Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy im. Jana i Ireny Rudników w Rabce-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 34-700 Rabka-Zdrój, ul. prof. Jana Rudnika 3b
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (018) 2676060 w. 244 , fax. (018) 267 60 69
- Data zamieszczenia: 2010-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy im. Jana i Ireny Rudników w Rabce-Zdrój
ul. prof. Jana Rudnika 3b 3b
34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie
tel. (018) 2676060 w. 244, fax. (018) 267 60 69
REGON: 00028849000020 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpigichp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na:świadczenie usługi zarządzania i rozliczania finansowego projektu: Przebudowa i rozbudowa wraz z wyposażeniem Kliniki Pneumonologii i Mukowiscydozy w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy w Rabce-Zdrój, poprzez pełnienie funkcji koordynatora projektu - PN 1/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zarządzania i rozliczania finansowego projektu: Przebudowa i rozbudowa wraz z wyposażeniem Kliniki Pneumonologii i Mukowiscydozy w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy w Rabce-Zdrój, poprzez pełnienie funkcji koordynatora projektu, a w szczególności: obsługa, prowadzenie, rozliczanie oraz nadzór nad prawidłową realizacją projektu, zgodnie z wymogami Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, priorytetu XII Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia, Działania 12.2 Inwestycje w infrastrukturę zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym oraz obowiązującymi przepisami prawa, w oparciu o umowę o dofinansowanie projektu; nadzór nad terminowym i zgodnym z budżetem projektu wydatkowaniem środków finansowych; przygotowywanie wniosków o płatność, sprawozdań okresowych i końcowych w ramach umowy o udzielenie dotacji na podstawie umowy o dofinansowanie projektu; przygotowanie części finansowej wniosków o płatność wraz z załącznikami, w tym: przygotowywanie zestawienia dokumentów potwierdzających poniesione wydatki za dany okres rozliczeniowy, opisywanie faktur, przygotowywanie miesięcznych zestawień dotyczących wydatkowanych środków, przygotowywanie harmonogramów płatności na kolejne okresy rozliczeniowe i inne wynikające z umowy o dofinansowanie projektu; przygotowanie części rzeczowej wniosków o płatność; nadzór nad zgodnością harmonogramu z rzeczywistą realizacją projektu; współpraca i nadzór w zakresie prowadzonych postępowań o zamówienie publiczne wynikających z projektu; w szczególności: opis przedmiotu zamówienia, warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków, istotne dla stron postanowienia umowy, prawidłowe przeprowadzenie postępowań zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie; stały kontakt ze zleceniodawcą w sprawach bieżących; stały kontakt z Instytucją Pośredniczącą; wszelkie a nie wymienione wyżej zadania związane z prawidłową realizacją projektu zgodnie z umową o dofinansowanie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794211001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zpigichp.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienia funkcji Gminnego Koordynatora ds. organizacyjnych Projektu pod nazwą Urząd gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102-10 (personel projektu)
Dodano: 2011-10-19 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Koordynatora ds. monitoringu Projektu pod nazwą Urząd Gminy - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102-10
Dodano: 2011-06-24