Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 50-537 Wrocław, ul. Pasteura 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 784 00 44; 784-11-73 , fax. (071) 784 00 45
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich
ul. Pasteura 1 1
50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, fax. (071) 784 00 45
REGON: 00028898100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony nr AM/AZ/PE - POKL/ PN - 3 /2010 na: Dostawa analizatora moczu z zestawem komputerowym, drukarką i oprogramowaniem, płuczki do płytek, łaźni wodnej termostatowanej do Jednostek Akademii Medycznej we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa analizatora moczu z zestawem komputerowym, drukarką i oprogramowaniem, płuczki do płytek, łaźni wodnej termostatowanej, przedstawionych technicznie w załączniku nr 2 do SIWZ, spełniających co najmniej ustalone parametry graniczne, do Jednostek Akademii Medycznej we Wrocławiu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22.1, dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ponadto w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy złożą dokumenty wymienione w pkt. 4 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły: spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 2, 3 i ust. 4 Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wypełnione, opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22, 24. ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo pełnomocnika reprezentującego wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzi taka okoliczność
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl; Link Projekty zewnętrzne 2010
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego. Postępowanie Nr WCH.2420.19.2016.HS
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych z podziałem na trzy części: 1. Część nr 1 - Sukcesywna dostawa plastikowych wyrobów laboratoryjnych, 2. Część nr 2 - Sukcesywna dostawa materiałów oraz szklanych wyrobów laboratoryjnych, 3. Część nr 3 - Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego stosowanego w laboratoriach.
Dodano: 2016-05-18 - Postępowanie nr UMW / AZ / PN - 25 / 16 na: Dzierżawa aparatury naukowej na potrzeby Katedry i Zakładu Biochemii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Chałubińskiego 10
Dodano: 2016-04-25 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ WYPOSAŻENIA DO LABORATORIUM I ZESTAWÓW SZKOLENIOWYCH nr sprawy WNP/206/PN/2016 o wartości szacunkowej poniżej 209.000 EURO
Dodano: 2016-04-11 - UMW / AZ / PN - 17 / 16 - Dzierżawa aparatury naukowej na potrzeby Katedry i Zakładu Biochemii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Chałubińskiego 10
Dodano: 2016-03-16 - UMW / AZ / PN - 14 / 16 - Dzierżawa aparatury naukowej na potrzeby Katedry i Zakładu Biochemii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Chałubińskiego 10
Dodano: 2016-03-07 - ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEGO SYSTEMU REGAŁÓW I KLATEK DO HODOWLI MYSZY LABORATORYJNYCH
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa materiałów zużywalnych optycznych na potrzeby WCB EIT+ Sp. z o.o. (nr FZ.271.6.2016.D.PN)
Dodano: 2016-01-20 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego i patomorfologicznego - dogrywka. USK/DZP/PN - 206/2015
Dodano: 2015-12-18 - ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEGO SYSTEMU REGAŁÓW I KLATEK DO HODOWLI MYSZY LABORATORYJNYCH
Dodano: 2015-12-11