWCU - CZĘŚCI 1 - 7
Dodano: 2016-05-16 - Konserwacja ogólnobudowlana strzelnicy garnizonowej w kompleksie wojskowym przy ul. Rynkowskiej w Bydgoszczy
Dodano: 2016-04-01 - Remont części pomieszczeń w budynku nr 6 ul. Dwernickiego 1, remont pomieszczeń piwnicznych i sanitariatu w budynku nr 65 ul. Gdańska 147 oraz roboty remontowe placu szkolenia przeciwchemicznego ul. Rynkowska 1 w Bydgoszczy
Dodano: 2016-03-16