Przetargi.pl
Pełnienia funkcji Gminnego Koordynatora ds. organizacyjnych Projektu pod nazwą Urząd gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102-10 (personel projektu)

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Kolbego 8
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8435688, 0510177344 , fax. 033 8435601, 8430530
  • Data zamieszczenia: 2011-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu
    ul. Kolbego 8 8
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8435688, 0510177344, fax. 033 8435601, 8430530
    REGON: 12007355200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienia funkcji Gminnego Koordynatora ds. organizacyjnych Projektu pod nazwą Urząd gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102-10 (personel projektu)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie (personelu projektu) osób do pełnienia funkcji gminnych koordynatorów ds. organizacyjnych projektu pod nazwą Urząd gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102/10 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla: Urzędu Miejskiego w Chełmku, Urzędu Gminy Oświęcim, Urzędu Gminy w Wieprzu, Urzędu Gminy w Brzeszczach, Urzędu Gminy w Mucharzu. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: 4.1.1. części 1 przedmiotu zamówienia tj. pełnienia funkcji gminnego koordynatora ds. organizacyjnych w Urzędzie Miejskim w Chełmku ul. Krakowska 11. 4.1.2 części 2 przedmiotu zamówienia tj. pełnienia funkcji gminnego koordynatora ds. organizacyjnych w Urzędzie Gminy Oświęcim ,ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim. 4.1.3. części 3 przedmiotu zamówienia tj. pełnienia funkcji gminnego koordynatora ds. organizacyjnych w Urzędzie Gminy w Wieprzu, Wieprz 217, 34-122 Wieprz. 4.1.4. części 4 przedmiotu zamówienia tj. pełnienia funkcji gminnego koordynatora ds. organizacyjnych w Urzędzie Gminy w Brzeszczach ul. Kościelna, 32-620 Brzeszcze. 4.1.5. części 5 przedmiotu zamówienia tj. pełnienia funkcji gminnego koordynatora ds. organizacyjnych w Urzędzie Gminy w Mucharzu, 34-106 Mucharz 226: 4.2 Kompetencje i zadania gminnego koordynatora ds. organizacyjnych: a. bieżąca współpraca z biurem projektu, b. udzielanie wsparcia uczestnikom projektu z macierzystego JST, c. bieżąca współpraca ze Specjalistą ds. promocji, rekrutacji i logistyki, d. odpowiedzialność za gromadzenie i przetwarzanie danych, e. koordynacja działań projektowych na terenie macierzystego JST, f. udział w Zebraniach Rady Strategicznej Projektu, g. odpowiedzialność za przepływ dokumentacji między partnerami, h. przygotowanie zaplecza lokalowego do prowadzenia zajęć, i. wykonywanie innych poleceń Kierownika Projektu związanych z realizacją projektu. 4.3. Realizacja zadań projektu odbywać się będzie w siedzibie J.S.T. oraz siedzibie Zamawiającego w wymiarze 3 dni w miesiącu w czasie realizacji projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794211001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kwalifikacje
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz-oswiecim.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach