Szkoła Podstawowa Nr 3 ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Wyspiańskiego 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 285 27 54 , fax. 032 285 27 54
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 3
ul. Wyspiańskiego 1 1
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 032 285 27 54, fax. 032 285 27 54
REGON: 00073047700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja (wymiana) okien drewnianych na okna PCV w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Tarnowskich Górach, ul. Wyspiańskiego 1 oraz w budynku Publicznego Gimnazjum Nr 2 Sportowego w Tarnowskich Górach, ul. Wyspiańskiego 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na 1. Wymianie okien w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Tarnowskich Górach, ul. Wyspiańskiego 1 - Zadanie Nr 1 2. Wymianie okien w budynku Publicznego Gimnazjum Nr 2 Sportowego w Tarnowskich Górach, ul. Wyspiańskiego 3 - Zadanie Nr 2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211256
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, tj. - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , - posiadają uprawnienia do wykonywania do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) Warunek doświadczenia zawodowego: Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres ten jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością roboty budowlanej będącej przedmiotem zamówienia. Przez roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wymianie okien w budynkach użyteczności publicznej lub mieszkaniowych o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 PLN (z Vat) 3) Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającą(cymi) aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej . 4) Warunek posiadania ubezpieczenia: W dniu składania ofert Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 100.000 zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww warunki Wykonawcy mogą spełnić łącznie. Uwaga! Powyższe warunki obowiązują dla każdego z zadań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE WYKONAWCY MAJĄ DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik nr 1 do formularza oferty) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie w wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie bądź rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji naczelnika urzędu skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie bądź rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniem w całości wykonanie decyzji oddziału Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Przez roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na: wymianie okien. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymagane usługi zostały wykonane należycie. (wzór załącznik nr 2 do formularza oferty) 6. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca oraz dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane kwalifikacje oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego ( wzór załącznik nr 3 do formularza oferty). 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 100.000zł 8. Kosztorys ofertowy. Uwaga! Powyższe dokumenty Wykonawcy składają razem z ofertą dla danego zadania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sp3.tarnowskiegory.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i wymiana okien drewnianych na okna z PCV w Publicznym Przedszkolu nr 14 w Studzionce przy ul. Jedności 7
Dodano: 2015-06-17 - Zabudowa aluminiowej ścianki z drzwiami w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Tarnowskich Górach przy ulicy Janasa 11 w Tarnowskich Górach
Dodano: 2012-11-21 - Wymiana okien drewnianych na okna z PCV w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej 41.
Dodano: 2012-10-18 - wymiana stolarki okiennej i balkonowej oraz remont balkonów w budynku przy ul. Głębokiej 35 w Cieszynie administrowanego Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Spółka z o. o.
Dodano: 2011-09-09 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Administrację Domów Mieszkalnych Nr 1 oraz Administrację Domów Mieszkalnych Nr 2 Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Spółka z o. o.
Dodano: 2011-07-26 - Wymiana okien w budynku- ostatni etap
Dodano: 2011-06-14 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Administrację Domów Mieszkalnych nr 1 oraz Administrację Domów Mieszkalnych nr 2 w Cieszynie
Dodano: 2010-07-01 - Wymiana okien od ulicy Wierzbowej i boiska
Dodano: 2010-06-19 - wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej nr 13 w Tarnowskich Górach, ul. Armii Krajowej 1
Dodano: 2010-04-15 - Wymiana okien drewnianych na PCV
Dodano: 2009-10-16