Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji Projektu -MULTIMEDIALNE PRZEDSZKOLE - PROGRAM EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ.

Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-830 Lubań, Al. Kombatantów 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 6455340 , fax. 75 6455340
  • Data zamieszczenia: 2013-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu
    Al. Kombatantów 2 2
    59-830 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 75 6455340, fax. 75 6455340
    REGON: 23091344900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pceluban.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji Projektu -MULTIMEDIALNE PRZEDSZKOLE - PROGRAM EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji Projektu -MULTIMEDIALNE PRZEDSZKOLE - PROGRAM EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ. 2. W zakres obowiązków w szczególności wchodzi: 1. Opracowanie planu i harmonogramu monitoringu i ewaluacji projektu. 2. Opracowanie narzędzi na potrzeby monitoringu oraz do ewaluacji projektu. 3. Bieżące monitorowanie osiąganych wskaźników. 4. Monitoring przebiegu realizacji wszystkich zadań w projekcie, w tym wydatków projektu. 5. Dokumentowanie realizacji zadań w formie kwartalnych raportów z przebiegu monitoringu oraz raportu podsumowującego realizację projektu. 6. Gromadzenie dokumentacji z prowadzonego monitoringu i ewaluacji oraz przekazanie jej do archiwizacji. 7. Bieżąca współpraca z beneficjantami projektu, udzielanie informacji dotyczących realizacji projektu. 8. Współpraca ze wszystkimi pracownikami projektu. 9. Wykonywanie zadań minimum 3 razy w tygodniu w Biurze Projektu oraz placówkach wdrażających ( szkoły i przedszkola) w godzinach : 8:00 - 12:00 . Zakładany miesięczny czas realizacji zamówienia : 80 godzin , w tym w Biurze Projektu zgodnie opisem powyżej .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pceluban.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach