Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony nr 52/PN/12 na usługę farmaceutyczną polegającą na sporządzaniu mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z dostawą głównej mieszaniny w postaci worków do żywienia pozajelitowego pacjentów

Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 248 24 52 , fax. 32 779 59 12
  • Data zamieszczenia: 2012-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
    ul. W. Lipa 2 2
    41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 32 248 24 52, fax. 32 779 59 12
    REGON: 24146865300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony nr 52/PN/12 na usługę farmaceutyczną polegającą na sporządzaniu mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z dostawą głównej mieszaniny w postaci worków do żywienia pozajelitowego pacjentów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzaniu mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z dostawą głównej mieszaniny w postaci worków do żywienia pozajelitowego pacjentów dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. o wartości szacunkowej poniżej 200 000 euro. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Oferowane mieszaniny do żywienia pozajelitowego wraz z dostawą głównej mieszaniny w postaci worków do żywienia pozajelitowego pacjentów muszą spełniać wymagania przewidziane ustawą Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271z późn. zm.). 3. Sporządzone mieszaniny do żywienia pozajelitowego wykonane zgodnie z obowiązującymi standardami i zaleceniami polskich i europejskich Towarzystw Żywienia Pozajelitowego i Dojelitowego. 4. Warunki w jakich wytwarzane są mieszaniny do żywienia pozajelitowego odpowiadają wymaganiom Dobrej Praktyki Wytwarzania (GMP). 5. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 6. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony na Oddział wg przesłanej recepty. 7. Dostawy worków do żywienia pozajelitowego powinny odbywać się codziennie, profesjonalnym transportem, zapewniającym odpowiednie warunki do przewozu sporządzonych mieszanin, w temperaturze od +2oC do 8oC (zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2002r. w sprawie Procedur Dobrej Praktyki Dystrybucji- Dz. U. z 2002r. Nr 144, poz. 1216). 8. Dostawa mieszaniny wykonanej na podstawie recepty przesłanej do wykonawcy w godzinach przedpołudniowych odbywać się winna do godz. 17oo, recepty przesłane później mogą być realizowane w dniu następnym. 9. W wyjątkowo trudnych do przewidzenia sytuacjach, po uzgodnieniu z Wykonawcą recepty przesłane później będą realizowane w tym samym dniu. 10. W przypadku dostawy w godzinach popołudniowych, nocnych, w dniach wolnych od pracy o dostawie Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Kierownika Apteki Szpitalnej telefonicznie na numer 501 481 848 lub e-mailem: anna2908@vp.pl 11. Podstawą do wykonania worków do żywienia pozajelitowego będzie wystawiona przez Zamawiającego indywidualna recepta, uzupełniona imienną pieczątką i podpisem osoby zlecającej, zawierająca następujące informacje: 1) imię i nazwisko pacjenta lub imię i nazwisko matki z oznaczeniem płci i kolejności urodzenia, 2) data urodzenia pacjenta, 3) masa ciała pacjenta, 4) skład mieszaniny pozajelitowej (podany w mililitrach) będzie podawany według listy preparatów wymienionych w załączniku, 5) czas podania, 6) szybkość podania mieszaniny, objętość całkowitą worka. 11.Mieszaniny muszą być oznakowane pod względem terminu ważności . 12.Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851490005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalruda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach