Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony nr 7/DKW/2020 na usługę modernizacji systemu zabezpieczeń elektronicznych - przebudowy systemów kontroli dostępu i domofonowego w pawilonie N Aresztu Śledczego w Gdańsku

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Kurkowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3231000, 3231260 , fax. 583 025 125
  • Data zamieszczenia: 2020-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Kurkowa 12
    80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3231000, 3231260, fax. 583 025 125
    REGON: 62649000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna SW nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony nr 7/DKW/2020 na usługę modernizacji systemu zabezpieczeń elektronicznych - przebudowy systemów kontroli dostępu i domofonowego w pawilonie N Aresztu Śledczego w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I część zamówienia – modernizacja systemu kontroli dostępu. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu kontroli dostępu pawilonu N spełniającego wytyczne nr 4/2013 Dyrektora Generalnego Służby Więziennej z dnia 10 czerwca 2013 roku. Wymagania systemu serwer (szt. 1):- Architektura klient – serwer - Możliwość konfiguracji serwera rezerwowego z automatycznym przełączaniem pracy serwerów w przypadku awarii jednego z nich - Zdalny backup bazy danych - Możliwość przypisania wielu identyfikatorów dla jednego użytkownika (karta, pin dynamiczny, QRcode, numer rejestracyjny)- Niezależny serwer czasu - Obsługa wielu rozłącznych podmiotów w ramach jednego serwera - Możliwość instalacji serwera w środowisku wirtualnym - Szyfrowana baza danych kontrolerów - Edycja, drukowanie nadruków na identyfikatorach bezpośrednio z aplikacji głównej - Obsługa przenośnych terminali z wizualną (zdjęcie) weryfikacją użytkownika - Moduł API dla integracji systemu z systemami zewnętrznymi - Liczba obsługiwanych przejść – bez ograniczeń- Liczba posiadaczy kart – bez ograniczeń- Liczba stacji roboczych – bez ograniczeń - Wyświetlanie zdarzeń, bieżąca obsługa systemu za pomocą przeglądarki internetowej, brak konieczności instalacji dedykowanego oprogramowania na stacji / stacjach klienckich - Strefy przebywania użytkowników - Mechanizm tworzenia własnych pól przez użytkownika opisujących kartotekę pracownika - Integracja z Microsoft Active Directory, możliwość korzystania z mechanizmów SSO w celu autoryzacji administratorów systemu - Ciągłe (online) wyświetlanie zdarzeń (transakcji) - Zarządzanie systemem, przetwarzanie danych oraz raporty (zdarzenia i alarmy) w dowolnej stacji roboczej systemu globalnego (bez konieczności przenoszenia danych pomiędzy lokalnymi serwerami) - oprogramowanie ma umożliwić stworzenie czytelnego programu operatora zawierającego mapę obiektu, który spełni wymagania: potwierdzenie otwarcia drzwi do cel po wcześniejszym przyciśnięciu żądania wejścia na celę, sali widzeń, możliwość włączenia/wyłączenia śluzowania, możliwość włączenia/wyłączenia głośnika radiowęzła w celach, sygnalizowanie stanu przejść - program operatora musi znajdować się także na stacji roboczej w pomieszczeniu dowódcy zmiany (awaryjnie) - Interfejs programowy do integracji z depozytorami kluczy - Obsługa terminali przenośnych, wizualna na podstawie zdjęcia weryfikacja użytkownika - Szyfrowana transmisja ze stacji Operatora do systemu zarządzającego KD - Szyfrowana transmisja pomiędzy kontrolerami a systemem zarządzającym - Szyfrowana transmisja pomiędzy kontrolerami - Możliwość użycia klucza SSL Zamawiającego do obsługi szyfrowania transmisji pomiędzy komponentami systemu KD - Dwuskładnikowa autoryzacja Administratorów do systemu zarządzającego z wykorzystaniem dynamicznego składnika TOTP - Dwuskładnikowa autoryzacja do przejść krytycznych z wykorzystaniem karty rfid oraz dynamicznego kodu PIN - Mechanizm automatycznego deaktywowania/aktywowania karty po autoryzacji na wskazanych czytnikach - Obsługa antypassback’u globalnego bez konieczności komunikacji z serwerem zarządzającym (realizowanym w przypadku braku łączności pomiędzy kontrolerami KD) - Obsługa śluz (w tym sieciowa pomiędzy kontrolerami) - Tryb dozoru operatorskiego dla przejść - Automatyczna zmiana trybu dozoru operatorskiego dla wskazanych przejść w przypadku wywołania trybu globalnego alarmu - Mechanizmy korelacji zdarzeń kontroli dostępu i notyfikacji dla określonych scenariuszy - Możliwość stworzenia ról operatorów, pozwalających na wskazanie obszarów KD, którymi mogą administrować - Zgodność systemu z normą PN-EN 60839-11 na poziomie 4 - Automatyczna obsługa kart nierotujących, z możliwością automatycznego ich: blokowania, tymczasowego blokowania, przypisywania do puli kart wolnych w funkcji czasu - Nieograniczona liczba wzorców uprawnień - Nieograniczona liczba harmonogramów czasowych dostępu do stref - Definicja wzorców uprawnień w czasie - Definicja poświadczeń z możliwością kontroli dostępu do stref - Możliwość ograniczenia limitu ilościowego użycia karty kontroli dostępu - Obsługa jednorazowych kart kontroli dostępu - Wizualizacja w czasie rzeczywistym: -stanu kontrolera i jego statusu połączenia z serwerem zarządzającym - poszczególnych wejść oraz wyjść kontrolera - sygnału braku zasilania podstawowego AC230V - stanów przejść - informacji o autoryzacjach na przejściach informacji o ilości osób w pomieszczeniach oraz na całym obiekcie - Automatyczna blokada czytników w przypadku użycia karty obcej bądź wykrycia alarmu tampera czytnika - Automatyczna blokada kontrolera w przypadku naruszenia tampera obudowy kontrolera - Kontrola minimalnej/maksymalnej ilości osób w pomieszczeniach - Komisyjne otwarcie strefy - Obsługa komunikatów audio na stacji operatora (w zależności od zdarzeń KD) - Obsługa komunikatów audio na przejściu (w zależności od zdarzeń KD) - Automatyczna blokada / odblokowanie stref w przypadku użycia przycisku napadowego - Moduł awizacji gości w tym mechanizm oprowadzania gości po wybranych strefach (autoryzacja gościa na przejściu odbywa się po zatwierdzeniu kartą pracownika/ funkcjonariusza) - Równoległa synchronizacja danych o kartach/ uprawnieniach pomiędzy systemem głównym kontrolerami (niezależnie od ich liczby). Czas przesyłania pojedynczych uprawnień na wszystkie kontrolery nie powinien przekraczać 0,4 sekundy - Weryfikacja wprowadzonych terminów poświadczeń przy dostępie do wskazanych stref objętych kontrolą dostępu - Mechanizm sterowania wieloma przejściami (p>1) z wykorzystaniem 1 czytnika z klawiaturą pinpad (wybór przejścia z klawiatury numerycznej potwierdzony karta uprawnionego pracownika/ funkcjonariusza). Kontroler 34 szt. - Kontroler musi zmieścić się w obecną ościeżnicę przycelową o wymiarach dług. 38cm, szer. 15cm, głęb. 9 cm, - Musi posiadać interfejs komunikacyjny min. Ethernet 100Mb/s - Kontroler przycelowy (20 szt.) musi posiadać minimum 6 wyjść NO/NC i minimum 10 wejść - Kontrolery pozostałe (14 szt.) muszą posiadać minimum 2 wyjścia NO/NC i minimum 4 wejścia - Obsługa czytników w ilości minimum 2 sztuk- Autonomiczna praca kontrolera po utracie komunikacji z serwerem - Do komunikacji z czytnikiem dopuszcza się protokoły Wieganda, RS485 i TCP/IP - Możliwość obsługi protokołu OSDP w wersji nie starszej niż 2 - Autoryzacja za pomocą pinu dynamicznego - Możliwość autoryzacji za pomocą pinu dynamicznego - Szyfrowana baza danych - Szyfrowanie informacji w kontrolerze - Zabezpieczenie protokołami IDS, IPS - Pamięć minimum 400 000 identyfikatorów, alarmy i transakcje minimum 10 000 000 - Modułowa budowa (płytka komunikacji z czytnikami, płytka zasilania, płytka wejść/wyjść) - Rozbudowa kontrolera o moduły czytników i wejść/wyjść bez konieczności montażu nowego kontrolera - Wymiana modułów bez konieczności wymiany całego kontrolera - Dowolne programowanie wejść/wyjść i czytników - Jedno z wyjść każdego kontrolera przycelowego musi sterować głośnikiem radiowęzła (włącz/wyłącz), sterowanie odbywać ma się z programu operatorskiego u oddziałowego, - Możliwość pracy tylko z modułem wejść/wyjść - Możliwość sterowania więcej niż jednym wyjściem - Obsługa funkcji globalnego AntiPassBack między kontrolerami - Integracja z kamerami IP - Zdalne programowanie i flashowanie - Komunikaty głosowe dla przejścia. Czytnik kart (19 szt.): - Do komunikacji z kontrolerem dopuszcza się protokoły Wieganda, RS485 i TCP/IP - Obsługa kart Mifare Plus X - Możliwość obsługi protokołu OSDPv2 (rozbudowa czytnika o płytkę protokołu OSDPv2) - Wsparcie bezpiecznych poświadczeń SIO - Możliwość blokady odczytu numeru CSN - Szyfrowanie procesora pamięci kart - Możliwość zmiany kluczy szyfrujących - Możliwość zmiany koloru diody sygnalizacyjnej LED - Sygnalizacja stanu dioda LED RGB + buzzer dla odczytu kart. Zamek więzienny mechaniczno-elektryczny szt. 12 (tylko dostawa) - zasilany napięciem 24V prądu stałego - dwuczęściowy składający się z części mechanicznej i elektrycznej - wymiar części mechanicznej (w x s x g) 150x130x30 mm - wymiar części elektrycznej (w x s x g) 180x155x60 mm - wysuw rygla – 20mm (tylko w części mechanicznej) - korpus zamka wykonany z odlewu żeliwnego i osłony z blachy stalowej grubości minimum 3mm - zamek i elementy zabezpieczone antykorozyjnie cynkiem galwanicznym - zamykanie przez zatrzaśnięcie lub kluczem z wkładką patentową. Zasilacz buforowy 24V prądu stałego szt. 3 - moc nie mniej niż 600W - prąd wyjściowy nie mniej niż 24A - akumulator 12V nie mniej niż 28Ah szt. 6. Stycznik szt. 31 - znamionowe napięcie sterowania: 24V DC - minimalne zasilanie cewki stycznika 12V AC/DC - liczba styków głównych zwiernych: 3. Zasilacz buforowy 12V prądu stałego 5 szt. - prąd wyjściowy nie mniej niż 10A - akumulator 12V nie mniej niż 7Ah szt. 5II część zamówienia (system domofonowy): ELEMENTY SYSTEMU Serwer 1 szt. Ma spełniać minimum poniższe wymagania: - Obsługiwać minimum 600 abonentów - Obsługiwać 60 jednoczesnych połączeń lub więcej - Obsługiwać połączenia audio jak i audio-wideo - Zapewniać połączenia głosowe jakości HD z pasmem akustycznym w zakresie od 200 Hz do 7kHz (kodek szerokopasmowy G.722) - Obsługiwać minimum 25 pokoi konferencyjnych w trybie duplex - Posiadać rejestr połączeń - Zapewniać podłączenie do centrali telefonicznej lub publicznej sieci telefonicznej poprzez SIP trunk. Zapewnione ma być minimum 4 jednoczesne połączenia pomiędzy systemami. Wandaloodporny Interkom Więzienny 21 szt. Ma spełniać minimum poniższe wymagania: - Posiadać panel frontowy wykonany z co najmniej 3 mm stali nierdzewnej kwasoodpornej gatunku 1.4301 lub innego materiału spełniającego normę IK10 - Posiadać głośnik i mikrofon zabezpieczony przed aktami wandalizmu - Posiadać 1 przycisk wezwania z diodą sygnalizacyjną LED - Posiadać wbudowany czujnik sabotażu stacji - Umożliwiać podłączenie zewnętrznego sygnalizatora oraz przycisku kasowania - Posiadać wbudowany min 3W wzmacniacz mocy klasy D - Komunikować się poprzez sieć IP - Być zasilany z PoE - Obsługiwać kodeki głosowe G.711a, G.711μ, G.722 - Obsługiwać funkcję detekcji hałasu - Obsługiwać funkcję kontroli toru audio (sprawności głośnika i mikrofonu) - Sygnalizator optyczny LED 1 kolor 21 szt. Stacja biurkowa 1 sztuka. Ma spełniać minimum poniższe wymagania: - Posiadać wyświetlacz informacyjny nie mniejszy niż 4.3” - Posiadać wbudowany głośnik i mikrofon - Posiadać słuchawkę telefoniczną - Umożliwiać prowadzenie rozmów w trybie głośnomówiącym lub przez słuchawkę telefoniczna - Posiadać minimum 30 programowalnych przycisków pamięci z diodami LED - Być zasilany z PoE - Obsługiwać kodeki głosowe G.711a, G.711μ, G.722. Interkom na wejściu 2 sztuki. Ma spełniać minimum poniższe wymagania: - Posiadać obudowę z aluminium lub innego trwałego materiału - Być przeznaczony do montażu natynkowego - Posiadać 1 przycisk wezwania z diodą sygnalizacyjną LED - Posiadać 1 przekaźnik - Posiadać wbudowany min 3W wzmacniacz mocy klasy D - Komunikować się poprzez sieć IP - Być zasilany z PoE - Obsługiwać kodeki głosowe G.711a, G.711μ, G.722 - Realizacja torów kablowych oraz okablowania strukturalnego wraz z przewodami zasilającymi system zostanie zrealizowana przez Zamawiającego. Demontaż systemu w I i II części zamówienia oraz przygotowanie do modernizacji będzie zrealizowany przez Zamawiającego. Wykonawca będzie mógł rozpocząć usługę po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego z minimum tygodniowym wyprzedzeniem o powyższym w terminie od września do końca października 2020 z zastrzeżeniem, że prace będą realizowane sukcesywnie w porozumieniu z Zamawiającym bez możliwości całkowitego wyłączenia systemu. Podmiot, który będzie realizował usługę jest zobowiązany uprzednio poinformować o parametrach technicznych nowo instalowanych części systemu umożliwiając Zamawiającemu wykonanie niezbędnych prac budowlanych przygotowujących do instalacji oraz modernizacji systemu domofonowego i kontroli dostępu. W przypadku użytych w opisie nazw w opisie przedmiotu zamówienia i projekcie Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów „równoważnych”, gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze, co wskazany w opisie konkretny z nazwy. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dokonać modernizacji systemu zabezpieczeń elektronicznych w pawilonie N Aresztu Śledczego w Gdańsku tj. dokonać przebudowy systemów kontroli dostępu i domofonowego. Zadanie to obejmuje również dostawę niezbędnych urządzeń, wykonanie montażu oraz uruchomienie systemu. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego, a także muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach użyteczności publicznej.Wymagania dodatkowe: - dostarczany sprzęt wraz z wyposażeniem musi być fabrycznie nowy – nieużywany, wolny od wad, - transport oraz inne koszty dodatkowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia powinny być zawarte w oferowanej cenie, - w przypadku instalacji konieczność skonfigurowania zestawu oraz przetestowania pod obciążeniem. - gwarancja na okres nie mniejszy niż 24 miesiące, termin płatności minimum 30 dni - Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski, - oferowane urządzenie powinno posiadać wszystkie niezbędne certyfikaty i atesty dopuszczające je do użytkowania na terenie Polski. Skutki jakichkolwiek błędów w wycenie dokonanej przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia – musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, w tym ryzyko prowadzenia działalności gospodarczej, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: - Dane firmy instalacyjnej - Projekt powykonawczy systemu z naniesionymi ewentualnymi zmianami ( w opisie zestawieniu materiałów jak i rysunku – zmiana sprzętowa wniesiona w stosunku do niniejszej dokumentacji). Projekt powykonawczy, plany muszą uwzględniać schematy obecnie użytkowanego systemu. - Instrukcję obsługi systemu, szczegółową na tyle, by zminimalizować możliwość niewłaściwego użytkowania. Instrukcja powinna mieć dwie części: pierwszą - dotyczącą włączania / wyłączania, weryfikacji stanu alarmu, kasowania, blokowania i testowania, drugą - opisującą pozostałe funkcje systemu. - Instrukcję reagowania na alarmy i postępowania w przypadku awarii systemu. - Instrukcję konserwacji i napraw z danymi kontaktowymi osoby odpowiedzialnej za konserwację i naprawę. - Protokół z przeszkolenia obsługi przekazywanego systemu z zapisem miejsca, daty oraz danych osób szkolących i przeszkolonych. - Protokół odbioru. Termin realizacji usługi w I i II części zamówienia od września do końca października 2020r. potwierdzonej końcowym protokołem odbioru potwierdzającym instalację systemu i jego poprawne działanie. Załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia jest projekt budowlany modernizacji systemu zabezpieczeń elektronicznych w pawilonie N-przebudowa systemu kontroli dostępu i domofonowego oraz przedmiary robót na oba systemy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51900000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił szczególnego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz cenowy (załącznik nr 1 do specyfikacji) 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie nie jest wymagane w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach