Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, komputerów i kopert RTG dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.

Szpital Specjalistyczny Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Stefana Batorego 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7861400 , fax. 032 7861646
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Nr 2
    ul. Stefana Batorego 15 15
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 7861400, fax. 032 7861646
    REGON: 27023589200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital2.bytom.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, komputerów i kopert RTG dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, komputerów i kopert RTG określonego przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 -5 stanowiących załącznik B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia : Pak. 1 - Materiały eksploatacyjne do drukarek, maszyn do pisania. Pak. 2 - Urządzenia i akcesoria komputerowe Pak. 3 - Koperty RTG Pak. 4 - Materiały eksploatacyjne do drukarek Pak. 5 - Materiały eksploatacyjne do kserokopiarki XEROX CC 128
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymagał od Wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych tzn. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) . tj : zapewnią termin dostawy przedmiotu zamówienia nie dłuższy niż do 15 września 2009 r. , zapewnią okres gwarancji oferowanego przedmiotu zamówienia nie krótszy niż 36 miesięcy na dostarczone zestawy komputerowe i notebooki oraz nie krótszy niż 24 miesiące na dostarczone drukarki laserowe i - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp), tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej, jak wartość złożonej oferty - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp - Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ. e) oraz niżej wymienione warunki dodatkowe : a) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie następować będzie w terminie nie krótszym, niż 30 dni od daty dostawy i równoczesnego otrzymania faktury. b) Zapoznali się z warunkami handlowymi, technicznymi oraz SIWZ i nie wnoszą w tym zakresie zastrzeżeń c) zapewnią termin dostawy nie dłuższy, niż 3 dni robocze., d) zapewnią stałość cen w trakcie trwania umowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne w celu potwierdzenia iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych spełni warunki przedstawione w ust. 1 składając ofertę i załączając do załącznika nr 3 oferty ( Oświadczenie o spełnieniu warunków art.. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych niżej wymienione dokumenty we wskazanej kolejności: a) Aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. b) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt a , aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. oraz : a) Wypełnione i podpisane formularze ofertowe ( dla każdego oferowanego pakietu ) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ b) Oświadczenie o stałości cen oraz warunki płatności wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach