Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:PRZEBUDOWĘ KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z ODTWORZENIEM NAWIERZCHNI UL. OKRZEI

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 327 796 , fax. 447 327 798
  • Data zamieszczenia: 2018-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    Pasaż Karola Rudowskiego 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 447 327 796, fax. 447 327 798
    REGON: 590648468
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:PRZEBUDOWĘ KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z ODTWORZENIEM NAWIERZCHNI UL. OKRZEI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach realizacji zadania Przebudowa kanalizacji sanitarnej wraz z odtworzeniem nawierzchni ul. Okrzei zostaną wykonane: 1. Roboty rozbiórkowe ziemne i odtworzeniowe 1.1. rozbiórkowe i przygotowawcze:  roboty pomiarowe (geodezyjne) 1.2. roboty ziemne  wykopy – pełna wymiana gruntu  nasypy – formatowanie i zagęszczanie  przewierty 2. Budowa kanalizacji sanitarnej 2.1. kanały z rur kanalizacyjnych PVC SN8 lite 2.2. studnie rewizyjne z kręgów betonowych 2.3. inspekcja kamerą kanałów sanitarnych 2.4. regulacja pionowa włazów kanałowych 2.5. zamulenie istniejącej sieci 3. Roboty drogowe 3.1. rozbiórkowe i przygotowawcze:  roboty pomiarowe  rozbiórka nawierzchni bitumicznej  rozbiórka podbudowy z kruszywa,  rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych typu Trylinka, betonu  rozbiórka krawężników betonowych, ław betonowych 3.2. roboty ziemne 3.3. nawierzchnie – wymiana konstrukcji:  podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem gr. 20 cm  podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie gr. 20 cm  krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej  czyszczenie podbudowy ze skropieniem emulsją asfaltową  warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W gr. 8 cm  skropieniem emulsją asfaltową  warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S gr. 5 cm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ. Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej. Dodatkowe wymagania:  prowadzić roboty w sposób zapewniający ciągły dostęp pieszy do posesji i garaży.  poinformować mieszkańców i użytkowników ul. Okrzei o rozpoczęciu i planowanym zakończeniu robót drogowych i instalacyjnych.  zapewnić pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny,  przeprowadzić niezbędne próby i badania wynikające z przepisów i prawa budowlanego.  przeprowadzić wizję stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego.  zgłosić rozpoczęcie prac do odpowiednich jednostek – gestorów sieci, w celu poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj. roboty inżynieryjne – sieć kanalizacyjna. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wykonywane na rzecz wykonawca jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, tj. roboty inżynieryjne kanalizacji sanitarnej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 2) wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody:  listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy – przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;  umowy o pracę pracowników wskazanych na ww. listach – do wglądu na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego. Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu – za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium: do dnia 25.07.2018r. do godz. 9:00 w wysokości 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na: PRZEBUDOWĘ KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z ODTWORZENIEM NAWIERZCHNI UL. OKRZEI – znak SPZ.271.27.2018. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt 1 ust 7b. 6. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (załącznik nr 1 – Formularz ofertowy) każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 2) Kosztorys ofertowy – wypełniony przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ sporządzony w sposób opisany w Rozdziale XIII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach