Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 50-537 Wrocław, ul. Pasteura 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 784 00 44; 784-11-73 , fax. (071) 784 00 45
- Data zamieszczenia: 2009-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich
ul. Pasteura 1 1
50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, fax. (071) 784 00 45
REGON: 00028898100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony nr AM / AZ/ PN - 4 / 4.1.1./POKL/09 na Wyłonienie Administratora Studiów Doktoranckich w ramach realizacji projektu pn. Program rozwoju Akademii Medycznej we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wyłonienie Administratora Studiów Doktoranckich w ramach realizacji projektu pn. Program rozwoju Akademii Medycznej we Wrocławiu; Zadanie: Staże i stypendia dla doktorantów i postdoców. Realizacja zadań Administratora Studiów Doktoranckich (40 godzin miesięcznie), tzn.: Pomoc przy rekrutacji doktorantów i postdoców; Kompletowanie dokumentacji; Pomoc przy organizacji staży; Przygotowywanie umów na odbycie staży; Przygotowywanie sprawozdań dla Kierownika Studiów Doktoranckich; Ścisła współpraca z Asystentem Kierownika Projektu; Przekazywanie dokumentów do Kwestury; Opisywanie dokumentów; Prowadzenie korespondencji w ramach Zadania; Przygotowywanie certyfikatów i zaświadczeń; Kompletowanie sprawozdań z pobytu na stażu i publikacji badań naukowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów wg formuły: spełnia / nie spełnia. Warunki udziału w postępowaniu I. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą przewidzianą do wykonywania zamówienia, posiadającą odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, tzn.:- wykształcenie wyższe, - znajomość zagadnień dotyczących organizacji Studiów Doktoranckich (min.2 lata pracy w dziekanacie na uczelni publicznej lub niepublicznej), - znajomość pakietu Office, - znajomość zagadnień dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 II. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Z 2007 r. Nr 233, poz. 1655 ze zm.) Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Należy przedstawić imiennie osobę przewidzianą do wykonania zamówienia oraz jej uprawnienia tj.: - dyplom ukończenia studiów,- świadectwo pracy lub zaświadczenie od pracodawcy,- oświadczenie Wykonawcy, iż osoba przewidziana do wykonania zamówienia posiada znajomość obsługi pakietu Office i zna wytyczne odnośnie zagadnień dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 II. 1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnione. Nie dotyczy osób fizycznych, nie prowadzących działalności gospodarczej! 2. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Nie dotyczy osób fizycznych, nie prowadzących działalności gospodarczej! 3. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Nie dotyczy osób fizycznych, nie prowadzących działalności gospodarczej!
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprawowanie funkcji administracyjnych i sprawozdawczych w ramach Projektu pn. Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie bezpieczeństwa przeciwpowodziowego - etap I
Dodano: 2014-02-11 - Sprawowanie funkcji administracyjnych i sprawozdawczych w ramach Projektu pn. Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie bezpieczeństwa przeciwpowodziowego - etap I.
Dodano: 2013-11-22 - Sprawowanie funkcji administracyjnych i sprawozdawczych w ramach Projektu pn. Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie bezpieczeństwa przeciwpowodziowego - etap I
Dodano: 2013-10-24 - pełnienie funkcji KOORDYNATORA MERYTORYCZNEGO w projekcie BEZPOŚREDNIE WSPARCIE ROZWOJU SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI POPRZEZ WDROŻENIE ZMODERNIZOWANEGO SYSTEMU DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W POWIECIE LUBAŃSKIM
Dodano: 2013-08-05 - Pełnienie funkcji Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji Projektu -MULTIMEDIALNE PRZEDSZKOLE - PROGRAM EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ.
Dodano: 2013-01-28 - PEŁNIENIE FUNKCJI SPECJALISTY DS. MONITORINGU I EWALUACJI W PROJEKCIE MULTIMEDIALNE PRZEDSZKOLE - PROGRAM EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ.
Dodano: 2013-01-02 - PEŁNIENIE FUNKCJI KIEROWNIKA PROJEKTU MULTIMEDIALNE PRZEDSZKOLE-PROGRAM EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ
Dodano: 2013-01-02 - PEŁNIENIE FUNKCJI SPECJALISTY DS. PROGRAMOWYCH I MERYTORYCZNYCH MULTIMEDIALNE PRZEDSZKOLE-PROGRAM EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ
Dodano: 2013-01-02 - Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu pt.: Kobieta sukcesu to ja!
Dodano: 2011-12-09 - Usługa kierowania projektem pt. Portrety szpitali - mapy możliwości, czyli monitorowanie jakości usług publicznych i benchmarking z zakresu nadzoru nad funkcjonowaniem szpitali, dla których organem założycielskim jest jednostka samorządu terytorialnego
Dodano: 2011-08-12