Gmina Słubice ogłasza przetarg
- Adres: 69-100 Słubice, ul. Akademicka 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7372000 , fax. 095 7582880
- Data zamieszczenia: 2011-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Słubice
ul. Akademicka 1 1
69-100 Słubice, woj. lubuskie
tel. 095 7372000, fax. 095 7582880
REGON: 21096679200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych oraz artykułów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Słubicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych oraz artykułów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Słubicach. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ - Kosztorys ofertowy materiałów biurowych - który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty. Załącznik ten, w formacie XLS (arkusza kalkulacyjnego zawierającego formuły ułatwiające obliczenie wartości zamówienia) - można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego wpisując na pasku adresowym przeglądarki internetowej następujący adres: http://www.slubice.pl/przetargi/_11/014-matBiu/kosztorysOfertowyMatBiu.xls lub (w formacie PDF do ręcznego wypełnienia - tj. bez formuł) http://www.slubice.pl/przetargi/_11/014-matBiu/kosztorysOfertowyMatBiu.pdf Uwagi: 1. Korzystając z kosztorysu ofertowego w formie arkusza kalkulacyjnego należy wypełniać jedynie kolumnę Cena jdn. netto. Pozostałe wartości tj. Wartość netto, Wartość brutto oraz Wartość zamówienia są automatycznie przeliczane. 2. Ceny wymienione przez Wykonawcę nie będą podlegać waloryzacji w trakcie wykonywania zamówienia tj oferowana cena będzie obowiązywała w całym okresie ważności umowy. 3. Ilości materiałów określone w kosztorysie ofertowym są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. W szczególności, Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji w razie niezrealizowania lub przekroczenia zadeklarowanych ilości poszczególnych pozycji kosztorysu ofertowego . 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym są takie same bądź lepsze od oryginalnych określonych w załączniku nr 3. W pozycjach gdzie jest wymagany oryginalny materiał eksploatacyjny nie dopuszcza się zamienników. 5. Całkowita wartość zamawianych materiałów nie przekroczy kwoty brutto 78.000,00 zł (siedemdziesiąt osiem tysięcy złotych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slubice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa i rozładunek materiałów biurowych, papieru do drukowania oraz oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze
Dodano: 2016-04-29 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW PISMIENNO - BIUROWYCH. SPRAWA NR 21/PN/2016.
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa materiałów biurowych i sprzętu
Dodano: 2016-03-24 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa artykułów papierniczo-biurowych i nośników danych - płyc CD-DVD na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Dodano: 2016-03-04 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
Dodano: 2016-02-25 - Dostawy materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Szprotawie, Ośrodka Pomocy Społecznej w Szprotawie, oraz Szkół i Przedszkoli z terenu gminy Szprotawie w roku 2016.
Dodano: 2015-12-03 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW I PRZEDMIOTÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH. SPRAWA NR 78/PN/2015.
Dodano: 2015-09-02 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2015-08-13