Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 248 24 52 , fax. 32 779 59 12
- Data zamieszczenia: 2013-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
ul. W. Lipa 2 2
41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 32 248 24 52, fax. 32 779 59 12
REGON: 24146865300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony nr 65/PN/13 na remont pomieszczeń Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej: pomieszczenia sali R, zabiegówka, pokój obserwacyjny, dyżurka pielęgniarek, pomieszczenia gospodarcze, przedsionek przy gabinecie lekarskim, gabinety lekarskie, adaptacja pomieszczenia na punkt rozdziału posiłku, kuchnia, korytarz Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. przy ul. Wincentego Lipa 2 . Zamówienie obejmuje zakres robót remontowo-budowlanych, oraz dostawę wszystkich niezbędnych do realizacji materiałów i urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1, 7 i nr 8 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa. 3. Materiały i urządzenia stosowane przy realizacji zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2010 r., Dz.U. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.), wymaganiom Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Do wykonania instalacji mogą być stosowane wyroby producentów krajowych i zagranicznych. Wszystkie materiały użyte do wykonania instalacji muszą posiadać znak CE lub deklarację zgodności odnoszącą się do Polskiej Normy lub Aprobaty Technicznej, atesty. Wykonawca uzyska przed zastosowaniem wyrobu akceptację Kierownika Działu Technicznego. Odbiór techniczny materiałów powinien być dokonywany według wymagań i w sposób określony aktualnymi normami. Poszczególne etapy wykonania prac powinny być odebrane i zaakceptowane przez Kierownika Działu Technicznego. Akceptacja polega na wizualnej ocenie stanu materiałów oraz udokumentowaniu jej wpisem do Dziennika Budowy. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zabudował materiały zgodne z opisem w załączniku nr 1, 7. W miejscu gdzie wskazany jest konkretny typ materiału do zabudowania z napisem lub równoważny, Zamawiający wymaga materiału o takich samych lub wyższych parametrach technicznych. 6. Wykonawcy umożliwia się wykonanie wizji lokalnej miejsca świadczenia usług, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydanymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót. 7. Prace remontowe będą realizowane w czynnym obiekcie i nie mogą utrudniać prawidłowej działalności szpitala. Pomieszczenia będą udostępniane Wykonawcy w terminie uzgodnionym z kierownictwem oddziału. 8. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt zorganizować i utrzymywać teren budowy wraz z jego zapleczem, wykonać zabezpieczenie budowy, zapewnić warunki bezpieczeństwa, a po zakończeniu robót uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie: na dzień odbioru końcowego. 9. Wykonawca zobowiązuje się nie naruszać porządku i czystości otoczenia terenu budowy. 10. Wykonawca zobowiązany jest do określenia miejsca składowania oraz składowania gruzu i odpadów powstałych podczas robót. 11. Wykonawca jest zobowiązany do wywozu gruzu i odpadów na składowisko komunalne na własny koszt, a dowód zapłaty za ich przyjęcie stanowić będzie warunek zapłaty faktur za roboty. 12. W pozostałych przypadkach Wykonawca przedłoży dokument świadczący o legalnym sposobie wywozu (zagospodarowania) gruzu lub odpadów. 13. Utrzymanie czystości i porządku oraz gospodarkę odpadami należy prowadzić zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2012r. poz. 391), stosowną uchwałą Rady Miasta Ruda Śląska w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Ruda Śląska oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz.U. z 2013, Nr 0 poz.21). 14. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpieczeństwo pracy robotników oraz osób postronnych mogących znaleźć się w pobliżu miejsca (strefy) prac zgodnie z aktualnymi przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych. 15. Rozliczenie robót nastąpi poprzez przedłożenie Zamawiającemu obmiaru wykonanych robót i pomnożenie ilości wykonanych robót przez stawkę jednostkową zaproponowaną przez Wykonawcę w złożonej ofercie. 16. Wymagany termin płatności wynosi 45 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Wykonawca uprawniony jest do wystawiania faktur częściowych po przedstawieniu protokołów częściowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalruda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części pomieszczeń budynku Kuchni na potrzeby Centralnej Sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania Przebudowa i rozbudowa budynku Pralni i części budynku Warsztatów na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa starylizatorni Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego wraz z dostawą wyposażenia i urządzeń medycznych wykorzystywanych w procesie sterylizacji(aranżacja pomieszczeń dla celów sterylizatorni Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego)
Dodano: 2016-07-26 - Roboty awaryjne - III
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa pomieszczeń Pawilonu nr V Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej na potrzeby Psychiatrii Dzieci i Młodzieży oraz Oddziału Pediatrycznego
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnieniem nadzoru autorskiego dla inwestycji Przebudowa Centralnej Sterylizatorni oraz Izby Przyjęć i Poradni Ginekologiczno-Położniczej wraz ze szkołą rodzenia
Dodano: 2016-07-06 - Roboty awaryjne - II
Dodano: 2016-07-05 - Budowa sterylizatorni Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego wraz z dostawą wyposażenia i urządzeń medycznych wykorzystywanych w procesie sterylizacji
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie projektu i przebudowy pomieszczeń apteki zlokalizowanej w Katowicach przy ul. Medyków 14
Dodano: 2016-06-29 - Roboty budowlane polegające na przebudowie 8 pomieszczeń sanitarnych na oddziałach szpitalnych w budynku głównym szpitala Centrum Psychiatrii przy ul. Korczaka 27 w Katowicach w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dodano: 2016-06-23