Wójt Gminy Ujazd ogłasza przetarg
- Adres: 97225 Ujazd, Plac Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 192 123 , fax. 447 192 129
- Data zamieszczenia: 2018-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ujazd
Plac Kościuszki 6
97225 Ujazd, woj. łódzkie
tel. 447 192 123, fax. 447 192 129
REGON: 55099900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.bip.cc
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja obiektu basenowego wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia „Akademii Sportu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Adaptacja obiektu basenowego wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia „Akademii Sportu” 1. Część I - Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, której przedmiotem jest Adaptacja obiektu basenowego wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia „Akademii Sportu”. 1) Zamierzenie budowlane zakłada przebudowę obecnie istniejącego nieużytkowanego obiektu basenu otwartego o wymiarach basenu olimpijskiego na basen publiczny, ekologiczny, częściowo sportowy i częściowo rekreacyjny wraz z przebudową istniejącej infrastruktury, remontem i przebudową istniejących obiektów kubaturowych i zagospodarowania terenu z dostosowaniem do funkcji obsługi kąpieliska oraz towarzyszących funkcji rekreacyjno – sportowych w terenie, a także wprowadzenie nowych funkcji i wyposażenia obiektu w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania. 2) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz realizacji robót budowlanych. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jest uzyskanie ostatecznego i prawomocnego pozwolenia na budowę oraz prawomocnego i ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu. 2. Część II - Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla przedsięwzięcia pn. „Adaptacja obiektu basenowego wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia Akademii Sportu.” Zakres dostawy obejmuje wyposażenie obiektu w szczególności: 1) wyposażenie toalet i łazienek w urządzenia higieny osobistej; 2) urządzenia do utrzymania czystości w obiekcie; 3) przyrządy sportowe i gimnastyczne, sprzęt rekreacyjny; 4) Urządzenia fitness; 5) meble systemowe, zabudowę kuchenną; 6) ławki, kosze, stojaki na rowery. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1) Część I - 180 000,00 zł (sto osiemdziesiąt tysięcy złotych); 2) Część II – 15 000,00. zł (piętnaście tysięcy złotych.) 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: 85 8985 0004 0060 0600 0101 0017 tytułem Przetarg nieograniczony nr RIR. 272.1.11.2018 – Część I lub RIR. 272.1.11.2018 - Część II. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawiera SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające udostępnienie Wykonawcy zasobów przez inny podmiot na zasadach określonych w art. 22a Pzp – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów. 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia i oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentów (zobowiązań) z których będzie wynikać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) oraz czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Wszystkie oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22 Pzp oraz dotyczące Podwykonawców składane są w oryginale. dokumenty inne niż oświadczenia wskazane w zdaniu poprzedzającym, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej z zgodność z oryginałem. 5. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano daną wartość, przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie zamówień publicznych, a jeżeli w tym dniu kurs nie był publikowany, Zamawiający zastosuje kurs opublikowany w pierwszym dniu następującym po dniu publikacji ogłoszenia, w którym NBP taki kurs opublikował.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa 2 budynków socjalnych kontenerowych wraz z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi.
Dodano: 2020-06-09 - Budowa 2 budynków socjalnych kontenerowych wraz z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi
Dodano: 2020-01-28 - Budowa 2 budynków socjalnych kontenerowych wraz z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi
Dodano: 2019-12-19 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Klewie
Dodano: 2019-06-13 - „Od juniora do seniora – kompleks rehabilitacyjno-rekreacyjny w przychodni przy ul. Rzgowskiej 170 - budżet obywatelski”.
Dodano: 2019-04-25 - Budowa Gminnego Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji w Wierzchlesie – stan surowy otwarty
Dodano: 2019-03-29 - Remont nawierzchni podłogi sportowej na płycie boiska w Przyszkolnej Hali Gimnastyczno-Sportowej „Energia” w Bełchatowie.
Dodano: 2019-03-28 - Wykonanie remontu sali widowiskowej w Młodzieżowym Domu Kultury w Aleksandrowie Łódzkim
Dodano: 2018-07-03 - Rozbudowa i modernizacja starej części szkoły w Zespole Szkół w Srocku - etap I - Wykonanie fundamentów i ścian fundamentowych
Dodano: 2018-06-12 - Wykonanie remontu sali widowiskowej w Młodzieżowym Domu Kultury w Aleksandrowie Łódzkim
Dodano: 2018-06-08